Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
prinsessahäissä britti kuninkaallisia?
23.06.2010 |
oliko siellä charlesia tai muita sen saaren kunkaallisia paikalla? minä en ainakaan huomannut. miksiköhän ei ollut jos ei ollut?
Kommentit (2)
Norjan Haakonin ja Mette-Maritin häissä hän oli, heillä on hyvä suhteet.
William on Etelä-Afrikassa Englannin jalkapalloliiton presidentin ominaisuudessa. Williamia ja Harrya ei varmaan kutsuttukaan, eihän esim. Carolinea ja Ernst-Augustiakaan kutsuttu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Charles poikineen oli katsomassa jalista Etelä-Afrikassa.