kuinka kauan kesti että suorat vatsalihaksesi palautuivat synnytyksen jälkeen?
Mulla synnytyksestä on jo yli 4kk, mutta lihakset ovat vieläkin erillään. Välissä on pari senttiä. Palautuukohan ne koskaan :(
Kommentit (17)
Käy selin makuulle lattialle ja koukista polvesi.
Työnnä kaksi sormea vatsanahkaasi navan alapuolelta ja nosta yläkroppaa ylös(kuin tehdessäsi vatsalihaksia)
Jos sormesi jäävät mahan sisään ovat lihakset vielä erillään. Jos ne nousevat ylös lihasten jännittyessä yhteen, ovat suorat vatsalihaksesi palautuneet.
Vierailija:
Oletko tehnyt vatsalihaksia?
Oli ne palautuneet. Minulla on kyllä jo vuosi aikaa synnytyksestä.
Mars kuntosalille ja vatsalihaksia treenamaan!!! Työtä siihen tarvitaan eikä marinaa!!!
Maha on nimittäin tosi ruma näin :(
kun käsittääkseni niitä vatsalihaksia ei saa tehdä ennenkun rako on mennyt umpeen, koska muuten se rako jää pysyväksi! eli maha pömpöttämään.
ennenkuin ne ovat palautuneet synnytyksestä?? En ole tuollaisesta aikaisemmin kuullutkaan ja olen treenannut vatsalihaksia jo kuukauden ja synnytyksestä on tällä hetkellä aikaa kaksi kuukautta :(((
Mitä haittaa liian aikaisin aloitetusta treenaamisesta voi olla?
Esikoisen jälkeen en treenannut ollenkaan ja nyt päätin olla sitten jämäkämpi ja aloittaa heti kun siltä tuntui. Eli nytkö minä sitten olen ollut liian hätäinen?
Itketään vaan kuinka makkarat kasaantuu vyötärölle mutta mitään ei tehdä sen eteen että ne sais pois. Mätetään suklaata ja katotaan telkkaria olkkarin sohvalla.
Mä teen mitä vaan, että saan tän mahani entiseen kuosiinsa! Kyse ei ole laiskuudesta!
-ap
Vierailija:
Mä teen mitä vaan, että saan tän mahani entiseen kuosiinsa! Kyse ei ole laiskuudesta!
-ap
Jos olet liian hätäinen rako jää pysyväksi ja mahasi pömpöksi. Silloin ei auta kuin kirurgi. Aerobickiä esim. ei saa harrastaa vielä, mutta voit tehdä kävelylenkkejä jotta saat niitä rasvamakkaroita palamaan. Näin neuvoi fysioterapeutti.
makaa selällään lattialla ja vedä napaa kohti selkärankaa samoin kuin jos laittaisit vyötäröstä liian pieniä farkkuja jalkaan. vuorottele vatsalihaksen supistuksen pituutta.
mene vatsalleen maaha ja nouse siitä punnerrusasentoon, kuitenkin niin, että kyynärvarret ovat kyynärpäitä myöten maassa, jaloista joko polvet maassa tai sit vaan varpaat (raskaampi). pyri pitämään vartalo tikkusuorassa (ei notkoa selkään, ei kohoumaa pepun kohdalle) ja pysy niin kauan kuin jaksat.
tässä pari tehokasta esimerkkiä.
Vai osaako tähän kommentoida jotain joku alalla oleva?
Vierailija:
mene vatsalleen maaha ja nouse siitä punnerrusasentoon, kuitenkin niin, että kyynärvarret ovat kyynärpäitä myöten maassa
Vierailija:
Vierailija:mene vatsalleen maaha ja nouse siitä punnerrusasentoon, kuitenkin niin, että kyynärvarret ovat kyynärpäitä myöten maassa
Vierailija:
makaa selällään lattialla ja vedä napaa kohti selkärankaa samoin kuin jos laittaisit vyötäröstä liian pieniä farkkuja jalkaan. vuorottele vatsalihaksen supistuksen pituutta.mene vatsalleen maaha ja nouse siitä punnerrusasentoon, kuitenkin niin, että kyynärvarret ovat kyynärpäitä myöten maassa, jaloista joko polvet maassa tai sit vaan varpaat (raskaampi). pyri pitämään vartalo tikkusuorassa (ei notkoa selkään, ei kohoumaa pepun kohdalle) ja pysy niin kauan kuin jaksat.
tässä pari tehokasta esimerkkiä.
Oletko tehnyt vatsalihaksia?