Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajat hoi! Miten toimitte kahvipöydässä?

Vierailija
24.06.2010 |

Tyhmä kysymys, mutta kuinka tosiaan toimitte suomalaisessa kahvipöydässä?

Pöytä notkuu erilaisia hiilihydraattipitoisia herkkuja;

pullaa, piparia, täytekakkua, kuivakakkua, suklaata jne

Mutta ei mitään hiilihydraatitonta/vähähiilarista!

Kuinka kohteliaasti (vähän vieraammassa seurassa) kieltäydette herkuista, vai mitä teette, syötte vähän?

Lähinnä ei haluaisi tehdä numeroa hiilihydraatittomuudesta, tai laihdutuksesta ylipäätänsä!

Mitä voi siis syödä kahvipöydästä, muuta kuin kahvia?? ;)

Silloin kun itse saa valita ruokalistalta, ei ole hätää.

Mutta vieraammissa vieraspaikoissa tulee päänvaivaa syömisten kanssa!

Auttakaahan noviisia selviämään arkielämän tilanteista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön hitaasti, jos joku tarjoaa lisää sanon "ei kiitos, mulla on vielä". Jos väkisin tungetaan jotain mitä en halua, syön pari haukkua, murustan 1/3 ja loput jätän lautaselle.

Vierailija
2/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tiesin, ettei kyse ole mistään tyrkyttäjäihmisistä, join vain kahvia. Joskus pelastuksena on leipäjuusto :)

Voihan sitä mutista jotain, että kokeilen nyt olla ilman vehnää ja sokeria. Ihan turhaan sitä yleensä stressaa noita tilanteita. Isommissa juhlissa kukaan ei edes huomaa, oletko jo syönyt jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ota sitä pullaa, joten sen kerran kun olen kylässä jossain vieraammassa paikassa otan jonkun pikkusiivun. Lähisuku ja ystävät tietävät että karppaan joten niille se ei ole ongelma että en syö pullia.

Vierailija
4/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaukseni ei kaadu siihen jos syön pienen palan kakkua tai yhden pullan muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
5/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se dieetti siihen yhteen päivään muutenkaan kaadu. mut mä en ole muutenkaan tiukkis tuon asian kanssa, saatan ottaa kotonakin pienen palan jotain, jos tekee mieli. pääasia on kuitenkin miten suurin osa päivistä menee eikä joku suupala joskus.

Vierailija
6/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kokonaan syömättä tai otan pienimmän pahan. Jos joku asiaa ihmetteleen, kerron syyn. Tutummassa paikassa kaivan omat kahvievääni laukusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän