Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kadutta MENIN JA HAIN TEINITYTÖ LAUMALLE...

Vierailija
24.06.2010 |

Siideriä, viinaa, lonkeroa ja tupakkaa. Olin pienessä maistissa ja olin menossa juhannus juomien ostoon alkoon ja kun vieraat teinitytöt jotka sanoivat olevansa kaikki 17v pyysivät oikein nätisti hain heille viinakset ja tupakat jusseiksi (en tietenkään mitään palkkaa ottanut vaikka tytöt 20e olisivat maksaneetkin) 3e taisi vahingossa vaihtorahoista taskuun jäädä. Ja nyt kaduttaa kun en ole sortunut noihin puuhin kun viimeeksi 21v mutta enhän sille enää mitään voi. Kommenttia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en moiseen "sortuisi" vaikka olisin kuinka kännissä. Ja ikääkin vasta reilu parikymmentä.

Vierailija
2/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kusetettiin 15-16 vuotiaina hakijoita että oltaisiin 17, jotta ei vaikuttaisi niin "pahalta" ja saataisiin hakija. Ja joo, turha sanoa että kyllä ne näyttivät sen ikäisiltä, niinhän ne kaikki aina näyttää.

Luultavasti olet hakenu penskoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Vierailija
4/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiin eipä sille mitään voi. elämä jatkuu, on niitä viinaksia ennenkin nuorilla ollut.

Vierailija
5/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tytöyt olis voinu ootttaa kyllä että täyttävät sen, jos nyt olivat 17.

Sen sijaan viinassa käsitääkseni on yhä 20 v ikäraja, ja vahvojen juominen on vielä vaarallisempaa nuorelle, joka ei hallitse juomistaan. Vastuuttomasti teit. toivottavasti ei tule pahoja seurauksia lapsille.

Vierailija
6/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan nuorena koskaan ollut selvinpäin siksi ettei kukaan hakennut.

Vierailija
7/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvi se on tämäkin, kun bongailen täältä näitä väkisin väännettyjä provoja. Ihan yhtä huono taas tämäkin kuin kaikki edellisetkin..