Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri opetti 8v poikansa käärimään sätkiä.

Vierailija
24.06.2010 |

Ja nyt huutaa pojalle, että tämän käärimät sätkät ovat milloin liian tiukkoja milloin liian löysiä ja aina niitä on liian vähän.

Käy niin sääliksi tuo pieni poika, joka tekee perheessään kaiken.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukille siis käärin sätkiä sillä hassulla "koneella". Ei kyllä koskaan valittanut ja lopetti tupakoinninkin sitten myöhemmin.

Itse en ole koskaan tupakoinut.

Vierailija
2/5 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun molemmat vanhemmat polttavat koko ajan (pari askia päivässä kumpikin) sisällä sekä ulkona, niin lapset pitävät sitä normaalitilana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oltiin n. 10v. Oma äiti poltti askitupakkaa, käytiin pikkusiskon kanssa kiskalta sille ostamassa, äiti vaan anto paperin, että näille tytöille saa myydä :D 90-luvulla tämä.

Vierailija
4/5 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukille siis käärin sätkiä sillä hassulla "koneella". Ei kyllä koskaan valittanut ja lopetti tupakoinninkin sitten myöhemmin. Itse en ole koskaan tupakoinut.

Mun mielestä se oli niin kivaa hommaa, sain vielä siitä palkankin :)

Tyyliin 20 sätkää ja markka!

Vierailija
5/5 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kaverit makso hyvin taskurahaa, kun olin niin hyvä käärimään. Veljeä harmitti, kun siltä ei onnistunut, mutta mä olin reilu isosisko ja ostin myös veljelle jäätelöä ja karkkia.

Ja mäkin sain kaupasta listan kanssa, mitä listassa luki. Tyyliin 2 maitoa ja punainen nortti ja pieni karkki (sen sain sitten itse valita). Meillä oli kauppaan tili.