Mä haluaisin biologian opettajaksi, mutta arvatkaa mikä mua estää
pelkään että joutuisin sitten yläasteen opettajaksi, ja saisin kuulla päivät pitkät vittumaisten kakaroiden huutelua eräästä "persoonallisesta piirteestäni" kasvoissani. Varmasti saisin jonkun ihkun lempinimenkin tästä, kuten sain jo silloin luokka"kavereiltani" kun itse olin yläasteella...
Joo, tietysti pitäisi olla jo aikuinen ja välittämättä moisesta :D
Kommentit (9)
meillä ainakin opettajat sanoivat takaisin, ja hyvin toimi onneksi. tosin nyt saa varmaankin sakkoja
lukemattomien pojankloppien päiväunien kohteeksi.
ap puhuu "eräästä persoonallisesta piirteestä kasvoissa".
...ellei hällä sit oo yks kappale ekstratissiä otsassa tms. =0 (se ainakin olisi persoonallinen piirre!)
pelkään että joutuisin sitten yläasteen opettajaksi, ja saisin kuulla päivät pitkät vittumaisten kakaroiden huutelua eräästä "persoonallisesta piirteestäni" kasvoissani. Varmasti saisin jonkun ihkun lempinimenkin tästä, kuten sain jo silloin luokka"kavereiltani" kun itse olin yläasteella...
ylipäätään. Taitaa olla yksi vaikeimmista ja vielä vaikeampaa on, jos sulkee yläasteen pois. Yläasteelle on sentään hiukan helpompi päästä ja sieltä voi yrittää saatuaan kokemusta päästä lukion puolelle.
Ei sun kannata surra tuollaisia ulkonäköjuttuja. Lapset löytävät aina sanottavaa ja vaatii, että olet sinut itsesi kanssa. Kenellä opella on rumat hampaat, kenellä hiukset ja kenellä iso peppu. Jos ei muuta, niin valitettavaa löytyy kävelytyylistä tai puhetavasta.
Voisi vaikuttaa positiivisesti kiusaamisen vähenemiseen. Ei aikuinen sen paremmin kuin lapsi pidä kiusaamisesta.