Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakastunut miehen veljeen

Vierailija
23.06.2010 |

olo on mitä hirvein. miehen perhe vietti juuri viikon meillä ja veli oli myös mukana. sisällä kuohui jatkuvasti kun pitää tunteet pitää omana tietona. veli tulee mahtavasti toimeen poikamme kanssa ja on aivan vastakohta miehelleni joka on itsekäs ja melko äkkipikainen. ei puhettakaan että koskaan kertoisin tunteistani hänelle vaikka pieni ääni sisälläni sanoo että hänkin tuntee jotakin minua kohtaan. ehkäpä pelkkää kuvitelmaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut tuollaisen itsekeskeisen paskiaisen? Eikö silloin jo hälyttänyt?

sanotaan että ihminen on rakastuessaan sokea.

Ja tää kannattaa muistaa myös sen miehen veljen suhteen!

oon tehny virheen mutta nyt tulevaisuudessa ymmärrän tehdä enemmän ratkaisuja järjen perusteella

Ajatushan on täysin tuhoon tuomittu.

Vierailija
22/25 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on elää omanlainen elämä. Ei muiden elämä...ja mistä sitä tietää onko miehesi sinun kanssa onnellinen? Väitän, että jos sinä et ole onnellinen parisuhteessanne ei miehesikään voi olla sinun kanssasi onnellinen. Parisuhteen tarkoitus on jakaa elämän risut ja ruusut ja kasvaa eteenpäin ihmisenä. Tunnetko että olisitte yhdessä kulkemassa eteenpäin, vai että jompikumpi raahaa toista perässään...?

Luottamus ja keskustelu, toisen sieluun kurkistaminen, ovat rakkauden perusta.

Ja silmien loiste... Oletko lukenut Pauolo Coelhon kirjan Brita? Jos et, niin LUE. Kiität minua vielä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihastunut mieheni poikaan. Tiedän että ihastus on molemminpuolista koska poika on asian minulle muutaman kerran hiprakassa sanonut.

Kyllä sen kanssa pystyy elämään.

Vierailija
24/25 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin ihastunut mieheni hyvään ystävään monta vuotta. Oli hankala tilanne kun tällä toisellä miehellä meni vaimonsa kanssa huonosti ja vietti meillä paljon aikaa. En tiennyt että oliko tuskaa vai onnea kun oli meillä käymässä, toisinaan jopa yötä. Joo, toisinaan minustakin tuntui että oli minusta kiinnostunut, ainakin käytöksestään ja puheistaan päätellen. Onneksi en kuitenkaan tehnyt mitään.

5v sitä ihastusta kesti ja nyt on jo menneen talven lumia.

Vierailija
25/25 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen oon samaa tilantees

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi