Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksin karmeat seuraamukset =(

Vierailija
24.06.2010 |

Lähiaikoina mulla on ilmennyt ulosteenpidätyskyvyn ongelmia. Esim. Trampoliinissä tulee kakka housuun, kovaa kakkahätää ei pysty pidättämään vaan aika nopsaan tulee alle :( Kävin lääkärillä ja kyselyjen jälkeen lääkäri totesi että uuden mieheni rakastama anaaliseksi on tehnyt tulosta. En ollut yhtään osannut pelätä moista vaivaa. Anaalikiellon myötä vaiva saattaa ainakin osin kuulemma parantua, jos ei niin operaatioharkinta. Mieskin aika maassa kun ei ollut hoksannut mitä seurauksia voi olla.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on aina paskat housussa, mutta monen mielestä se voi olla, kun ei kovin hygieenistä ole... eikä itsetuntoa kohottavaakaan...

Vierailija
62/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on aina paskat housussa, mutta monen mielestä se voi olla, kun ei kovin hygieenistä ole... eikä itsetuntoa kohottavaakaan...

siinä missä alkoholismi ja liikalihavuuskin. Mene ja leikkauta persees omaan laskuusi yksityisellä puolelle, julkisen puolen ei näihin tarvitse kustantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehohoidossa, missä hoitopäivämaksut ovat hurjaa luokkaa, samoin liikalihavia hoidetaan ja leikataan julkisella, miksei sitten levähtäneitä peffareikiä?

Vierailija
64/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että olisi jotenkin estynyt jos ei sitä tahtoisi harrastaa. Lisäksi se oli minusta oikein kivaa...

Kerroin tämän teillekin, jotta tietäisitte, jos siis löytyy muitakin kuin minä jotka ei moista vaaraa ajatelleet...

Omalla kohdallani se on liian myöhäistä, ehkä :( Nyt täysi anaalilakko päälle ja toivon todella parasta.

Asia on arka ja ehkä hieman loukkaanuinkin teidän nauruista, vaikkei ne minua sinänsä koskeneet, mutta on nyt aika pinnalla tämä aihe.

t. ap

Vierailija
65/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudun valitettavasti kantamaan mukana. Yhden kerran tuli lasti housuun töissä. Onneksi varmaan ei kukaan hoksannut sitä, oli onneksi pitkä tunika päällä ja kiirehdin siitä vessaan. Trampoliinilla tosiaan tulee helposti myös. Ikävä selitellä lapsille, että "joo-o, äitille kävi vahinko" :( kun huomasivat.

TODELLA inhottava vaiva! Kaikki häpeä ja nöyryytys jne... Kamalaa oikeasti. Ikinä en olisi peppuun antanut jos seuraukset olisin tiennyt!

ap

Vierailija
66/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että myös se pimpero löystyy jos sitä ei jumppaa!! Ja ihan sama jumppa vahvistaa myös anaalin sulkijalihasta. Maailman helpointa jumppaa, kun sitä ei kukaan muu edes huomaa.

Vierailija
67/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu, kun joillain tulee synnytyksestä erilaisia laskeumia yms. kun on sellainen kudostyyppi...

Ja aloitus on provo!

Vierailija
68/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anaaliseksi olisi jotenkin yhtäkkiä yleistynyt? Ei, kyllä sitä on harrastettu paljon aina, ennen siitä ei vaan ole ehkä niinkään puhuttu.

Vierailija
69/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa suuseksin harrastajien määrä on noussut moninkertaiseksi vasta viime vuosikymmeninä.

Suuseksin yleistyminen korreloi huuliherpesviruksen esiintymisen kanssa. Aiemmin se oli lähes pelkästää siellä yläpäässä, nyt alapään herpeksestä jo kolmasosa on huuliherpestä.

että anaaliseksi olisi jotenkin yhtäkkiä yleistynyt? Ei, kyllä sitä on harrastettu paljon aina, ennen siitä ei vaan ole ehkä niinkään puhuttu.

Vierailija
70/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule ikinä koskaan kukaan työntämään mitään penistä tai sen korviketta:)

Onneksi olen tarpeeksi herkkä ihan normaaleissa touhuissa, kuten mieskin.

Vierailija
71/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule ikinä koskaan kukaan työntämään mitään penistä tai sen korviketta:)

Onneksi olen tarpeeksi herkkä ihan normaaleissa touhuissa, kuten mieskin.

Ne herkät osat kun on anaalin puolella vielä herkemmät.

Vierailija
72/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan mies. Mies kun on yleensä se joka saa pelkän nautinnon ja ne pysyvät vauriot jää vain naisen ongelmaksi. Kun nainen alkaa liikaa haista, mies vaihtaa sujuvasti seuraavaan.

Vierailija
73/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu, kun joillain tulee synnytyksestä erilaisia laskeumia yms. kun on sellainen kudostyyppi...

Ja aloitus on provo!

Vierailija
74/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä uskoutui. Olinkin kyllä ihmetellyt miksi hän oli lopettanut pari liikuntaharrastustaan kokonaan.

Ikävä tuossa on se että vaiva jää usein loppuelämäksi. Leikkauskaan ei aina auta.

Vierailija
75/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule ikinä koskaan kukaan työntämään mitään penistä tai sen korviketta:) Onneksi olen tarpeeksi herkkä ihan normaaleissa touhuissa, kuten mieskin.

Ne herkät osat kun on anaalin puolella vielä herkemmät.

En tarvitse enempää herkkyyttä:) Mutta sulle ei ilmeisesti riitä mikään:)

40+ nainen

Vierailija
76/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan mies. Mies kun on yleensä se joka saa pelkän nautinnon ja ne pysyvät vauriot jää vain naisen ongelmaksi. Kun nainen alkaa liikaa haista, mies vaihtaa sujuvasti seuraavaan.

t: 25

Vierailija
77/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse enempää herkkyyttä:) Mutta sulle ei ilmeisesti riitä mikään:)

40+ nainen

Vierailija
78/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa väljyyttä ehkä?

Tai sitten on joku luonnonoikku, jolta puuttuu klitoris.

Meidän laji olisi kuollut aikoja sitten sukupuuttoon jos naiset haluaisivat mieluummin anukseen kuin emättimeen.

Vierailija
79/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti tilanteessa, jossa ei halua myöntää olevansa alistettu miehen sairaille seksifantasioille. Voihan sitä uskotella itselleen, että minä itse haluan, vaikka kyse on vain miehen miellyttämisestä.

Toki jos tykkää masokismista, se on sitten eri juttu.

Vierailija
80/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti tilanteessa, jossa ei halua myöntää olevansa alistettu miehen sairaille seksifantasioille. Voihan sitä uskotella itselleen, että minä itse haluan, vaikka kyse on vain miehen miellyttämisestä.

Toki jos tykkää masokismista, se on sitten eri juttu.