Miten saa löllövatsan kiinteytymään?
Takana viisi raskautta ja vaikka muuten olen hoikka (167cm/58kg) niin vatsan kohdalla on ällöä löllöä. Saako sitä mitenkään pois tai vähemmäksi? Kaikki vinkit otetaan vastaan!
Kommentit (38)
mulla kun ei painoa ole tullut kun 7kg jokaisessa raskaudessa.voi olla tosiaan hankalampi homma tuo sinun vatsan venyminen;(
Mulla takana 3 raskautta ja -35kg jumppaan salilla ja kotona mutta ei tuo alavatsalla roikkuva nahka enää palaudu se on faktaa...kirusgin veitsi auttais.
olen 2v ajan harrastanut monipuolisesti liikuntaa ja käynyt salilla. Painoa pudonnut 35kg ja lihakset on hyvässä kunnossa mutta sivuprofiili näyttää edelleen sen röllykän alavatsalla :( siis sellainen roikkuva nahkapussukka. Olen alistunut kohtalooni ja haaveilen lottovoitosta...
painoa mutta vatsat olleet niin jätti-isoja että nahka venyi eikä ole palautunut. Toisilla voi kudokset olla muutenkin joustavampaa ja siten myös kiinteytyvämpää kuin muilla.
salilla menee tunti arkisin ja jumpassa 45min.
olen ollut myös pirteempi kun käyn jumpalla ja salilla.
ennen olin aamu uninen.
nykysin käyn nukkumaan noin klo 23 arkisin ja herään klo 5 kuntopyöräilemään ja sitten hoidan lasten aamiaiset ja muut hommat ennen töihin menoa.
suosittelen jokaiselle kuntoilua ja salilla käymistä.lähteminen on vaikeinta mutta 2 viikon jälkeen et pysty luopumaan siintä enää.
ja voin kertoa että se palkitsee ja siitä saa lisää potkua.
ööö...mitä muuta sä sitten enää ehditkään tekemään?:O
ja salilla 5 viikossa.
kotona teen aamusin vatsalihas liikkeitä ja kuntopyöräilen tunnin.
tärkeintä ollut ettei syö mitään ennen sitä jumppaa jonka aamulla tekee ja vettä vaan sen verran että suuta kostutat.
salilla teen joka kerta vatsalihasliikkeitä.
myös rintoihin kannattaa panostaa samalla koska se voi näyttää hiukan epämääräiseltä että maha on kunnossa mutta rinnat ovat roikkuvat pussit.vatsalihasliikkeet plus kerran viikossa jumpalla käynti vai pitääkö käydä kuntosalilla?
T. Ap
mutta ne arvetkin on tietty oma vika, ihmisillä kun on kaikilla tuo kudostyyppi sama :(
muusta en tiiä mutta kuusi lasta olen tehnyt eikä mun vatsa tosissaan roiku.
jokainen varmaan osaa sitä maalaisjärkeä käyttää.jos asioille ei tee mitään niin mitään ei tapahdu.ei olo paranen kotona karkkipussin tai sipsipussin kanssa sohvalla löhöiltäessä.tämän olen myös itse kokenut ja voin kertoa että olen paljon paremmassa kunnossa nyytten ja olen myös tyytyväinen kun olen saanut aikaan jotain.
sinä voit pettää itseäsi tekemättä mitään ja vannovasi muille ettei kukaan muukaan pysty kun et sinäkään pysty.mutta on vaan niin että asioille pystyy tekemään jos itse jotain haluaa.
en kehtaa enää jauhaa mutta jokainen voi miettiä valittaessaan tekeekö jotain tosissaan niiden lihasten ja löysän nahan eteen mitään.minä ainakin tein ja olen siintä tyytyväinen.
pettää itseään tai sitten nahka ei ikinä ole roikkunutkaan. Venynyt iho ei jumpalla palaudu...ohis
tiedättehän, että ne perinteiset vatsalihasliikkeet aiheuttavat painetta vatsaonteloon ja lantionpohjaan ja LÖYSTYTTÄVÄT emätintä!!! Näin siis etenkin alakautta synnyttäneillä!
SYVÄT vatsalihakset ovat niitä, joita pitäisi treenata, ja ihan eri liikkeillä, netistä löytyy!
kolmekymppisiä, 4-5 raskauden/synnytyksen jälkeenkin. Ainakaan vaatteet päällä, ei mahat tai muutkaan paikat roiku.
Tarkoitan tällä, että ei voi syyttää raskauksia kiloistaan, tai roikkuvista mahoista. Raskausaikana ei tarvitse syödä juurikaan enemmän kuin normalisti.
tiedättehän, että ne perinteiset vatsalihasliikkeet aiheuttavat painetta vatsaonteloon ja lantionpohjaan ja LÖYSTYTTÄVÄT emätintä!!! Näin siis etenkin alakautta synnyttäneillä!
SYVÄT vatsalihakset ovat niitä, joita pitäisi treenata, ja ihan eri liikkeillä, netistä löytyy!
muusta en tiiä mutta kuusi lasta olen tehnyt eikä mun vatsa tosissaan roiku.
jokainen varmaan osaa sitä maalaisjärkeä käyttää.jos asioille ei tee mitään niin mitään ei tapahdu.ei olo paranen kotona karkkipussin tai sipsipussin kanssa sohvalla löhöiltäessä.tämän olen myös itse kokenut ja voin kertoa että olen paljon paremmassa kunnossa nyytten ja olen myös tyytyväinen kun olen saanut aikaan jotain.
sinä voit pettää itseäsi tekemättä mitään ja vannovasi muille ettei kukaan muukaan pysty kun et sinäkään pysty.mutta on vaan niin että asioille pystyy tekemään jos itse jotain haluaa.
en kehtaa enää jauhaa mutta jokainen voi miettiä valittaessaan tekeekö jotain tosissaan niiden lihasten ja löysän nahan eteen mitään.minä ainakin tein ja olen siintä tyytyväinen.pettää itseään tai sitten nahka ei ikinä ole roikkunutkaan. Venynyt iho ei jumpalla palaudu...ohis
En syö karkkia, en makaa sipsipussin kanssa sohvalla, enkä petä itseäni. Niinkun jo sanoin, lihakset on hyvässä kunnossa, koska teen punttitreeniä. Käyn myös juoksemassa n. 10 km lenkkejä ja käyn pilates tunneilla. Ja tosiaan, et kehtais enää jauhaa, kun olet niin hakoteillä että! Mistä edes sait käsityksen, etten olisi asialle mitään yrittänyt tehdä?
Itsellä kolme raskautta takana ja vähän kypsemmässä iässä -> alavatsalla nahkaröllykkä. Eihän tuo vaatteiden päälle näy tia edes laadukkaassa uikkarissa hyvin, mutta alastomana näkyy. Ei siitä vaan eroon pääse. Ei voi mitään. Kirurgille voisi mennä ja varaakin olisi, mutta tuntuisi aika järeältä toimenpiteeltä kuitenkin ja olen tyytyväinen ulkomuotooni. Kroppani on erinomainen tuosta pienestä röllykästä huolimatta. Tyydyn tähän.:)
Mulla 2 raskautta ja venynyt nahka. Olen pienikokoinen ja vauvamasut kasvoivat voimakkaasti tohon eteen. Sf-mitta aina ylin käyrien ja todellakin nahka vaan venyi vaikka läskiä ei tullutkaan.
Sanoin että on, ja terkka sanoi, että mullekin saattaa sitten tulla, kun on mahdollista että on samanlainen kudostyyppi kuin äidilläkin. No, pelkäsin hirveästi että aha menee pilalle, ja tein kaikkeni välttyäkseni arvilta. Painoa ei tullut koko raskaudesta kuin 6 kiloa (hiukan laihduin alkuraskaudesta pahoinvoinnin vuoksi), ja rasvasin ahkerasti ja reilusti vatsaa joka päivä. Viikolle 35 pääsin ilman arpeakaan, ja olin jo onnesta soikea... mutta mutta, sitten se vatsa alkoi repeilemään. Ja niitä arpia tuli paljon! Raskaudesta on nyt aikaa jo 7 vuotta, olen hoikka ja hyvässä kunnossa. Tuo arpinen nahkapussi vaan ei mihinkään häviä... Toki ne arvet häipyy pois näkyvistä jos lihotan itseni, mutta ei ole käynyt mielessäkään. Tähän on personal trainerikin sanonut, ettei auta muu kuin leikkaus.
Sinulle, joka sanoit, että arvet on omaa syytä. Kerro mulle mitä olisi pitänyt tehdä toisin??? Niin, ja seuraavissa raskauksissa ei ole tullut enää yhtään uusia arpia, koska maha ei kasvanut sen suuremmaksi kuin ensimmäiselläkään kerralla.
Raivostuttaa nämä urpot, jotka luulevat, että se ettei heille tullut arpia, on jotenkin heidän omaa aikaansaannostaan!
Tervetuloa milloin vaan katsomaan mun kroppaa ja kertomaan millä jumpalla tämä jo 7 vuotta sitten saatu löysä ja arpinen nahka häviää, selvästi jotkut täällä tietävät paremmin kuin lääkärit/trainerit!
..ryhdytään kaikki lestamammoiksi, jos niillä ei kerran löysää oo missään:D
Minä sain kahden raskauden jälkeen arpeutuneen masunahan pois!
Ja nyt neljäs masunahka arpeutuneena on hyvää vauhtia pienenemässä.
Itselläni auttaa juokseminen ja venyttely. Ruokavaliota olen parannellut.
Moikka! :)
Kokeilkaapa vartalo kääreitä, niin ei tarvii menettää toivoa löysästä nahasta, tai tuhlata rahoja operaatioihin. :)
Ne kiinteyttää, kosteuttaa ja tasottaa ihoa tehokkaasti.
Itelläni on takana hätäsektio ja olen myös laihdittanut 30kg, joten löysää on ollu valtavasti.
Näillä kääreillä sain nahan taas kireemmäksi, sekä venymäarvet ja sektioarvet himmeeksi.
Toki pitää liikkua ja syödä terveellisesti, mutta näillä saat ison avun hommaan. :)
Laita mulle viestiä suvihyv@gmail.com TAI 0505061416 TAI tuu piipahtaa mun fb sivulle:
https://www.facebook.com/suviwrapit
Verkkokaupan löydät suoraan osoitteesta teamsuvi.itworkseu.com
T.4v poitsun äippä :)
pettää itseään tai sitten nahka ei ikinä ole roikkunutkaan. Venynyt iho ei jumpalla palaudu...ohis