Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

arvostellaanko nykysin jo heti ekaluokkalaisen kokeet?

Vierailija
13.08.2010 |

mietin vaan miten saisin jonkulaista kannustusjärjestelmää luotua? Lasta ei kiinnosta yhtään kouluun meno.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei niistä edes ilmoiteta! Onko teillä koulu jo alkanut? Alkujännitystä, kyllä se siitä iloksi muuttuu!

Vierailija
2/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei niistä edes ilmoiteta! Onko teillä koulu jo alkanut? Alkujännitystä, kyllä se siitä iloksi muuttuu!

hyviä numeroita kokeista, kun vaan tekee läksynsä? mä sain aina ala-asteen matikan kokeista paria pistettä vaille täydet...Enkä muista ilmoitettiinko niistä..Mutta "leikkiähän" se koulu taisi silloin olla. (tai ainakin tuntui silloin itsestäni siltä).

Olisko tyhmää antaa ruksi aina kun läksyt tehdään koulun jälkeen ja ruksin arvo = 10 snt ja niitä voi sitten keräillä? Vai onko liian "pieni palkkio" = 2 € / KK...Kokeista sitten vähän "ekstraa". ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläpäin ainakin arvostellaan jo ekaluokkalaistenkin kokeet. Pieni palkkio juttu on mielestäni ihan toimiva. Itse käytän pintä palkkiota kotitöidenteosta (tiskikoneen tyhjennys=10snt) Kokeista pieni palkkio on myös hyvä. Tosin kohtuus siinäkin. Tuttavaperheessä lapset saa kokeista seuraavasti rahaa:

kokeen arvosana

4 - ei rahaa

5 ja 6 - 2€

7 ja 8 - 5€

9 ja 10 - 10€

Mielestäni tässä systeemissä on iso mätä jossakin. Pieni palkkio on ok, kunhan siinäkin on järki mukana.

Vierailija
4/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläpäin ainakin arvostellaan jo ekaluokkalaistenkin kokeet. Pieni palkkio juttu on mielestäni ihan toimiva. Itse käytän pintä palkkiota kotitöidenteosta (tiskikoneen tyhjennys=10snt) Kokeista pieni palkkio on myös hyvä. Tosin kohtuus siinäkin. Tuttavaperheessä lapset saa kokeista seuraavasti rahaa:

kokeen arvosana

4 - ei rahaa

5 ja 6 - 2€

7 ja 8 - 5€

9 ja 10 - 10€

Mielestäni tässä systeemissä on iso mätä jossakin. Pieni palkkio on ok, kunhan siinäkin on järki mukana.

en muista miten ukkini palkkiosysteemin otin. Siis olinhan minä onnellinen kun numero ysistä tai kympistä tuli satku (huom. todistuksen numerosta), mutta sitten jossain vaiheessa tuntui, enkö ole hyväksytty omana itsenäni? Vain pelkästään suoritusten kautta. ap