Kipulääkkeen (supon) laittamisesta taaperolle ei tule mitään! Kohta täällä
itkee äitikin...Sairaalan lääkäri määräsi kipulääkkeen annettavaksi 3 krt vuorokaudessa, mutta taapero pistää vastaan, enkä haluaisi pakottaakaan.
Viimeksi yritin laittaa samalla kun vaihdoin vaippaa, eikä onnistunut ollenkaan. Sitä ennen kokeilin nukkuvallle lapselle, mutta heräsi heti ja alkoi huutaa.
Voinko soittaa sairaalaan ja kysyä, antaisivatko lääkeen piikillä. En haluaisi antaa lasta enää tiputukseenkaan...:(
Kommentit (36)
pidät sitä sen aikaa paikallasi sehän sulaa se lääke sinne todella nopeasti?
annat palkinnon laiton jälkeen, esim suklaapalan tai laiton ajaksi?
helppoa se ei ole, mutta aikuisena tietää että lääke auttaa ja on vaan annettava
No annapa suun kautta ruiskulla, sujuupi helpommin.
Jos lapsi nukkuu ilman kipulääkettä, niin miksi ihmeessä pitää herättää? Vai onko siinä mukana tulehdusta poistavia ainesosia?
tablettina kipulääkettä. Kaikkein helpointa.
Käytämme jo nestemäisiä lääkkeitä.
Esim. Pamol F tai nestemäinen Panadol tai Pronaxen. Tai muusaa sopiva annos ibuprofeenitabletista, esim. Buranasta ja laita sokerin kanssa lusikkaan, kelpaa ainakin meidän lapsille.
Vauvoille vaan aanetaa suppoja, huoh!
Voisitko käyttää supon sijasta suun kautta annettavaa Panadolia?
Ja kyllä olen tosissani: EN SAA LAITETTUA SITÄ SUPPOA!!!! Taapero on jo 18 kk, tempoo ja huutaa täysin paniikissa, eikä tässä kuule mitkään suklaapalat auta..anna mun nauraa...!
Ja naurakoot mulle vaikka siellä sairaalassakin, mutta mä en enää jaksa...
Johan tuo saa jonkun anaalifobian!
Suussa sulavana tablettina kipulääkkeet puolitoistavuotiaalle annetaan!
luulin että puhut normaalista suun kautta annettavasta lääkkeestä (huono soomee) anteeksi!
ilmeisesti eri käytäntö..t. ap
Käytämme jo nestemäisiä lääkkeitä.
Pamo-F tabletin, ja annat painokilojen mukaan lääkkeen.
Sairas lapsi on usein myös kovin kosketusherkkä eli siinä on sitten vaan pakko pitää lapsi selällään, jalat ylhäällä lukko-otteessa ja tuikata se suppo sisään.
Oma lapsi 23kk ja tällä tavalla oli pakko toimia sairauden ekana päivänä.
Sairas lapsi on usein myös kovin kosketusherkkä eli siinä on sitten vaan pakko pitää lapsi selällään, jalat ylhäällä lukko-otteessa ja tuikata se suppo sisään.
Oma lapsi 23kk ja tällä tavalla oli pakko toimia sairauden ekana päivänä.
puolitoistavuotiaan peräaukosta! :/
etten oikein saa vauvallekaan :P. Syvälle yritän tunkea ja puristaa pakaroita yhteen, mut sit se vaan aina plumpsahtaa ulos...
Oletko joku uusavuton pöljä vai juovuksissa vai mikä sua vaivaa? Ei huuto sitä tapa eikä suakaan. Jaloista kiinni vaan ja suppo persuuksiin, nehän nauraa sut sairaalassa pihalle jos menet sinne valittamaan.