Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on vähän hassuja ajatuksia välillä :D

Vierailija
20.08.2010 |

esim nyt tässä mietin, että millaista oli esim 1700-luvulla ihmisten seksielämä. Oltiinko silloin estoisia vai vapautuneita? Saiko naiset orgasmeja vai estyivätkö saamasta häveliäisyyssyistä? Otettiinko suihin? Mua jotenkin kiihottaa ajatus miehestä valkoisessa peruukissaan ja muuten nakuna... Heh heh en muuten ole ottanut yhden yhtä sidukkaakaan vielä :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän oli se tv-sarjakin. Emily sai 22 lasta, osan jo naimisissa ollessaan rakastajalleen. Aviomies kirjoitteli kirjeitä poissaollessan, missä kuvaili vaimonsa sääriä ja mitä aikoo vaimolleen tehdä:-) Osteli sukkia ja unelmoi olleessaan erossa ( ja tietty sillä oli rakastajattaria ja sai useita äpäröitä palvelijoidensa kansaa yms)

Vierailija
2/3 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

de Sade tuossa jo mainittiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että tavallisen rahvaan seksielämästä ei oikein ole mitään aineistoa. Perheet asuivat tiiviisti, yhdessä huoneessa kolme sukupolvea ja lapsia saattoi olla paljon. Missä lapset siitettiin? Siinäkö tuvanpenkillä missä nukuttiin, anopin silmien alla? :) Vai olivatko ihmiset niin häveliäitä, että menivät aittaan tai navettaan paneskelemaan? Ei voi tietää. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi