Huutiksen puoliammattilaisilta kysyisin
onko teillä jatkuvasti tavaraa myynnissä ?
Kuinka usein lisäätte, vai lisäättekö ihan pariakin paitaa kerralla vai vasta sitten kun on 10 artikkelia koossa ?
Mä olen myynyt kohta vuoden, osa on ollut alusta saakka, mutta uusiminen on niin helppoa ja ei ne tuolta kaapista muuallekaan häviä.
Lisään kun löydän vähintään 10 uutta kohdetta myyntiin, eli käytännössä joka viikko. Nyt on n 250 kohdetta myynnissä, kaikki osta heti toiminnolla ja kauppoja tulee n 5 kuussa. Joskus joku ostaa jopa 10 samoihin postipakettiin, mutta valtaosa ostaa vain yhden.
Kommentit (3)
on aina liian suuret hinnat. En koskaan osta niitä "osta heti" -juttuja.
yleensä vähintään 100 kohdetta. Kauppoja on takana kohta 3000 ja suurin osa ilman osta heti -toimintoa tai sitten molemmat eli huutovaraus ja osta heti. Osta heti -kohteet menee huonommin kaupaksi. Kauppa käy näin kesällä muuten hieman huonommin kuin muuten.
Lisään kohteita aina kun jaksan, yleensä viikottain ja 2-10 kerrallaan. Kauppa käy hyvin, 2-20 tuotetta viikossa tulee myytyä ja myynkin kaikkea maan ja taivaan väliltä, pääosin toki vaatteita.
Mulla on koko ajan iso kasa odottamassa myyntiä, kun vaan jaksaisin niitä kirjata huutikseen. Yleensä laitan noin 10-15 tavaraa kerralla. Kauppoja ehkä saman verran kuussa. En käytä osta heti -toimintoa juuri koskaan.