Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katselisitteko tällaista miestä?

Vierailija
26.06.2010 |

Lähti esimerkiksi tänään ajamaan moottoripyörällä. Sovittiin, että on muutaman tunnin. Nyt on ollut 4,5h poissa ja mitään ei ole ilmoittanut, että olisi pidempään. Tekee tämmöistä nykyään joka päivä. Ensinnäkin käy tosi usein "jossain" lähtee maitokauppaan tai hakemaan jotain mutteria autoon ja on monta tuntia poissa. Ihan lyhyet reissut venähtää tunti tolkulla. Ja outoa on tosiaan se, että joka päivä pitää johonkin lähteä, vaikka on nyt isyyslomalla ja minä helisemässä kotona kolmen pienen kanssa.

Olen nätisti ja vähemmän nätisti sanonut, että en vielä oiekin haluaisi olla näiden kolmen kanssa yksin kun vauva on tosi itkuinen ja syö todella usein, niin minulla ei riitä aika isommille. Isommat tapelevat todella paljon ja meno täällä kotona on hurjaa. Silti mies vaan menee joka päivä ja ei ota kuuleviin korviinsa sitä, että olen pyytänyt häntä olemaan nyt hetken kotona.

Mies on ollut aina hyvä isä ja hyvä mieskin, mutta en nyt ymmärrrä mistä tuulee. Pitäisikö tässä alkaa ihan vakavissaan alkaa puhumaan erosta jos ei muutosta ala tapahtumaan? En minä tallaista ainaista odottamistakaan jaksa!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tuolla muuta tekoa taitaisi olla.

Vierailija
2/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, juttelette asioista.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt halvaantunut ja lisäksi koomassa.

Miksi ihmeessä annat miehesi ajaa moottoripyörällä? :0

Vierailija
4/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuin miestä ei olisi. Pyydä mummia/kummia ketä tahansa avuksi ja kerro rehellisesti, että meidän isälle isyysloma on lomaa perheestä.

Vierailija
5/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt halvaantunut ja lisäksi koomassa. Miksi ihmeessä annat miehesi ajaa moottoripyörällä? :0

tällä hetellä puheeni on yhtä ilmaa. Jos pyydän olemaan kotona, niin menee silti. Kuinka kuvittelet, että kuuntelisi minua jossain moottoripyörä asiassa?

ap

Vierailija
6/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuin miestä ei olisi. Pyydä mummia/kummia ketä tahansa avuksi ja kerro rehellisesti, että meidän isälle isyysloma on lomaa perheestä.

huoh

ap

Vierailija
7/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt halvaantunut ja lisäksi koomassa. Miksi ihmeessä annat miehesi ajaa moottoripyörällä? :0

tällä hetellä puheeni on yhtä ilmaa. Jos pyydän olemaan kotona, niin menee silti. Kuinka kuvittelet, että kuuntelisi minua jossain moottoripyörä asiassa?

ap

Jos ei, niin sitten teet samoin kuin se.

Ennen kuin se ehtii häipymään moottoripyöräilemään, niin teet saman.

Häivyt ja olet poissa 2 päivää. Eiköhän opi, kun joutuu hoitamaan kaikki kotihommat ja lastenhoidot yksin. Etkä vastaa puhelimeen.

Vierailija
8/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetellä puheeni on yhtä ilmaa. Jos pyydän olemaan kotona, niin menee silti. Kuinka kuvittelet, että kuuntelisi minua jossain moottoripyörä asiassa? ap

Jos ei, niin sitten teet samoin kuin se. Ennen kuin se ehtii häipymään moottoripyöräilemään, niin teet saman. Häivyt ja olet poissa 2 päivää. Eiköhän opi, kun joutuu hoitamaan kaikki kotihommat ja lastenhoidot yksin. Etkä vastaa puhelimeen.

vauva on vielä täysimetyksellä. enkä tiedä oppisiko mies mitään hoitamalla vain näitä isompia kun helppoahan se on.

Vierailija
9/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen käytös on muuttunut ihan täysin entisestä, niin on miehesi todennäköisesti löytänyt (jo sun raskausaikana) toisen naisen. Siksi ei kuuntele mitä sinä haluat, kun ajattelee vain mitä itse haluaa. Laita eropaperit vetämään.

Vierailija
10/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta merkit viittaavat toiseen naiseen..

Vierailija
11/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin tuntuu, että voisi olla toinen. Mutta toisaalta mies ei ole sitten yhtään sen tyyppinen, että kävisi vieraissa. Ja joskus jos on "pistokokein" katsonut onko siellä missä sanoo olevansa, niin aina on oikeessa paikassa ollut. Tai sitten on ollut vaan hyvää tuuria niillä kerroilla....

ap

Vierailija
12/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään oikein sovi se, että mies halusi kovasti, että ostamme uuden isomman asunnon ja nyt ihan innolla suunnittelee sen remonttia ja sisustusta. Tuntuu, että olisi aika hölmöä suunnitella tohkeissaan yhteistä tulevaisuutta jos kävisi koko ajan rakastajattaren luona kylässä...?

ap

Vierailija
13/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppiä joka käy vieraissa, kun katselee maailmaa vaaleanpunaiseten lasien läpi. Kuten itsekin sanoit niin vielä ei ole jäänyt kiinni.

Vierailija
14/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli suunniteltiin uuden kodin rakentamista ja haaveiltiin vielä yhdestä vauvasta ja siinä samalla mies hoiteli toista naista ja lämmitteli kahta muuta

Vierailija
15/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi silti samaan aikaan hakea säpinää elämään muualta. Tuo moottoripyörä sopii hyvin myös tähän kuvioon, joku ikäkriisi menossa. Lyön vaikka vetoa, että on joku nuorempi vosu jossain.

Vierailija
16/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli suunniteltiin uuden kodin rakentamista ja haaveiltiin vielä yhdestä vauvasta ja siinä samalla mies hoiteli toista naista ja lämmitteli kahta muuta

minusta tuntuisi hassulta, että olisin onneissani ostamassa isompaa kämppää vaimokkeen kanssa ja kävisikin vieraissa.Minunkin tapauksessa itse toppuuttelin asunnon ostoa ja puhuin että asutaan tässä pienemmässä vielä muutama vuosi...

ap

Vierailija
17/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ollut ajelemassa jo 5,5h. Kun nyt ei vain olisi ajanut sitä kolaria...

ap

Vierailija
18/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, missä menee just nyt? Sinuna pistäisin nyt kovat panokset peliin. Itsellänikin on kolme pientä lasta, enkä katsoisi tuollaista menoa päivääkään!

Vierailija
19/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että rupeat itsekin moottoripyöräharrastajaksi.

Terv. ravimiehen vaimo, joka ryhtyi itsekin ravihevosen omistajaksi ja valmentajaksi

Vierailija
20/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että rupeat itsekin moottoripyöräharrastajaksi.

Terv. ravimiehen vaimo, joka ryhtyi itsekin ravihevosen omistajaksi ja valmentajaksi

Miten ap ryhtyy moottoripyöräharrastajaksi, kun on tissitakiainen ja muut lapset huolletavana, kukkuu!