Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potenssiongelmasta

Vierailija
07.08.2012 |

Olisikohan täällä yhtään fiksua ja selvittäisi tämän ongelman.

Olen mies mistä mahtaa johtua että en meinaa laueta millään, liukuvoidetta ollaan käytetty ja välillä ei, pillussa ja kullissa on tunto hyvä ettei mene paikat vereslihalle.

Saman ongelman olen huomannut runkatessakin, ei meinaa irtoa millään.

Lopulta kun mälli tulee niin spermaa tulee ihan tolkuttomasti.

Pitäisikö mennä urologille vai selviäisikö teidän neuoilla.

Kiitos teille jo etukäteen vastauksista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulli seisoo, niin eihän siinä mitään ongelmaa ole. Nait niin kauan, että naisesi saa orgasmin ja sit vedät pois. Olet tehtäväsi tehnyt.

Vierailija
2/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on väljä tavara. Saa polkea kuin tulpatonta pappa-Tunturia. Kunto loppuu ennenkuin laukeaa.

Olen mies mistä mahtaa johtua että en meinaa laueta millään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa tässä kauan? Oletko aina ollut huono laukeamaan? Saako nainen orgasmin?

Vierailija
4/5 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muna alkanut veltoilemaan. Kun näytän sille pillua, niin aika pian veltostuun. Yleensä pyydän naisystäväni runkkaamaan tuolloin kiivaasti, mutta ei se tahdo auttaa. Mulkku vain tulee araksi. Suuseksi ei tunnu velttoon munaan miltään. Tämä taitaa olla psyykkistä, kun kerran naiseni sanoi asennoista kysellessäni, että takaapäin ei ole hyvä asento, kun kalu ei yllä perille asti vaan ainaostaa reiällä kurkkii.

Vierailija
5/5 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa tässä kauan? Oletko aina ollut huono laukeamaan? Saako nainen orgasmin?

30-45min. kyllä puoliso saa ja montakin orgasmia, sehän tässä hyvä puoli onkin. Tämmöisenä hitaastilaukeavana olen ollut puolisen vuotta, kyllähän se aluksi tuntui äijämäiseltä kun jaksaa painaa. Tämän ajan ja sperman määrä askaruttaa. Onko jokin todella vinossa?.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi