Miten saisi Hesarin edullisesti? Onko kukaan nähnyt hyviä tarjouksia?
On niin kallis lehti, ettei täydellä hinnalla ole varaa tilata. Välillä tulee tarjouksia mutta nyt ei ole sattunut silmään. Onko kellään vinkkejä tai tietoa miten saada Hesari tilattua edullisesti?
Kommentit (17)
Mä luen hesarin vanhempien tunnuksilla netissä ja maksan sen erotuksen (hinta hs+nettiversio - pelkkä hs).
Pelkkä digilehti maksaa 1 e/vuorokausi jos ei tilaa paperiversiota. Täsäs voi tietty säästää niin että lukee monen päivän hesarit kerralla ja lukee muulloin vaan ne kaikille avoimet uutisoinnit.
Sitten voi aina koittaa vaan soittaa suoraan tilauspalveluun ja kysyä, että onko heillä mitään tarjouksia menossa. Että tillat vain, jos saat tarjouishinnan. Kuulostaa ehkä vähän härskiltä, mutta olen kuullut, että on jollekin toiminutkin.
ap
Sitten voi aina koittaa vaan soittaa suoraan tilauspalveluun ja kysyä, että onko heillä mitään tarjouksia menossa. Että tillat vain, jos saat tarjouishinnan. Kuulostaa ehkä vähän härskiltä, mutta olen kuullut, että on jollekin toiminutkin.
ap
Aamulehti on 7 e kalliimpi, ja Kaleva 26 e halvempi. Ei mun mielestä hesari siis ole kallis, normaalihinnallakaan.
eikä tule paperiroskaa.
Just oli Hesarilla kamppis (mainostivat esim metro-lehdessä näkyvästi) jossa sai digilehden 2 vkoksi ilmaiseksi, tilasin ensin toiseen sähköpostiin ja sitten toiseen niin sain 4 vkoa ilmaista lukuaikaa ja sitten jo tulikin hyvä tarjous sähköpostiin paperilehden tilaamisesta, eli otan sen lomaksi, oli 24 e /kk.
eikä tule paperiroskaa. Just oli Hesarilla kamppis (mainostivat esim metro-lehdessä näkyvästi) jossa sai digilehden 2 vkoksi ilmaiseksi, tilasin ensin toiseen sähköpostiin ja sitten toiseen niin sain 4 vkoa ilmaista lukuaikaa ja sitten jo tulikin hyvä tarjous sähköpostiin paperilehden tilaamisesta, eli otan sen lomaksi, oli 24 e /kk.
ups. asia olisi taas ajankohtainen!
Mites, onko syksytarjouksia tiedossa?
Käsittääkseni hesarin tilaaja saa tilata toisen puoleen hintaan. Olisko sulla joku tuttu, joka voisi tilata sulle?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:23"]Mites, onko syksytarjouksia tiedossa?
[/quote]
25 euroa kuukausi.
Mitähän tarkoittaa, kun puolen vuoden laskutusvälillä saisi 2 kk kaupan päälle? Että seuraava lasku tulee vasta 8 kk kuluttua?
Mä käyn hakemassa paperinkeräyksestä aina nipun lehtiä. Yllättävän harvoin tulee uutisia, joita ei vois lukea vähän myöhässä.
Halvimmalla sai, kun tilasin suoraan vuodeks, ja maksoin kerralla. Siinä säästi yli 40 e, että maksoi sen kerralla, kun olis maksanut 3kk välein. Oli kai jotain alle 260 e.