Kuinka pitkä olet? Kuinak pitkä haluaisit olla?
Kuvaile muutamalla sanalla vartaloasi.
Teetkö pituutesi eteen jotain että näyttäisit pitemmältä/lyhyemmältä?
Ihan mielenkiinnosta kyselen..
Itse olen 165, mutta haluaisin olla 175cm pitkä.
En tiedä miksi. Olisi vain kiva olla pitempi.. :)
tyytyen tähän kuitenkin.. Olen normaalivartaloinen, ja käytän joskus noin 5cm korkkareita. =)
Kommentit (66)
158 cm. Sairaalan mittauksessa 160 koska varvistin. :D ihan jees, mutta haluaisin olla 165-170 cm
Olen 164 haluaisin olla 175. Käytän aina vähintään 6cm korkoja (paitsi kotona sisätiloissa) ja usein korkeampia. En enää sentään 13cm korkoja niinkuin nuorempana. Olen tottunut käyttämään korkokenkiä jopa metsässä kävelyllä ja juoksenkin niillä hyvin. Ensimmäiset korkkarit ostin n11v iässä ja nyt olen 54. Muuta ongelmaa niistä ei ole tullut mutta holvikaari mulla on tosi korkea eli jalan alle (keskelle) jää ilman kenkiä reippaasti tyhjää tilaa. Sensijaan esim pohkeet on pysynyt tosi kauniina eikä minkäänmoisia suonikohjuja tms ole.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:39"]171cm ja 12v, liian pitkä!
[/quote]
Olin suunnilleen saman mittanen sun iässä ja tunsin itteni valtavaks kuin norsu mut se oli vaan mun oman pään sisässä kun kaikki kaverit sattui olemaan tosi pieniä. Nyt kun katsoo vanhoja kuvia niin mähän olin ihan pieni ja siro! Lopulliseks pituudeks tuli 173cm ja oon hiton tyytyväinen. Ne kaverit on edelleen 150-160cm ja sanovat usein kadehtivansa mun pituutta. Ja pakko myöntää, on tästä kyllä välillä etua. :D