Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa löllövatsan kiinteytymään?

Vierailija
26.06.2010 |

Takana viisi raskautta ja vaikka muuten olen hoikka (167cm/58kg) niin vatsan kohdalla on ällöä löllöä. Saako sitä mitenkään pois tai vähemmäksi? Kaikki vinkit otetaan vastaan!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nahka on venähtänyt niin ei siihen mikään jumppa enää tehoa.

Vierailija
2/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt kuusi lasta ja ei mulla ole vatsamakkaraa kun kävin jumpalla ja tein vatsalihas liikkeitä.se on saamattomuutta jos ei viitsi makkaroiden eteen mitään tehdä.

eli teet vaan vatsalihasliikettä monesti päivässä ja käyt jumpalla johan katoo makkarat.

Jos se nahka on venähtänyt niin ei siihen mikään jumppa enää tehoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehokkain? Olen tehnyt normaaleja vatsalihasliikkeitä, mutta motivaatio ei meinaa riittää, kun tulosta ei tunnu syntyvän..

Vierailija
4/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se nahka venähtää niin ,että ei enään palaudu.Fakta. Ei auta vatsalihasten teko. Turha syyllistää siellä, että on vaan itsestä kiinni. Ja minä en puhunut muuten makkaroista(jotka on läskiä), vaan nimenomaan siitä nahasta.

Vierailija
5/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

salilla olen tehnyt laitteella vatsalihasliikkeitä ja kotona ihan sohvan alle jalat ja siinä tehnyt vatsalihasliikkeitä.mulla on ainakin palautunut normaaliksi.

töitä sen eteen täytyy tehdä mtta jos ei välitä yhtään ja lopahtaa heti niin ei se nahka palaudu.saamattomuutta on monella yrittäjällä jotka koittavat saada itsensä kuntoo.

Vierailija
6/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee asialle jotain.

Joillakin se nahka venähtää niin ,että ei enään palaudu.Fakta. Ei auta vatsalihasten teko. Turha syyllistää siellä, että on vaan itsestä kiinni. Ja minä en puhunut muuten makkaroista(jotka on läskiä), vaan nimenomaan siitä nahasta.

Vierailija
7/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsalihasliikkeet plus kerran viikossa jumpalla käynti vai pitääkö käydä kuntosalilla?

T. Ap

Vierailija
8/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuu mitä makkaroilla tarkoitettiin mutta olet ilmeisesti vielä yksikertainenkin etkä edes ymmärrä mitään.ei ihme ettei se nahkakaan palaudu;)

Vierailija
9/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

venähtänyt vatsanahka palaudu vaikka miten jumppaat! Eihän se jumppa nahkaan vaikuta vaan lihaksiin. toki kannattaa tehdä jumppaa sillä kireät lihaksen saavat nahankin näyttämään vähän timmimmältä. Huomaatte tämän nahan veltostumisen sitten naamastanne...eipä auta kuulkaa roikkuvaan leukaan mikään kasvojumppa.

Vierailija
10/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla sitten on timmit vatsalihakset, mutta löysää nahkaa? kerrotko tämän mulle? Mitäköhän olen tehnyt väärin?

Vierailija
11/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja salilla 5 viikossa.

kotona teen aamusin vatsalihas liikkeitä ja kuntopyöräilen tunnin.

tärkeintä ollut ettei syö mitään ennen sitä jumppaa jonka aamulla tekee ja vettä vaan sen verran että suuta kostutat.

salilla teen joka kerta vatsalihasliikkeitä.

myös rintoihin kannattaa panostaa samalla koska se voi näyttää hiukan epämääräiseltä että maha on kunnossa mutta rinnat ovat roikkuvat pussit.

vatsalihasliikkeet plus kerran viikossa jumpalla käynti vai pitääkö käydä kuntosalilla?

T. Ap

Vierailija
12/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumppaan salilla ja kotona mutta ei tuo alavatsalla roikkuva nahka enää palaudu se on faktaa...kirusgin veitsi auttais.

Vierailija
13/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee asialle jotain.

Kerrotko mulle mitä teen? Vatsalihakset on timmmit ja selvästi erottuvan, kun tuon nahan vetää kädellä kireäksi. Joten miten nyt taion tuon nahan veke?

Vierailija
14/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumppa ja treenaus auttaa roikkuviin tisseihinkin :D rintalihakset kuntoon mutta roikkuva rintarauhanen roikkuu silti niin se on.

Vierailija
15/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin usein, kun käyn töissä ja lapset ovat vielä aika pieniä.. Rinnat on kuitenkin pitkistä imetyksistä huolimatta säilyneet tosi nätteinä, ilo sekin! :0) Mutta täytynee yrittää kiinteyttää niitä vatsalihaksia kotikonstein, sille venyneelle vatsanahkalle ei varmaan tosiaan mahda muut kuin kirurgi..

T. Ap

Vierailija
16/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla sitten on timmit vatsalihakset, mutta löysää nahkaa? kerrotko tämän mulle? Mitäköhän olen tehnyt väärin?

Siitä se nahka löystyy. Mulla tuli raskauksissa (3x)max 16kg/raskaus, lähti pois imettämällä noin vuodessa. Ei jäänyt löysää nahkaa.

Vierailija
17/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja salilla 5 viikossa.

kotona teen aamusin vatsalihas liikkeitä ja kuntopyöräilen tunnin.

tärkeintä ollut ettei syö mitään ennen sitä jumppaa jonka aamulla tekee ja vettä vaan sen verran että suuta kostutat.

salilla teen joka kerta vatsalihasliikkeitä.

myös rintoihin kannattaa panostaa samalla koska se voi näyttää hiukan epämääräiseltä että maha on kunnossa mutta rinnat ovat roikkuvat pussit.

T. Ap

Vierailija
18/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuu mitä makkaroilla tarkoitettiin mutta olet ilmeisesti vielä yksikertainenkin etkä edes ymmärrä mitään.ei ihme ettei se nahkakaan palaudu;)

Kohta sä varmasti väität, että riippurinnat saa rintalihastreenillä terhakoiksi :D

Vierailija
19/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ite olen käynyt vuoden jumpalla ja salilla ja kyllä se nahka on vaan palautunut.ei kukaan saa tuloksia aikaan kuukaudessa kahdessa vaan pitempiaikainen kuntoilu siihen tuloksen näkymiseen auttaa.

Vierailija
20/38 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauskilot lähteneet imettämällä pois nopeasti ja paino ok, mutta se vatsa... :0(

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi