Mua ei muuten yhtään kiinnosta humalassa heiluminen...
Kommentit (5)
eikä kannatakaan!! Pysytään tällä linjalla :)
hassu sinä... =0)
Kyllä se vähän ainakin laittaa heilumaan.....se humala.
Jos et yhtään heilu, et ole humalassa.
Mitäs te muut? Oletteko ainuita, jotka ei ota, vai eikö miehennekään ota ja missä vietätte juhannuksen?
En edes muista, koska olisin juonut itseni humalaan, koska se olotila on niin inhottava - seuraavan päivän olotilasta puhumattakaan. Enkä edes oikein tykkää alkoholipitoisten juomien mausta, joten mä olen päätynyt aika lailla siihen linjalle, että seuraksi otan yhden, en enempää (ei sitten muistella niitä opiskeluaikoja, eihän...).
Mä en ole ainoa, joka ei ota, siis jos tässä tarkoitettiin juhannusta. Me vietetään jussia oman perheen ja yhden ystäväpariskunnan kanssa, eli paikalla on neljä aikuista, kaksi lasta plus vielä syntymätön vauva, eikä meistä ota kukaan mitään vettä vahvempaa. Juuri siksi on päädytty viettämään juhannusta tällä kokoonpanolla, ettei kukaan meistä ole kovin kiinnostunut alkoholista, ja muissa seurueissa tulisi herkästi ulkopuolelta painetta ottaa "juhannuksen kunniaksi". Tällä porukalla voidaan ihan rauhassa olla ottamatta, eikä kukaan ihmettele, painosta tai tarjoa hörppyjä.
Paremiin hermo kestää siinä porukassa.
Mitäs te muut? Oletteko ainuita, jotka ei ota, vai eikö miehennekään ota ja missä vietätte juhannuksen?