Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme mulla on kun en osaa rauhoittua?

Vierailija
23.06.2010 |

Tällä hetkellä ei minkään asian pitäisi painaa mieltä tai vaivata. Usein mulla kuitenkin vaivaa kova stressi ja kun mikään ei vaivaa tuntuu että elän koko ajan jonkun näkösen paineen alla. Rintaa painaa ja ahdistaa. Nyt pienenmpi nukkuu ja isompi isällään ja mulla mahdollisuus vaikka makoilla niin sydän hakkaa ja tuntuu että koko ajan pakko jotain tehdä.

Jotain rauhottavaa tekis mieli mennä pyytämään, mutta kun olen lasten kanssa yksin en voisi missään tilanteessa sitäkään ottaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilmpirauhasen liikatoiminta vai onko vaan henkistä esim. bipolaarihäiriö?

Vierailija
2/5 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäs koittaa selvittää syy sille ahdistukselle. Kaiveles nyt vähän syvempää, kun arkipäiväisistä rutiineista.

Tiedän hyvin tuon kierroksilla käymisen olotilan. Keho on hälytystilassa. Se rasittaa elimistöä tosi paljon - ja mieltä.

Kantsii ehkä käydä lekurissa tai psykologilla kyselemässä, että mitä asialle voisi tehdä. Älä ekana rauhottavia hae. Ne on hätätilanteita varten. Eikä ne sitä ongelmaa kuitenkaan poista.

Vierailija
4/5 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri isät on. Olen siis yhden lapsen kanssa nyt. Lapsi nukkuu nyt jo yöunia ja olen ollut jo melkein kaksi tuntia rauhassa, mutta tuntuu silti että sydän hakkaa kuin olisin lenkillä ollut juuri.

Siis tää voi olla aikasemmista asioista?

Mulla on vaikea juttu takana jota ei ihan ehkä olla käsitelty loppuun. Pitää siis soitella terveyskeskukseen.

Kiitos vastauksista.

Ap

Vierailija
5/5 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että kun olen lastenkanssa useimmiten yksin en voisi rauhoittavia harkita. Eli mulla ei ole mahdollisuutta yksin olemiseen pahemmin.