Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anaaliseksin karmeat seuraamukset =(

Vierailija
24.06.2010 |

Lähiaikoina mulla on ilmennyt ulosteenpidätyskyvyn ongelmia. Esim. Trampoliinissä tulee kakka housuun, kovaa kakkahätää ei pysty pidättämään vaan aika nopsaan tulee alle :( Kävin lääkärillä ja kyselyjen jälkeen lääkäri totesi että uuden mieheni rakastama anaaliseksi on tehnyt tulosta. En ollut yhtään osannut pelätä moista vaivaa. Anaalikiellon myötä vaiva saattaa ainakin osin kuulemma parantua, jos ei niin operaatioharkinta. Mieskin aika maassa kun ei ollut hoksannut mitä seurauksia voi olla.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräreikiin nyrkkejä ja muuta pesäpallomailan paksuista?

Vierailija
42/96 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran näin tai naapurin mirja kuuli ja musta toi on ällöö niin ihan varmaan on niin!!!!!°!!!11!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ olen 40+ ja yks mikä on varmaa, että mun anaaliin ei tule ikinä koskaan kukaan työntämään mitään penistä tai sen korviketta:) Onneksi olen tarpeeksi herkkä ihan normaaleissa touhuissa, kuten mieskin.

Se on exit only.

Vierailija
44/96 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti tilanteessa, jossa ei halua myöntää olevansa alistettu miehen sairaille seksifantasioille. Voihan sitä uskotella itselleen, että minä itse haluan, vaikka kyse on vain miehen miellyttämisestä. Toki jos tykkää masokismista, se on sitten eri juttu.

Sääliks käy näitä naisia.

Vierailija
45/96 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän oikeaa tietoa:

"Peräsuolen sairauksien erikoislääkärin eli proktologin vastaanotolle keskussairaalan kirurgian poliklinikalle tullaan lähetteellä terveyskeskuksista, työterveyshuollosta, aluesairaaloista, yksityisvastaanotoilta tai muilta osastoilta tai poliklinikoilta, jos vaiva tulee esille muiden sairauksien hoitojen yhteydessä.

Uusista potilaista noin 95 prosenttia on naisia. Heillä vaiva johtuu enimmäkseen synnytysvaurioista (jopa vuosikymmenten takaa) ja se ilmenee usein vasta vaihdevuosien yhteydessä.

Miehillä syinä ovat vammautumiset, syöpä tai leikkausten jälkitilat. Osalla saattaa taustalla olla esimerkiksi selän välilevytyrän tai jonkun muun leikkauksen jälkitila tai peräaukon haavaumista aiheutuneet fistelit eli ylimääräiset (ja joskus tulehtuneetkin) aukot peräaukon seudulla."

t: kotihoidosta

Vierailija
46/96 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on NIIN tuhmaa, aiai!

Vierailija
47/96 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anukseen on tullut haavaum(i)a anaaliyhdynnässä tai vielä pahempaa, niin repeämiä. Jos sulkijalihas vaurioituu, ulosteenpidätyskyky heikkenee tai lakkaa kokonaan.

Olisikin hyvä, jos tästä aiheesta tulisi Vauva-lehteen artikkeli asiantuntijan, vaikkapa gynekologin, taholta.

Mitä normaalimpana anaaliyhdyntää aletaan pitää, sitä enemmän tulee vastaan repeämiä.

Mieshän nauttii tiukasta anaalista, mutta nainen on se, joka saa repeämät.

Onneksi oma seksielämä toimii perinteisin keinoin ja anaaliyhdyntää en halua ikinä edes kokeilla.

Vierailija
48/96 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"täysin samaa mieltä ! olen sairaanhoitaja ja myös hoitanut kyseisiä tapauksia !"

Hupaisaa. Suomi24:n peppuseksipalstalla oli pitkään "sairaanhoitaja" joka esitti juuri tuollaisia väitteitä. Sitten sinne saapui omien sanojensa mukaan "päätoiminen pukamaleikkaaja" ja "Lääket. lis", joka esitti samat väitteet. Kenelläkään näistä valehenkilöistä ei kuitenkaan ollut esittää edes yhtä linkkiä tutkimustuloksiin tai lääkärisivuille.

Anonyymiväitteillä ei ole arvoa. Laitapa näkyviin viitettä tutkimuksiin tai lääkärisivuille.

Vierailija
49/96 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tupakoitsijoillekkaan heti tule mitään oireita. joillekki ei tuu ees mitään haittavaikutuksia elämänsä ajan, mut se ei tarkota et on terveellistä ja ettei vaikuttais terveyteen ollenkaan

Vierailija
50/96 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2010 klo 21:34"]ei tule ikinä koskaan kukaan työntämään mitään penistä tai sen korviketta:)

Onneksi olen tarpeeksi herkkä ihan normaaleissa touhuissa, kuten mieskin.
[/quote]
Komppaan. En ymmärrä miten joku antaa työntää anaaliin jotain. Siis mitä ihmettä, sehän sattuu ja ei todellakaan tunnu hyvältä ja onhan se nyt aika etovaakin... D: siis kuinka yleistä toi on?

Vierailija
51/96 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2010 klo 20:19"]vahingonilo on paras ilo
[/quote]

Hah hah myös.

Vierailija
52/96 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rumaa tuossa pillussa nyt on, oikein nätti! Itelläkin  våhän samanlainen.

Vierailija
53/96 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais harrastaa vaan seksiä normaalisti, eikä pervoilla:)

Vierailija
55/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä koske minua, kun ei anaaliseksiä harrasteta. Mutta ilmeisesti mieshomoilla on jonkin verran tuota samaa ongelmaa.

Vierailija
56/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingonilo on paras ilo

Vierailija
57/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstan fiksut anaalikammoiset suvaitsemattomat ja estoiset mammulit kiekuva kuorossa "hyi hittoa mitä homojen hommaa" jne.

Terv.15v säänn peppuseksiä ja ei mitään muutosta anusaukon skulaamisessa.

Vierailija
58/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiennyt anaaliseksin haitoista... satunnainen ei haittaa, mutta tiuhempi kylläkin, ja lienee jokaisen henkilökohtaisesta kudostyypistä kiinni, miten nopeasti löystyy. Tuskin se kyllä palautuu... Vähän sama juttu, kun joillain tulee synnytyksestä erilaisia laskeumia yms. kun on sellainen kudostyyppi...

Vierailija
59/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun miehellä on pieni tai sun aukkoi suuri. Joka tapauksessa anaaliseksin yleistymisen seurauksena tästä on tullut merkittävä ongelma terveydenhuollon puolella. Pahimmillaan korjausleikkauskaan ei auta.

AV-palstan fiksut anaalikammoiset suvaitsemattomat ja estoiset mammulit kiekuva kuorossa "hyi hittoa mitä homojen hommaa" jne.

Vierailija
60/96 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun miehellä on pieni tai sun aukkoi suuri. Joka tapauksessa anaaliseksin yleistymisen seurauksena tästä on tullut merkittävä ongelma terveydenhuollon puolella. Pahimmillaan korjausleikkauskaan ei auta.

Tulevaisuudessa merkittävimmät ongelmat taitavat olla mammojen löysät peräreiät, vatsamakkaroihin valahtaneet silikonit ja kaula-aukosta rehottavat pillukarvat.

Mitäpä sitä mummoja hoitamaan veroeuroilla kun on tällaisia megatärkeitä terveysongelmiakin...