Voisitko pettää?
Jos voisit niin miksi ja kenen kanssa? Masturboitko usein? Mitä silloin ajattelet? Petätkö fantasioissasi miestäsi?
Kommentit (10)
masturboin, ajattelen mitä milloinkin, mutta en fantasioi pettämisestä - fantasioissani miestäni ei joko ole olemassakaan tai hän on suostunut kaikkeen mitä teen.
Mutta moni tekee kuitenkin.
Elämä ei ole niin simppeliä eikä kaikki mene niin kuin suunnitteli...
Jos mies menettäisi pysyvästi kyvyt tai halut seksiin, niin ehkä sitten.
Tai jos olisi joku avoin suhde, mutta silloinhan ei olisi kyse pettämisestä koska siihen on lupa...
Masturboin kyllä, mutta en enää kovinkaan useasti. Pääsääntösesti ajattelen masturboidessa miestäni, joskus harvoin jotaki kasvotonta adonista.
En salli itseni edes flirttailla viattomasti kenenkään kanssa. Vähän tylsää, mutta eipä tule annettua vääriä signaaleja kenellekään.
En tunne oloani riittävän seksuaaliseksi. En masturboi juuri koskaan, enkä silloin harvoinkaan ajattele ketään.
siihen minulla on omat syyni enkä pode huonoa omaa tuntoa
Sitä saa mitä tilaa..
Ajatus siitä että minuun koskisi joku muu kuin mieheni, tuntuu tosi ällöttävältä.
Masturboin usein, ja fantasioin tuntemattomista miehistä mutta todellisuudessa tunnen oloni vaivaantuneeksi jos joku vieras mies lähestyy minua iskuaikeissa.
mutta eipä maksa vaivaa. Tylsää hommaa, niin kuin kaikki muukin täällä maan päällä.
Vaikka olen puutteessa.
Masturboin ja ajattelen muita kasvottomia miehiä.