Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma,mutta luonteeltaan hyvä mies,onko muilla?

Vierailija
26.06.2010 |

Pitkän sinkkuilun jälkeen innostuin tekemään profiilin nettideitti-sivustolle,ja tämän yhden miehen kanssa olemme kirjoitelleet/soitelleet/tekstailleet kuukauen ajan kunnes vihdoin tapasimme.

Kroppa hänellä on ihan ok,ja luonne samoin,juttu kulkee ja olen alusta asti ollut hänen kanssa jutellessani hyvin oma itseni,en osaa selittää,mutta se on helppoa.

Nyt kun tapasimme,ja näin hänet vihdoin,en oikein tiedä.En ole itse mikään missi,mutta yleisen kauneisihanteen mukaan nätti,ja itsestäni huolehtiva.

Hän oli taas...no,aika ruma.Kuulostaa pinnalliselta,mutta siis hieman harvenneet hiukset (38 v) ja jotenkin turpea naama.Eihän se ulkonäkö kaikkea tee,mutta silmää pitäisi kuitenkin miellyttää.Onko muita jotka ottaaneet omaa tasoaan rumemman miehen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki me muututaan rumemmaksi ajan myötä ja jos mies on muuten kiva ja mukava niin onnea :)

Vierailija
2/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin "omaa tasoa rumempi", niin passaa ja anna miehelle mahdollisuus löytää itselleen sopivampi nainen. Varmaan löydät ulkonäöllisesti omaa "tasoasi" vastaavan miehen ja pysyttelette sitten suhteenne aikana sillä samalla "ulkonäkötasolla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valitsisin ehdottomasti ruman ja hyväluontoisen, jos toisen mahdollisuuden saisin.

Vierailija
4/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaus sopii hyvin mieheeni. Mieheni on maailman ihanin tapaus, vaikka tuskin kenenkään muun naisen silmää miellyttääkään.

Tavatessamme ensimmäistä kertaa, tiesin heti sisimmässäni, että hän on elämäni mies.

Vierailija
5/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla niin ulkonäkökeskeinen, että parempi olla loukkaamatta mukavaa miestä jos ulkonäköseikat on kovin tärkeitä.

Vierailija
6/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä osa ihastumista on myös sitä ulkoista.

Ensin ihastuin mieheni päähän - on älykäs ja nopea ajattelemaan. Ulkonäkö on tärkeä, muttei tärkein.

MUTTA kyllä miehen pitää miellyttää omaa silmää. Näin minä ajattelen - tuomitaan minut sitten pinnalliseksi tai ei.

Vierailija
7/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotenkin sääli, että annat ulkoisille seikoille noinkin paljon painoarvoa.

Itse olen tavallisennäköinen nainen, samoin mieheni. Mies ei kuitenkaan tavatessamme ollut "tyyppiäni" enkä muissa olosuhteissa olisi kiinnittänyt häneen lainkaan huomiota. Onneksi sattumien kautta sain tutustua hänen muihin ominaisuuksiinsa, joille sitten lämpenin:)

Aloituksesi vaikuttaa hiukan kypsymättömältä, mutta varmasti melko nuori vielä oletkin. Lisäksi minusta nainen, joka perustaa omaakin viehättävyyttään pelkkään ulkonäköön on jotenkin haavoittuvainen ja ontto. Tuo ulkonäkö kuitenkin kun on vain vähitellen rapistuvaa kuorta:)

Vierailija
8/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmaan teidän tavallisenkinnäköisten naisten miehet pitävät teitä viehättävinä omalla tavallaan, ei yksikään mies varmasti mene kimppaan rumana pitämänsä naisen kanssa. Kysykää vaikka. Ja varmaan tekin pidätte miehiänne viehättävinä, vaikka eivät sopisikaan yleiseen kauneusihanteeseen, harva siihen nyt sopiikaan. Vai onko joku, jonka mielestä oma mies ei kiihota seksuaalisesti lainkaan ulkonäön puolesta vaan herättää pikemminkin ällötystä?

Vierailija
9/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo taso-sanan käyttö tässä yhteydessä antaa ap:sta aika narttumaisen kuvan... Eli valitse vaan tasoisesi mies, luulen, että ootte ansainneet toisenne ja päästä tuo mukava mies seilailemaan vaikka mua kohti. :D

Vierailija
10/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran seurustelin omasta mielestäni ruman miehen kanssa ja aina jotenkin hävetti liikkua hänen kanssaan. Lisäksi mietin, että mitäs jos saisimme lapsia, niin en todellakaan haluaisi että lapset perisivät hänen ulkonäkönsä.

Pinnallista, myönnän. Ei miehen tartte mikään adonis olla, mutta jos omasta mielestä mies näyttää rumalta, niin en mä enää alkaisi edes seurustella sellaisen kanssa. Pitää olla sen verran "normaali" ulkonäkö että kehtaa kavereille esitellä.

Vierailija
11/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit siirtää miehen hänelle.

Vierailija
12/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään meillä ole. Kaikilla av-mammoilla on perinteisesti huippukomeat, hyvätuloiset, miellyttävät miehet ;-)

Oikeasti en ymmärrä ollenkaan tuollaista, että miehen ulkonäössä joku tökkii. No, okei muakin voisi tökkiä, jos miehen kasvoihin olisi vaikka otsaan tatuoitu jotain ja sit sillä olis kaulassa leijonakoru, mut kyse ei oliskaan varmaan silloin ulkonäöstä vaan erilaisesta elämänkuvasta. Harvat hiukset ja turpea naama ei kuulosta pahalta, jollei turpeus naamassa johdu liiallisesta alkoholin käytöstä.

Vierailija
13/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatessani mieheni ekaa kertaa en hirveästi pitänyt hänen ulkonäöstään... mielestäni hän oli aivan liian laiha... ja pukeutumistyylikään ei miellyttänyt. Jälkeenpäin olemme puhuneet, että kumpikaan ei oikeastaan tykästynyt silloin juuri siihen ulkoiseen puoleen. Mutta koska hän oli muuten tosi mukava, jatkoimme tutustumista ja nyt oikeastaan ihmettelen miten tuo "laihuus" esti minua huomaamasta miten komea hän on... ehkäpä osittain siihen on vaikuttanut se, että tykkääminen on muutenkin lisääntynyt.

Vierailija
14/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatessani mieheni ekaa kertaa en hirveästi pitänyt hänen ulkonäöstään... mielestäni hän oli aivan liian laiha... ja pukeutumistyylikään ei miellyttänyt. Jälkeenpäin olemme puhuneet, että kumpikaan ei oikeastaan tykästynyt silloin juuri siihen ulkoiseen puoleen. Mutta koska hän oli muuten tosi mukava, jatkoimme tutustumista ja nyt oikeastaan ihmettelen miten tuo "laihuus" esti minua huomaamasta miten komea hän on... ehkäpä osittain siihen on vaikuttanut se, että tykkääminen on muutenkin lisääntynyt.

Kun mies miellyttää ja kiinnostaa, on huumorintajuinen ja kiva, muttei mikään kiiltokuva, niin äkkiä huomaa hänen ulkonäössään toinen toistaan ihanampia piirteitä. Kauniin suun, hienot vartalon suhteet, makean takapuolen/ lantion , ihanat kädet... Eikä noi ekaksi luettelemani piirteet katoa vuosien myötä, niihin ei vaikuta kaljuuntuminen eikä muutama lisäkilo :D

Mutta jokainenhan pariutuu omien arvojensa mukaan.

Vierailija
15/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sillon ku tavattiin eka kerran, likaset vaatteetki sillä oli..:( yritin kauan uskotella itelleni etten mä tosta oikiasti tykkää, mutta minkäs tein ku sydän sano toisin..;) Ja onnellisesti on oltu jo usiampi vuosi naimisissa, vaikka hän on edelleen lihava eikä muutenkaan mikään maailman komein. Luonne on tärkeämpi!!

Vierailija
16/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytetäänkö miestä pinnalliseksi jos hänestä nainen on ihana, mutta sillä on liian pienet tissit?

EN mäkään ottaisi rumaa...sorry vaan.

Vierailija
17/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytetäänkö miestä pinnalliseksi jos hänestä nainen on ihana, mutta sillä on liian pienet tissit? EN mäkään ottaisi rumaa...sorry vaan.

Ottaisin sata kertaa mieluummin ruman miehen kuin pinnallisen.

Vierailija
18/18 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan niin laupiaita ja kärkkäästi tuomitsemassa...

Kyllä mä ainakin haluan viehättyä miehestä myös fyysisesti! Olkoon pinnallista! Ruman miehen kanssa seksikin ällöttäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän