Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista keräilet tai harrastat, jota muut voisivat hämmästellä

Vierailija
22.06.2010 |

tai jopa paheksua? Teetkö jotakin jopa hieman pakonomaisesti?

Tunnustan oman paheeni: ostan ihan hirveästi neulelankoja, aina vain lisää. En ehdi varmaan ikinä neulomaan niitä itse, ja silti askelet vetävät yhä uudelleen lankaostoksille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn psykoanalyysissä.

Vierailija
2/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitenkään pakonomaista kylläkään.

Rakennan nukkekotia. Eipä siinä sinänsä, lapsia on kolme ja noista kaksi tyttöjä, mutta hämmästeltävää joidenkin mielestä piisaa, kun mun nukkekotiin ei tosiaan mene alaikäiset ropistelemaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erilaisia vanhoja tinaesineitä. Lähinnä pieniä mukeja, vaaseja ja kynttilänjalkoja. Muukin kummallinen vanha tavara kiinnostaa. Ja sitä mulla riittää kohta antiikkikaupan verran :)

Vierailija
4/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmien hampaita. Olen kauheen onnellinen jos aamunavetalla löydän niitä rehujämien joukosta. Nuoret parivuotiaat niitä pudottelee. Ne on vaan niin kivan näkösiä.

Vierailija
5/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmien hampaita. Olen kauheen onnellinen jos aamunavetalla löydän niitä rehujämien joukosta. Nuoret parivuotiaat niitä pudottelee. Ne on vaan niin kivan näkösiä.

Vierailija
6/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon.

Vierailija
7/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eilen taas kun olin isossa marketissa en voinut olla ostamatta Karuselli.lnkaa. Ostin ruskehtavaa, värisävyn vaihtuessa...

Kunasista ostin Taiga luxury nostalgia-lankoja. 100% merinovillaa, saa nähdä mitä joskus teen...langat ovat niin ihania väreissään, nytkin oli Woolissa uusia värejä, kirkkaitakin mutta kun viimeksi neuloin Wool-langalla venyi neule isoksi, ehkä liian paksuilla puikoilla...

Kerään postimerkkejä, vanhoja neulemalleja divareiden ja kirppisten vanhoista lehdistä ja neulon niistä.

Netistäkin kerään vanhat neuleet lapsille, on ulkomailtakin saatavana.

Historiaa..minulla on dinon selkänikama, trilobiitti, ammoniitti, ja lisää haluan "aikojen alussa" eläneitä fossiileja.

Vierailija
8/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly täynnä lohikäärme leluja! Posliini esineitä, muovi nukkeja..yms.

Kyse siis aikuisesta miehestä! Kyllä jäi käynti ensimmäiseksi ja viimeiseksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi