Hiustenvärjäys apuja!
Osaattekos auttaa?
Ostin päivällä kevytväripakkauksen, Casting Creme Gloss, ja ajattelin värjätä hiukset tässä iltapäivällä. Kävin juoksulenkillä, jonka jälkeen menin suihkuun, ja pesin hiukset. Nyt ajattelin alkaa värjäämään hiuksia, ohjeessa kuitenkin lukee: "Kostuta hiukset kuitenkaan pesemättä niitä." Voinko nyt siis värjätä hiuksiani kun olen juuri pessyt ne? Mitä varten tuo suositus´on ettei pesisi?
Kiitos avuista jo etukäteen!
Kommentit (6)
kaikki oikeesti tee allergiatestausta ennen hiusväriä..en mä ainakaan, ikinä!
ei AP
olen värjännyt hiuksiani tällä (ja muilla) merkillä useita kertoja.
Nyt vain eka kerta kun tuli tällainen tilanne että olinkin juuri pessyt hiukset, enkä muistanut että tuossa lukee noin, enkä ollut tarkemmin koskaan ajatellut miksi siinä ylipäänsä sanotaan niin.
ap
idea on lähinnä suojata päänahkaa, eli juuri pestyssä päässä päänahkaa suojaavaa rasvaa on iholla vähemmän. Itsellä ei ole tullut mtn harmia vaikka olenkin pestyihin laittanut. Jos sen sijaan olet käyttänyt hoitoainetta, voi väri tarttua huonommin latvoihin. Monesti itse pesen syväpuhdistavalla värjäystä ennen, jolloin mömmöjä on hiuksen pinnassa mahd. vähän.
Voisin myös epäillä, että liittyy hoitoaineen käyttöön, sehän tavallaan "sulkee" hiuksen pinnan, ehkä väri ei silloin tartu yhtä tehokkaasti?
Voisin myös epäillä, että liittyy hoitoaineen käyttöön, sehän tavallaan "sulkee" hiuksen pinnan, ehkä väri ei silloin tartu yhtä tehokkaasti?
suositellaan pantavan, niin sellaissahan hiuksissa on kaikenlaisia muotoilutuotteita, lakkaa jne.
mitään, kunhan ne hiukset ovat vain kosteat eivätkä pesumärät. Siksi varmaan tuo ohje on ollut iät ja ajat ;).