Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et vastaa jonkun ihmisen soittoon? Millainen ihminen on, jolle et halua vastata?

Vierailija
22.06.2010 |

Niin siinäpä kysymys.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde koko puhelimeen. En useinkaan vastaa, vaikka olisi kuka soittamassa. Toiset ovat sitten enemmänkin ahdistavia puhelimessa, heille laitan viestiä mieluummin.

Vierailija
2/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomiin numeroihin tai jos numero ei ole puhelimen muistissa ja suunta joku 09 tai 010 yleensä.. kuitenkin vaan kaupustelevat taas liittymiä, lehtiä yms. siksi tapanani lyödä heille luuri korvaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. ulkoillessa omalla pihalla puhelin on usein sisällä. Illalla tarkistan onko puheluita tullut. Soitan takaisin, jos uskon soittajalla olleen oikeaa asiaa, eikä vain jaarittelua tyhjänpäiväisyyksistä.

Vierailija
4/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä puhelimeen tallentamattomat 044- tai 045-alkuiset numerot sekä tietty 09-alkuinen puhelinmyyntifirman numero.

Vierailija
5/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan vain suunnilleen joka kolmanteen äitini soittoon. Silti puhutaan monta kertaa viikossa. Puhelut ovat rasittavia ja ahdistavia.

Vierailija
6/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tiedän että soittaja on puheripuliin taipuvaista tyyppiä tai sellainen jonka tiedän esim. kysyvän että voiko lapsensa tulla meille leikkimään jos tiedän että meille ei nyt sovi.

Vierailija
7/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu koko ajan itsestään ja omista jutuistaan, jotka ei vois vähempää kiinnostaa. Arvaatte varmaan, että sinkkuihminen kyseessä.

Vierailija
8/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti-ihminenhän ei kertakaikkiaan voi olla niin itsekeskeinen, että puhuisi koko ajan itsestään (ja lapsistaan) ja omista jutuistaan (ja lapsiensa jutuista). Eikö vain?

Puhuu koko ajan itsestään ja omista jutuistaan, jotka ei vois vähempää kiinnostaa. Arvaatte varmaan, että sinkkuihminen kyseessä.

Vierailija
9/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sitä mukana ulkona enkä ääniä päällä yöllä. En vastaa ajaessani. En vastaa, jos olen vaikka alamaissa ja huonoa juttuseuraa.

Vierailija
10/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos joku sellainen soittaa, jonka tiedän puhuvan tuhottoman kauan ja ei ole aikaa sellaiseen. Usein laitankin heille viestin perään että "huono hetki. ei ehdi jutella."

Vierailija
11/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on yksi hyvä ystävä jolle en aina vastaa. Syynä se, että puhelu kestää sitten vähintään tunnin kun on niin mukava rupatella. Aina ei ole aikaa.

Vierailija
12/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa aina kun olen nukuttamassa vauvaa/laittamassa lapsille ruokia/lapsilla on joku tilanne päällä tms. ja ei kertakaikkiaan ymmärrä, että tuollaisissa tilanteissa EN VOI enkä halua puhua jonninjoutavia ts. kuunnella hänen loputonta puheenvirtaa itsestään...

Jos hänelle vastaa, ei saa edes väliin sanottua, että nyt on huono aika, ja jos sanookin, hän ohittaa sen ja jatkaa vaan... ainoa vaihtoehto siis on lopettaa itse puhelu kesken :(

Muutekin kun kyseinen henkilö soittaa, hän puhuu vain itsestään, kehuu itseään, jauhaa sata vuotta vanhoja juttuja kerta toisensa jälkeen, haukkuu muita, joten ei ole mukavaa juttuseuraa silloinkaan, kun olisi aikaa puhua. Joskus siis vain jätän vastaamatta koska en jaksa näitä jauhamisia.

Muiden ollessa kyseessä on kysymys ennemminkin kiireestä tai huonosta tilanteesta.

Vierailija
13/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pummaa rahaa,jotka maksaisi (?) myöhemmin takaisin

Vierailija
14/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen saanut lapset nukkumaan ja voisin kerrankin vain olla möllöttää, en jaksa jaaritella hänen kanssaan puoltatoista tuntia, kunnes voinkin mennä itse suoraan nukkumaan.

Vierailija
15/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en koe puhelimessa puhumista kovin luontevaksi kenenkään kanssa muutenkaan, mua aina vähän ahdistaa soitella ihmisten kanssa. Mut kaikille vastaan jollain lailla. En kuitenkaan vastaa ihmisille, joilla on aina loputon tarve rupatella tuntitolkulla, tai jotka ei koskaa kysy mitä mulle kuuluu. Soitan heille sitten takaisin kun mulla on voimia taas leikkiä kiinnostunutta, tai sitten en soita ollenkaan, laitan vaan tekstarin. Mä siis ihan mielelläni kuuntelen kaikenlaista jaaritteluakin ihan kasvokkain jos siihen on aikaa, mutta en puhelimessa.

Vierailija
16/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka soittaa vain kun on oikeasti asiaa, silloin jaksan vastata.

Vierailija
17/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon huonolla tuulella en todennäköisesti vastaa yhteenkään puheluun.

Vierailija
18/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska eivät tajua lopettaa papatustaan, vaikka sanoisin, et meillä on just kahvivieraita, olen itse kylässä, syön, olen just lähössä jonnekin tms. Silti pitää kertoa vielä joku juttu.. Eli heille en vastaa kyseisissä tilanteissa enää ikinä. Muutenkin yleensä heitä kiinnostaa ne omat asiat enemmän ei niinkään mun kuulumiset.

Vierailija
19/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hänestä pidänkin, hän vain höpöttää ja höpöttää puhelimessa, vaikka tilanne olisi mikä.

Myös suuttuu siitä kun en vastaa.

Vierailija
20/26 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa vapaapäivinä monta kertaa päivässä ja joka kerta puhelu kestää vähintään puoli tuntia, usein tunninkin. Mulla on muutakin tekemistä kuin jaaritella aivan joutavia puhelimessa monta tuntia päivässä.

Tämä sukulainen on aika yksinäinen sinkku ja mä perheellinen työssäkäyvä ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme