Tupakoitko lapsesi seurassa?
Esim. jos lapsi leikkii leikkejään parvekkeella tai pihassa, niin voitko polttaa tupakan siinä häntä vahtiessasi?
Kommentit (5)
Jos lapseni leikkii pihalla ja mun saatava tupakkaa niin menen kauas lapsestani/muista lapsistani tupakan ajaksi.En halua että joutuvat haistelemaan sitä.Jos olen lasten kanssa kävelyllä,kaupungilla yms niin en todellakaan polta silloin,noloa hommaa!
Höh,piti kirjoitaa muista lapsista eikä muista lapsistani :)
Kuinka iso parveke sulla oikein on jos siellä mahtuu leikkimään, kyllä meidän ipanat mieluummin menee pihalle.
Nykyään en siis tupakoi kyllä ollenkaan. Mutta ei oo pitkä aika kun lopetin..
Ikinä en alle 5m lapsesta tupakoinut, yritin välttää tilanteet joissa edes lapsen nähden.. Ja hävetti ja suretti se silti koko ajan. Siksi lopetinkin.
Aloitin siis uudestaan tupakoida kun lapsi oli 3kk (ja imetys ei sujunut eli ei ollut enää "mitään syytä" olla polttamatta..) ja nyt sitten pari kk sitten kun lapsi oli 2v3kk lopetin. Uskoisin että lopullisesti, toivon kovasti ainakin.
Hyi, ei kai joku polta parvekkeella jos lapsi on siellä..?! Itse asun omakotitalossa niin meillä nyt mahtui pihalla polttamaan vähän kauempanakin..
Poltan joskus, kun lapsi nukkuu. Siis nukkuu yöuniaan.