Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko raskaana olevia kuulolla?

Vierailija
25.06.2010 |

Mitäs juhannukseenne kuuluu? Itse olen vko 39 ja kotona ollaan. mansikkakakkua, siikaa, herkkuja, saunaa, vihtaa ym. Mukavaa! kotonakin voi olla ihan ihana jussi. Ei vaan nyt haluttu lähteä mihinkään ja mökkiäkään ei ole.

esikoista odotan ja niin jännää kyllä saada pikkuinen poika kohta elämäämme:)

Ihanaa juhannusta kaikille ja onnea odottajille!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 22 ja kotona mekin. Meillä ollu koko päivän siskon perhe kylässä grillaamassa ja lapsilla on riittäny kivaa tekemistä. Mä oon aika puhki vaik mies hoitikin grillausjutut alusta loppuun. Ei johdu vieraista oli oikein kivaa,mut tää selkä ei oikein kestä tätä eloa just tällähetkellä:( Voi kyllä lasillinen punkkua maistuis ja varmaan rentouttaiskin. Tyydyin vähän hörppimään ykkösolutta kuitenkin.

Vierailija
2/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöty hyvin, join vähän punavinkkuakin. Samalla pessyt pyykkiä ja nauttinut grillitulesta ulkona kolmen isomman lapsen ja oman kullan kanssa.

Kohta saunaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt korostuu se että ois kiva saada ottaa muutama olunen, kun ei ole 8kk:een voinut ottaa. vappu oli vaikee ja nyt jussi...

jep, ttiedän kyllä. järkky rappioalkoholistihuonoäiti:D

Vierailija
4/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parasta aikaa elämässä ikinä! Mies joutui illaksi töihin, mikä vähän harmittaa, mutta lähden kohta äidin mökille saunomaan illaksi (siellä on muutkin sisarukset lapsineen) ja sitten yöksi kotiin kullan viereen. Käytiin jo päivällä anopilla grillaamassa, aika sukuympyröissä tämä menee. Onneksi on kaikki sen verran lähistöllä ettei tarvitse körötellä ruuhkissa ja pääsee yöksi omaan sänkyyn!

Vierailija
5/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdetään kavereille, holittomat viinit ja siiderit on ostettu ja toivottavasti kiva ilta tiedossa. Eipä tarvinnu väitellä siitä kuka on kuski :)

Ei mulla vielä ainakaan ole ollu mitään ylitsepääsemättömiä himoja alkoholiin, vaikka se ennen raskautumista maistuikin.

Vierailija
6/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, mies töissä koko jussin, eikä edes välillä kotiin pääse! Mutta eipä se mitään, kaapissa ruokaa ja kotipuuhaa riittää moneksikin päiväksi. Olen viikolla 33 ja olo pysynyt hyvänä koko raskauden, siispä virtaa riittää ainakin toistaiseksi.

Meillekin tulossa esikoinen ja odotustunnelmat on korkealla, joskaan ei ihan joka päivä, joskus kun iskee pieni paniikki kaiken tulevan suhteen. Mutta juhannus siis rauhallisin menoin koiran kanssa!

P.S Lonkeroa tekis täälläkin mieli..... :)

Vierailija
7/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikskään mee, ottakaa huoletta

Vierailija
8/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eh... no tunnustettava on että täälläkin tekee mieli muutamaa mangosiideriä.... ja vaikka synnytys kohta onkin niin senkin jälkeen on äiti alkopaitsiossa, ähhhhhhhhhhhhhhhhh...

ihania juhannusjuttuja teillä vastanneilla!! ja kyllä sitä sit yksinkin vähän viihtyy vaikka mies oisi töissä tms. tunnelmaa riittää silti.

no joo, mäkion välillä haluan (siis huumorilla) peruuttaa koko homman:D ja niin hyvin voitukin et ei välillä muista olevansa raskaanakaan.

Vierailija
9/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jotenkin pelottaa et jos se vauva sillä HETKELLÄ tuntee jotain huonoa... En tosiaan usko että vahingoittaa häntä mut se et tuntuuko pikkuisella esim jotain raukeutta tms vaikutusta. imetys toietysti on vielä "lievempää".

Vierailija
10/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja esikoinen lähtivät mökille, minä jäin töiden takia kahden keskimmäisen kanssa kotiin. Käytiin juuri rannalla, illalla herkutellaan sipseillä ja dipillä. Vois jonkun leffan katsoa, kun nuo menee nukkumaan. Vähän ankeeta kyllä :D

Vierailija
11/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tee mieli nyt ottaa, mä kun olen sellainen stressailija, etten siitä pystyis ite nauttimaan, kun ajattelisin, että entä jos kuitenkin. Muita en kuitenkaan lähde tuomitsemaan, jos yhden siiderin tai lasin kuoharia ottaa. Jotkut alkoholittomatkin siiderit on ihan hyviä vaihtoehtoja (tosin jotkut ihan kamalaa mehulitkua)

Vierailija
12/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin. Alkoholittomista siidereistä Kopperbergin karpalo on mun mielestä paras!

Vierailija
13/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja perinteinen suomen kesäreissu tehtiin jo ajoissa tänä vuonna tämän raskauden takia. Kova ikävä suomeen olisi, nauttikaa perheen, ystavien ja suomen luonnon läheisyydestä ketkä voitte!!! :-) Esikoista tyttöä odotetaan. Onneksi miehen tekee parhaansa lievittaakseen minun koti-ikävääni ja hemmottelee grilliruoalla ja alkoholittomalla siiderillä. Joku kirjoitti tuossa mansikkakakusta. Ostin juuri mansikoita ja nyt taisi tulla kermavaahdon hakureissu!!! Kivaa jussia kaikille ja onnea raskauden kanssa. :-)

Vierailija
14/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ollaan.. illalla kokkoa katsomaan.. vielä ehkä saunaan.. kivointa ässää harrastettu.. illaksi on yksi alkoholiton siideri juhannuksen kunniaksi..

Vierailija
15/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tällä hetkellä yksin, esikoinen tulossa. Pää särkee ja väsyttää. Ei oikein ole juhannusfiilis. Makaan varmaan tässä sohvalla koko illan.

Vierailija
16/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona lapsen kanssa, joka jo nukahti... :)

Ihanan kaunis päivä takana päin. Mies lähti kaverin synttäribileisiin. Pitäköön siellä hauskaa. On se joskus munki vuoro... :)

Vierailija
17/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rv 23. Mies töissä ja mä kotona. Päivä mennyt siivotessa, lenkkeillessä ja rannalla kerkesin myös pyörähtää...

Ihana kun saa vain olla, teen muuten arkisin fyysisesti raskasta työtä, joka jo tuntuu selässä ja kyljissä, joten todella nautin, kun saa levätä.

Melkein meinasin juhannustansseihin lähteä, mutta ei sittenkään jaksa. Taidan siis vain juoda yhden ihanan alkoholittoman siiderin ja roikkua täällä tai telkun edessä :)

Itse en juo alkoholia muutenkaan, joten ei tämä raskausaika ole sen suhteen tuntunut yhtään erilaisemmalta.

Meilläkin mä odotan esikoistani, tyttöhän sieltä kai olis tulossa, joten tässä on odottelun ihmeellisyyttä ihan joka päivälle riittänyt, miehellä onneksi on pari teiniä, jotka kävivät päivää ihastuttamassa ennen kuin suuntasivat juhannuksen "iloihin"...

Kyllä elämä on nauttimisen arvoista, sanoisin :)

Vierailija
18/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 19+3 :)

Kotona olen miehen ja lasten kanssa :)

grilliruokaa ja herkkuja

Vierailija
19/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oleskellaan myös kotona. Miehen kanssa ollaan kokopäivä vaan löhöilty leffoja katsellessa ja kokattiin tossa vähän herkkujakin. Kohta oltais saunaan lähdössä ja lakanatkin vaihdettu puhataisiin niin on ihana käydä nukkumaan :)

Vierailija
20/28 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 23 menossa. Eilen grillattiin, tänään on käyty koko perheellä rannalla, jäätelöllä ja mummulassa. Tälle iltaa vielä saunotaan, grillataan ja pelataan pihapelejä lasten kanssa. Tällaisia juhannuksia meillä yleensäkin on, ei ole mökkiä, ja oikeastaan on tosi kiva jäädä kaupunkiin (okt-alue) kun on niin rauhallista. Meillä on tulossa kolmas lapsi, ja nuo vanhemmat on nyt 7v ja 10v.

Mies saattaa ottaa muutaman oluen, mutta ei tosiaan juo itseään edes hiprakkaan, itse tyydyn alkoholittomaan siideriin.