Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥ PUOLUKOIDEN viikonloppu ♥

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siis miehen mummun syntymäpäivillä ja miehen äiti oli myös siellä. Antoi yhden puvun tytölle, ja kyseli että sopiiko enään, satuin sanomaan että sopii ja jos ei sovi niin tehdään pienempi käyttäjä. Anoppipa siihen tuumasi että eiköhän nuita ole jo tarpeeksi. Vähän tuli tympeä olo. Rupes tuntuun että aivan pakko tulla pian raskaaksi. Mieskin sattui asian kuulemaan ja oli kotona taas heti sitä mieltä että meille ei vauvoja tehdä. Mutta niinku jo eilen sanoi että ei tekemällä aleta tekemään, mutta jos tulee niin saa tulla. Eli ilmeisesti asia on niin että jos minä en hae pillereitä tai laitata kierrukkaa niin meillä ei seksiä harrasteta. Jotenki tuntuu niin pahalta. Kellekkään ei voi tätä tilannetta purkaa, mutta onneksi on tämä palsta johon voi purkaa tälläiset asiat.

Vierailija
22/23 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttaku mun on pakko! mulla meni tänään ihan oikeesti lasit rikki tuosta kulmasta ja ei näitä voi töissä pitää. piilareita en viittis pitää kovin kauaa putkeen... mitäs tässä nyt sitten tekis? pitäskö ostaa jotkut halvat lasit vai mitä? ostas sitten imetyksen loputtua uudet hienommat...? emmä tiiä! nyt meni vaikeeksi... apua, nyt ihan hätäännyn koska kuitenkin laseja tarvin ihan päivittäin. töissä on ihan pakko olla lasit tai piilarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Eihän se ole niin sanottu että kaikilla silloin näkö heittelee. Ja jos kerta lasit on pakko ostaa, niin sillonhan ne on pakko ostaa. Osta vaan mieluisat, niin ei sitten harmita jos näkö ei muutukkaan ja ostit jotku halvat...

Mää yritin taas ruvella ahistelemaan miestä vauva-aiheella... Mies sanoi että nyt alkaa ahistaa, ja sitten yritin hillitä ja välillä poljin jalkaa maahan, mutta nyt jäkikäteen oon tyytyväinen kun hillittin itteni ja aion tehä niin jatkossakin!

Huomiseen!