Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas, toi mun mies ei sitten tee MITÄÄN kotona :O

Vierailija
27.06.2010 |

Tultiin tänään lasten kanssa juhannuksen vietosta vanhempieni luota. Mieheni ei ollut mukana, koska oli töissä. Minä sitten lähdin lastemme kanssa maalle.. tiedossa ei kuitenkaan minullekaan ollut mikään "lepoloma", päinvastoin, lapset sen ikäisiä että sai koko ajan juosta perässä ja siinä sivussa koitin avustaa vanhempianikin (mm. siivosin ja laitoin ruokaa).

No sitten kun tänään tulin kotiin, oli heti oven aukaisun jälkeen vastassa karmea lemu!! Olin laittanut roskikset nurkkaan ja sanonut miehelleni lähtiessä, että viethän roskat (itse en pystynyt koska kuljetin kädet täynnä kasseja autoon + ipanat kun lähdin) ja pah, siinä ne roskikset edelleen nököttivät, mies ei muka ollut haistanutkaan mitään/huomannut niitä...

Ja keittiönpöydällä oleva lapsen jogurtin läikytyksestä jäänyt läntti oli edelleen pöydässä, kuivaneena (mulle tuli kiire lähtö joten en ehtinyt pyyhkäistä) ja omien syömistensä muruset ym. pöydällä lisänä, astiat ja lautaset jne tiskipöydällä, tiskikoneessa edelleen likaisia astioita jne.

muutenkaan siis mitään ei ollut mies tehnyt. Ei siis kerrassaan mitään. Okei, vaikka töissä olikin, niin luulisi että vahva, terve, aikuinen mies osaisi roskat viedä ja pöydät pyyhkiä..

Sitten kun miehelle asiasta sanoin, hän vaan suuttui mutta ei ymmärtänyt tehneensä mitään väärää tms. motkotin kuulemma täysin turhasta taas kerran!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat äijän TÖIHIN!

prkl..

sapettaa sun puolesta.

Vierailija
2/3 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset