Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkä olet? Kuinak pitkä haluaisit olla?

Vierailija
23.06.2010 |

Kuvaile muutamalla sanalla vartaloasi.

Teetkö pituutesi eteen jotain että näyttäisit pitemmältä/lyhyemmältä?

Ihan mielenkiinnosta kyselen..

Itse olen 165, mutta haluaisin olla 175cm pitkä.

En tiedä miksi. Olisi vain kiva olla pitempi.. :)

tyytyen tähän kuitenkin.. Olen normaalivartaloinen, ja käytän joskus noin 5cm korkkareita. =)

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lihaksikkaista naisista. Lihaksikkuus on pois naisellisuudesta. En myöskään pidä löllöstä. Silti liiallinen lihasten näkyvyys on pois naisellisuudesta, se on karskia.

T: 11cm mies

Mä en kyllä tykkää 11-senttisistä...

Vierailija
22/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä teitä oikein viehättää?

Ei ole kummoinen mutta aina pitää mainita ja iskeä vyön alle. Alkaa kyllästyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

181 cm nyt. Voisin olla vaikka 165 senttinen.

Vierailija
24/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että viisi senttiä suuntaan tai toiseen, ja olisin edelleen yhtä tyytyväinen pituuteeni. Minusta on mukavaa olla tavallisen kokoinen.

Käytän kyllä korkokenkiä lähes päivittäin, mutta en näyttääkseni pitemmältä vaan näyttääkseni naiselliselta. Korkkarit ovat kauniimpia kuin lättäkengät.

Vierailija
25/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin olla 165-167 cm. Haluaisin uskaltaa käyttää korkkareita mutta tunnen itseni liian pitkäksi jos olen yli 175 cm, mikä tuntuu olevan suomalaisten miesten keskipituus.

Vierailija
26/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä teitä oikein viehättää?

Ei ole kummoinen mutta aina pitää mainita ja iskeä vyön alle. Alkaa kyllästyttää.

Vierailija
27/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aivan järkyttävää seksismiä ajatella, että naisen tulisi olla miestä lyhyempi! Jotenkin vielä voisin ymmärtää miesten ajattelevan näin, mutta että naiset itsekkin! Huh huh.

Vierailija
28/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina korkoja (paitsi lenkkareissa) mutta siihen pakottaa jo astuntavirhekin, ei pelkkä lyhyys.

Ja lyhyydestä ON haittaa, housunlahkeet on aina liian pitkät, eikä kaupassa yllä ylimmille hyllyille, auto täytyy valita sen mukaan missä saa hyvän ajoasennon jne.

Vierailija
29/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei haittaisi, vaikka olisin 180cm.

Jotenkin olisi upeaa olla niin pitkä, ja ´mallinmittainen´ ;)

((=

Vierailija
30/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman yli 170cm. Tämä siksi, että kasvoin naiseksi liian aikaisin eli pituuskasvuni tyssäsi ala-asteen lopulla. Vihasin ala-asteella isoa kroppaani ja sitä, että mulle vinoiltiin aikaisesta kehityksestä... ja myös sitä, että monet muut kasvoivat vääjäämättä ohi normaalissa kehitystahdissa :/

Vierailija
31/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

173

Vierailija
32/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin joskus olis kiva olla lyhyempi ja siroluisempi.

nyt paino on ihan ok eli 63.5 kg, mutta en ainakaan pidempi tahtoisi olla.

Ison miehen kyllä tahtoisin ottamaan kainalooni ja suojelemaan.

Vierailija
33/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääkin pituus on ihan ok. Muttei parista lisäsentistä olis haittaa. Käytän juhlissa korkeitakin kenkiä, korkeampiakin käyttäisin, jos osaisin niillä kävellä.

Vierailija
34/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluan olla myös 156. On kivaa olla pieni nainen. Mieluummin jommassa kumamassa ääripäässä kuin keskiverto ;) (tämä ihan huumorilla sanottuna)

Se vain ärsyttää että näin raskaana olen yhtä leveä kuin pitkäkin hahaha. Muuten olen kyllä hoikka.

Vierailija
35/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan tyytyväinen olen pituuteeni. Auto on ainut paikka jossa toivon itselleni lisää pituutta/säädettäviä penkkejä/tyynyä pehvan alle :D

Vaatteita joudun joskus lyhentämään ja joskus ostan niitä lasten osastoilta riippuen mallista :D

Vierailija
36/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla muutaman sentin lyhempi. Olen hoikka. Pitempi en haluaisi olla missään nimessä. Mieheni on vain n. 8cm pitempi, mutta en silti pelkää käyttää 12cm korkoja.

Vierailija
37/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavassa elämässä haluan olla 180-senttinen roteva nainen, joka ottaa paikkansa pelkällä olemuksellaan ja on uskottava (nyt tuntuu etten ole). Sitten menen myös armeijaan, harrastan painonnostoa yms. kivaa.

Vierailija
38/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla sirompi, sopusuhtaisempi. Nyt rotevahko, en niinkään lihava. Eli kapeammat hartiat toiveena.

Tiivistys: Haluaisin olla joko 10 cm pidempi tai 10 kg kevyempi (oikeista kohdin!)

Vierailija
39/66 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain sillä ehdolla että saisin pitää sirot luuni :D

Vierailija
40/66 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pyöristää 175cm. Haluaisin olla 177cm :-) Pituudesta ei ole haittaa, paitsi joskus. Vatteiden löytäminen hankalaa, pesualtaat yms liian matalalla, auton penkki liian matala, imurin varsi liian lyhyt jne...

Olen itse 180cm. Ei kyllä mikään noista ole liian lyhyt tai matalalla. Lähinnä tuo ongelma tulee oikeasti pitkille ihmisille, kuten tasan 2m veljelleni.

Niin, haluaisin olla vaikka 165cm pitkä, olen vähän turhan "iso" muuten.

Minulla melko pitkät jalat ja tosiaan esim vessan lavuaari tuntuu olevan liian matalalla. Jos siinä tekee jotain pitkään. Ostin myös juuri teleskooppivartisen imurin jossa se käyrä kädensijan kohta on liian matalalla. Selkä kipeytyy kun imuroin. (pikku)autoni penkki liian lyhyt jaloille jne. Eli voi olla tämänkokoisellekin ongelmallisia ihan käytännön asiat.