Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaahas, mies lähti töihin. Siinä oli taas meidän yhteinen juhannus...

Vierailija
25.06.2010 |

Pikku hiljaa alkaa ottaa päähän kun aina juhlapyhinä mies on töissä. No "aina" on vähän kärjistetty, mutta noin 80 %:ti on on silloin töissä. Ehkä yhden juhlapyhän vuodesta on kotona.

Viimeksi oli joulun kotona, joten muusta ei nyt tarvitse haaveillakaan. Oli töissä pääsiäisen, vapun ja äitienpäivänkin. Ja nyt juhannuksen.

Toki olen tähän tottunut, mutta kyllä se harmittaa. Lapset ovat vielä niin pieniä, että yhteisiä "herkkujakaan" ei viitsi tehdä. Siis lapsille teen heille mieluisia ruokia mutta itselleni en tee mitään.

Haikeaa oli käydä taas kaupassa kun muut ostavat ruokia ja miettivät aaton grillaamisia. En minä yksin itselleni jaksa mitään tehdä tai grillata. Sitä paitsi saisin vain lisästressiä kun täytyisi pitää lapset kaukana tulista.

Hyvää juhannusta minullekin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden aikana on ollut 2 juhannusta että ollaan päästy koko perhe mökille. Monesti on jouluna töissä jne... Harmittaahan tämä välillä mutta tähän on jo niin tottunut. Jos juhlapäivät ahdistaa pelkästään lasten kanssa niin minä olen järjestänyt silloin isommat juhlat kotiin kutsunut isovanhemmaat / siskon / kavereita yms tai niin että ollaan menty jonnekin muualle. Ensikerralla kun tulee vastaava tilanne suunnittele etukäteen mitä haluatte tehdä. Ei kannata jäädä kotiin harmittelemaan.

Hauskaa Juhannusta teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla