Mistä muusta voisi saada mielihyvää kuin syömisestä/juomisesta?
ei hyvin me.
Kommentit (21)
Kunnon lenkin tai muun treenin jälkeen olo on suorastaan euforinen. Suosittelen.
Hyvältähän se tuntuu, kun vaivannäkö antaa tuloksia. Ja samalla on oppinut löytämään uuden liikuntamuodon, joka on ihan kivaakin.
Aiemmin mulle tuli suurta mielihyvää tanssiharrastuksesta. Se oli mulle ihan intohimo. Mutta se on jäänyt lasten myötä vähäisemmälle. Toivottavasti joskus tulee taas palattua tanssin pariin.
jäädytettyjä viinirypäileitä. Meidän perheen uusin herkku Niksi Pirkan ohjeesta.
Mäkin olen suursyömäri, mutta nyt löysin jotain kevyttä jätskin sijaan. Kokeile.
käykin. On testattu. Itse asiassa lihoin 5kg sen jälkeen, kun aloin säännöllisesti treenata - koska aloin myös mässätä ja ryypätä enemmän - palkkioksi liikunnan kärsimyksistä.. :/
ap
älä kuntoile... kävele jonnekkin pitkälle ja ota eväät mukaan. Mulla on sama ongelma, että en halua kovasti harrastaa mitään koska silloin vain nälkä yltyy. Pitäsi saada kunnon ohjeet mitä tulee syödä ennen liikuntaa ja liikunnan jälkeen. Mä syön ainakin liian vähän...
koska ei o autoa.
ap, joka karppaa ja juo kahvia ja ajattelee koko ajan leivoksia ja viinilasillista
ei mikään korvaa sitä mielihyvää mitää saa syömisestä. Jos ajattelee ruokaa tai siitä kieltäytymistä niin vielä enemmän vaan tekee mieli syödä. Parasta on että tekee muita asioita eikä ajattele.
Mun pitäis itse asiassa lukea tenttiin nyt kun lapsi nukkuu. Joas olis mukavampia vaihtoehtoja, ei tämä ongelma vaivais niin paljon..
ap
Mutku ei saamari ole yhtään löysää rahaa! (olen opiskelija, enkä kamalasti pysty miehen palkalla shoppailemaan..siis harrastukseksi asti.)
ap
huomaan treenin purevan ja kropan muuttuvan. Ei tulisi mielenkään vetää mitään herkkuja tms kun on ensin käynyt treenaamassa.
Mulla on nyt vain sellainen nolo vaihe, etten oikein saa tehtyä mitään, ennen kuin edes pari kiloa on tippunut. Keskittymiskyky noin nollassa. En pysty keskittymään treeniin, lukemiseen tai mihihkään muuhun kuin av:lla valittamiseen.
ap
Kuvittelen aina miten "rasva palaa" kun antaa vatsan kurnia... Ihan vaan mielihyväsyömisestä on vaikea päästä eroon, tiedän itse kun kamppailen saman asian kanssa. Mutta oikeasti, liikunta tuo hyvää oloa ja elämänhallinnan tunnetta, joka auttaa myös syömisen vähentämisessä. Älä kiellä itseltäsi täysin sitä viinilasillista ja herkkuja, mutta pidä "karkkipäivä".
Itsestään huolehtiminen - kasvohoidot, vartalohoidot, kylvyt ym. ihan vaan kotona. ITsensä hellimistä se syöminenkin on! Käsityöt, jos nauttii niiden tekemisestä; työn tuloksen näkeminen on nautittavaa.
Tsemppiä!
mutku mulla ei ole edes nälkä, koska karppaan. Olen vain nioin helvetin mukavuudenhaluinen ja laiska. Kaippa.
Haluaisin vain jotain mukavaa/hyvää/kiinnostavaa whatever..enkä pysty keskittymään mihinkään tämän pallomahan kanssa. Mun on nyt pakko kieltää sokeri/vehnä ja sipsit, muuten himokierre vain jatkuu. Viiniä aion ottaa vähän perjantaina.. sitä odotellessa sit...
ap
sekin aika on sit pois opiskelulta..Opiskelijallakun ei ole ikinä lomaa (eikä lomarahaa).. :(
äh, taidan jo kyllästyä tähän valittamiseen..kun vai pysyn dieetissä, viikon päästä lienee jo siedettävämpi olo..
ap
MataHari.
Olis kiva tavata kavereita useammin. Mutta kun lähes kaikki ovat lapsiperheen äitejä, yhteistä aikaa on hankala järjestää. Siis sais joskus joku muukin järjestää/kysyä, kuin minä! TAas yks syy vittuuntua liaää..
ap, joka ihan kohta menee partsille opiskelemaan :(
TÄtä samaa mietin täälläkin. Runkkailla ei joka hetki voi, joten mistä muusta saa mielihyvää sohvalla makoillen telkkua katsellen, kun sokeriherkut on kielletty :O
lemmikistä, näläntunteesta, kuvittele joku paikka missä olet ollut onnellinen ja mene sinne