Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä taas miehen jokasyksyistä masennusta!

Vierailija
12.08.2010 |

eli viimeiset 20 vuotta joka ikinen syksy vaipuu hiljaisuuteen, ei puhu mitään, on synkkä viikkotolkulla. Ei innostu mistään jne. Ihan totta, pitääkö mun hyväksyä tuo kun vaikuttaa ilmapiiriin kotona, vaikka ei edes raivoa tai muuta, mutta tuo hiljainen synkkyys.. taas oireita jo näkyvissä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä siis kuulostaa. Ellei ylläolevat neuvot tepsi, kannattaa mennä lääkäriin kuvaamaan oireet (siis eikö mies itse kärsi olostaan, kun ei halua apua???). Mä sain aikanaan masennuslääkityksen syysmasennukseen (ihan tavalliselta terveyskeskuslääkäriltä) ja masennus oli tipotiessään. Sitä ennen kymmenet vuodet minä ja ympäristöni kärsimme jokavuotisesta masennuksesta.

Vierailija
2/13 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on aina tollanen ja nyt vasta oon alkanut miettiin että jos onkin masentunut.. voi paska! tosi rasittavaa on ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko yrittäneet ratkoa asiaa keskenänne? Tiedätkö masennuksen syyn?

Vierailija
4/13 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kestä pimeyttä. Ei suostu ammattiauttajalle

Vierailija
5/13 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se syysluolaan. Anna olla luolassa omassa rauhassaan ja tervehdi, kun tulee sieltä pois. Nauti lapsesi/lastesi kanssa syksystä.

Vierailija
6/13 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hommaatte ukoillenne kirkasvalolamput, jotka viritätte valaisemaan niitä aamuisin kun syövät aamupalaa/lukevat lehteä tms. Lisäksi viette ne kauppaan ja laitatte hankkimaan itselleen lenkkitossut. Sitten työnnätte hölkkäämään vähintään kaksi kertaa viikossa. Kotiin ei ole takaisin tulemista ellei selkä ole hiessä.

Ruuaksi laitatte kalaa vähintään kaksi kertaa viikossa tai vaihtoehtoisesti syötätte niille kalaöljykapseleita. Ja D-vitamiinia päälle.

Eiköhän tokene - minä ainakin tokenin. Monta talvea kärsin tästä vaivasta ennen kuin tajusin mikä auttaa.

Vierailija
7/13 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidä sitä päällä aina kun ootte pöydän ääressä, varsinkin miehes. Eikö se ajattele yhtään sua??

Tiedän tunteen että tollanen vituttaa, mun mies teki tota ennen eikä suostunu juttelemaan - meni vaan kuoreensa. Muutaman vuoden sitä kesti ennen kun selvisi syy (= rahahuolet ja velat).

Vierailija
8/13 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin nuo edellämainitut!

Vierailija
9/13 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaipuu aina keväällä. Sitä kestää tammikuusta syyskuuhun. Meillä on vaan se poikkeus että välillä se huutaa,raivoaa ja kettuilee mulle jatuvasti,ja sitten jos ei tee sitä niin vetäytyy kuoreensa ja makaa kun kuollut sängyssä puhumatta mitään. tulis jo pian syyskuu! Mä en jaksa,enkä vuosi sitten jaksanutkaan :(

Vierailija
10/13 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hommaatte ukoillenne kirkasvalolamput, jotka viritätte valaisemaan niitä aamuisin kun syövät aamupalaa/lukevat lehteä tms. Lisäksi viette ne kauppaan ja laitatte hankkimaan itselleen lenkkitossut. Sitten työnnätte hölkkäämään vähintään kaksi kertaa viikossa. Kotiin ei ole takaisin tulemista ellei selkä ole hiessä.

Ruuaksi laitatte kalaa vähintään kaksi kertaa viikossa tai vaihtoehtoisesti syötätte niille kalaöljykapseleita. Ja D-vitamiinia päälle.

Eiköhän tokene - minä ainakin tokenin. Monta talvea kärsin tästä vaivasta ennen kuin tajusin mikä auttaa.

Vierailija
11/13 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveetä on, tosin mun ukolla alkaa vasta vähän myöhemmin syksyllä oireet. mut on niin pahoja et hädin tuskin töihin kykenee.

ei oikein auta nuo "ohjeet" kun ukko on viikot töissä muualla. vkonlopuiks tulee sit tänne mätänemään, ei sitä kyl jaksais kattoo!!!

Vierailija
12/13 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummankin aikuisen olisi syytä pitää itsensä toimintakuntoisena ja vastuunkantokykyisenä. Jos ryhdistäytyminen ei onnistu kotikonstein, sitten vaan mars lääkärille tai psykologille, mutta tilanteen ON muututtava.

Jotenkin ei yhtään yllätä, että tuollainen hemmetin tuijottelija ja huokailija on mies. Vaikka naisesta tuntuisi miltä, tietyt hommat vaan täytyy hoitaa vaikka kuinka tekisi mieli mennä "syysluolaan" (syysluola mi arse!)

Eiköhän olisi jo aika alkaa pitää miehiä aikuisina, täysivaltaisina ihmisinä ja olettaa heiltä sen mukaista käytöstä? Ei siis mitään paapomista ja yliymmärtämistä, vaan reilua tukea siihen, että tyyppi saa itsensä PIAN normaaliin, aikuiseen kuntoon.

Vierailija
13/13 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei yhtään yllätä, että tuollainen hemmetin tuijottelija ja huokailija on mies. Vaikka naisesta tuntuisi miltä, tietyt hommat vaan täytyy hoitaa vaikka kuinka tekisi mieli mennä "syysluolaan" (syysluola mi arse!)

niin totta tuo, ettei nainen voi jäädä makaamaan ja masentumaan. Kuka hoitaa lapset, kodin, juoksevat asiat jne? Kyllä tekisi monesti tosiaan mieli vain olla paskaakaan välittämättä kaikesta, mutta se sinni ajaa ylös ja se, että lapsilla olisi hyvä olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme