Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen on mielestäsi (liian) vanha käymään festareilla?

Vierailija
24.06.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meteli ja väenpaljous alkaa ottaa voimille

Vierailija
2/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa teinejä, rasittavaa teinimeininkiä ja örvellystä. Joku pienimuotoisempi konserttitapahtuma voisi olla ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ikärajaa. Ne menee, jotka tykkää musiikista.

Vierailija
4/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vähän päälle kolmekymppisenä ja juuri eronneena festareilla pitkästä aikaa ja pikkasen herkillä sen suhteen että ajattelin olevani liian vanha. Istuin kaverin kanssa syömässä keskellä isohkoa autiota nurtsinpalaa. Ohi käveli vähän päälle parikymppisen näköinen suloinen jätkä kaveriporukassa ja kysyi että onko tässä tilaa? Katsoin ympärilleni autiolla nurmikolla ja ajattelin että no voi helvetti onko ihan pakko vittuilemaan tulla! Sanoin jotain tylyä että miltä näyttää ja kun pojat oli menny kaveri kysyi että miten sä olit noin tyly sille?! Se oli kai käsittämätöntä kyllä iskemisyritys. Voin kertoa, että en ns. nuoruudessani ollut tottunut noin hyvännäköisten iskuyrityksiin eikä se tulkinta käynyt pienessä päässänikään :D.

Että nähtävästi tossa vaiheessa ei ainakaan vielä ikä ole este. Ja ylipäänsä, who cares. Tänä vuonna oli harkinnassa Paloma Faith Provinssissa, mutta kun oli niiiin paska keli.

Vierailija
5/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä suht innoissani. En tosin niin paljon käynyt teini-ikäisenä, joten otetaan nyt takaisin. Yhtä tyytyväisenä olisin mennyt rauhallisesti mökillekin, mutta tänä vuonna näin.

Vierailija
6/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa menossa Ruisrockiin tänä vuonna, ikää päälle 30 kummallakin :)

Vierailija
7/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 38v äiti, ja olen käynyt festareilla alle 18-vuotiaasta asti säännöllisen epäsäännöllisesti. Viimeiset 4 vuotta olen käynyt joka kesä Ruisrockissa ja Pori-Jazzissa. Tosin Ruisrockissa kotimajoitus, ja Porissa päiväreissuja, eli telttamajoitukseen en enää taipuisi.. :) Asnne ratkaisee!

Vierailija
8/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provinssissa oli 80-vuotiaita mummoja pyörätuolissa katsomassa Kari Tapiota.

Vierailija
9/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 37, en ole liian vanha ainakaan. Anoppini, 63, ei myöskään ole. Mummoni, 87, ei ehkä enää viihtyisi kovin hyvin :)

Vierailija
10/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan on vanhemmiten tullut niin mukavuudenhaluiseksi, että yöpyminen tapahtuu hotellissa, eikä festareiden leirintäalueella. Sitä rymyymistä ja täyteen paskottuja bahamajoja ei enää jaksa...

Vierailija
11/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan on vanhemmiten tullut niin mukavuudenhaluiseksi, että yöpyminen tapahtuu hotellissa, eikä festareiden leirintäalueella. Sitä rymyymistä ja täyteen paskottuja bahamajoja ei enää jaksa...

Siksi kannattaakin mennä festareille vaikka talkootyöläiseksi, koskaan ei ole ollut niin hauskaa.

Vierailija
12/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotias voi ajatella, että festarit ovat nihkeitä tapahtumia ja 90-vuotias saattaa edelleen heilua mukana. Riippuu täysin omista mieltymyksistä ja jaksamisesta.

Vierailija
13/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotias voi ajatella, että festarit ovat nihkeitä tapahtumia ja 90-vuotias saattaa edelleen heilua mukana. Riippuu täysin omista mieltymyksistä ja jaksamisesta.

tähän lisäisin vielä että riippuu paljon myös festareista. esim Wackenissa kävijäkunta on pääosin lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä.

Vierailija
14/14 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vanha käymään festareilla... samaan aikaan kun me muut vasta aloiteltiin sitä. Surullista mielestäni olla siinä iässä jo kaiken nähnyt.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä