Minulla on stockmannin exclusive-kortti
Onko sinulla? Siis ei tavallinen kanta-asiakaskortti vaan Exclusive.
Kommentit (79)
Olen paljon muita parempi ihminen.
Siinä on pankkikortti, joten voin maksaa exclusive-kortilla kaikkialla. Siitä näkee, että olen parempi asiakas. Master card on siinä tietenkin myös.
ap
että sillä pitäisi pröystäillä jotenkin???
parempi asiakas kuin muut, vaikka minullakin on ihan samanlainen kortti. Eihän se kortti kenestäkään parempaa asiasta tee, kertoo ennemmänkin siitä että Stokkalle menee rahaa...
Siinä on pankkikortti, joten voin maksaa exclusive-kortilla kaikkialla. Siitä näkee, että olen parempi asiakas. Master card on siinä tietenkin myös. ap
Sain sen silloin aikanaan, kun vain todelliset Stockan exclusive-asiakkaat niitä sai. Eli vain Stockan ostot merkitsivät. Kieltäydyin ottamasta master-korttia. Nyt, kun missä tahansa tehdyt ostokset otetaan exclusiveen huomioon, on ostosraja nostettu niin ylös, ettei meillä tule pelkästään Stockan ostoksilla se täyteen.
Ja tiiättekö mitä? Ei harmita yhtään! Sillä kortilla ei oikeasti saa mitään merkittävää etua. Naurettava -10% ale kahdesti vuodessa ja huono exclusive-lehti. Ainoa etu, jota käytin hyväksi, oli kanta-asiakaspäivä kerran vuodessa. Siellä oli mukavaa, hyviä esityksiä, hyvää syötävää ja juotavaa, kiva shoppailuilta. Nytpä ei oo enää sitäkään, joten käytännössä en menetä mitään sitten, kun kortti muuttuu tavalliseksi :)
Sain sen silloin aikanaan, kun vain todelliset Stockan exclusive-asiakkaat niitä sai. Eli vain Stockan ostot merkitsivät. Kieltäydyin ottamasta master-korttia. Nyt, kun missä tahansa tehdyt ostokset otetaan exclusiveen huomioon, on ostosraja nostettu niin ylös, ettei meillä tule pelkästään Stockan ostoksilla se täyteen.
Ja tiiättekö mitä? Ei harmita yhtään! Sillä kortilla ei oikeasti saa mitään merkittävää etua. Naurettava -10% ale kahdesti vuodessa ja huono exclusive-lehti. Ainoa etu, jota käytin hyväksi, oli kanta-asiakaspäivä kerran vuodessa. Siellä oli mukavaa, hyviä esityksiä, hyvää syötävää ja juotavaa, kiva shoppailuilta. Nytpä ei oo enää sitäkään, joten käytännössä en menetä mitään sitten, kun kortti muuttuu tavalliseksi :)
joita on 2 krt vuodessa. Silloin on ollut aina -10% näiden 7 vuoden aikana, kun minulla exclusive on ollut.
Kanta-asiakasillassa on voinut olla tuo -20%, mutta kuten sanottu, nythän sitä ei enää ollut.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:29"]
Täällä kun kellään ei tunnu olevan minkäänlaista kohteliaisuussuodatinta päällä niin palstan seuraaminen on jokseenkin viihdyttävää ja silmiä avaavaa.
[/quote]
Jep jep..nyt kun olet siinä jauhanut paskaa aikasi niin mene nyt vaikka onanoimaan ja jätä tämä palsta stockmannin exclusive-kortti keskusteluun. Avaat vaikka uuden ketjun sille kortillesi ja juttelet siellä monologia.
[/quote]
Ei kiitos ole tarvetta onanointiin eikä avata omaa ketjua kortilleni sillehän voin jutella ihan livenäkin, mutta kiitos ehdotuksestasi. Halusin vain korjata harhaluulon että musta Amex on titaania ja kommenttiini joku sitten katsoi tarpeelliseksi todeta että valehtelen.
[/quote]
Laitapa kuva kortista "Terkut AV:lle"-lapun kanssa, niin voidaan jatkaa aiheesta.
Ai niin, ethän sinä "jaksa vaivautua". Sama juttu aina, kun joku väittää netistä revityksi myöhemmin paljastuvia bikinikuvia omakseen.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:41"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:32"]
Istuin ystäväni kanssa ostosten päätteeksi Stokkan shampanjabaarissa lasillisella. Joku oikein superlandelaisen näköinen iso perhe pamautti koko sakilla siihen ovelle suurin piirtein navettavaattein, että "täältäkö sitä ilimaista juomaa sitte saa???!!!", heiluttelivat skumppakuponkeja ja mustaa korttia kuin ne olisivat tonnin seteleitä vähintään. Sitten joku viereisessä pöydässä sanoi että first-etuna taisi tosiaan olla joku proseccolasillinen, että eipä tullut käytettyä. Yhtäkkiä sinne tuli muitakin saman tyylisiä, kamala hälinä siellä paikassa jota olin kuvitellut suht tyylikkääksi ja hiljaiseksi!
Tuon kortin saa ilmeisesti jos käy ostamassa Stokkan Autosta jonkun perus-perheCitikan? ;-D Joten en koe sitä miksikään erikoisuudeksi jos niitä mustia kortteja jaellaan tuon tyyliselle väelle? Vähän sama kuin TallinkSiljan kultakortti ja Commodore-hyttiluokka osastoineen jonne menee aina se moukin ja äänekkäimmän oloinen porukka jotka tekee numeron siitä että ovat tulleet laivalle oikein Commodore-luokkaan koko suvun voimin, ja heilutellaan sitä yhtä ja ainoaa merkkilaukkua muiden matkustajien naamalla heti kun laivaan päästään.
[/quote]
Tai sitten se teidän 'hieno' ja 'tyylikäs' juttunne ei sittenkään ollut ihan niin erikoista heidän mielestään, että sitä olisi pitänyt lähestyä nöyrästi ja hiljaisesti :)
[/quote]
Et ole tainnut käydä? Siellä nyt oli sattumoisin aika siistiä porukkaa designerhuonekalujen ja designerlamppujen keskuudessa, sellaista jotka juttelivat normaalilla äänellä, taustamusiikki kuului, kukaan ei pälättänyt kännykkään. Mainostetaanhan sitä Stokkan shampanjaravintolaa vähän parempana paikkana jonne voi mennä hieman syrjään nautiskelemaan. Kahvila on erikseen.
[/quote]
Se samppanjabaari on kahden taviskahvilan välissä, ei siis mitenkään syrjässä. En sanoisi sitä hienoksi paikaksi, vaikka toki Stockmann itse niin tahtoo mainostaa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:22"]
Eräs bloggaaja heilutteli Vuittonin laukkua, Stockan mustaa korttia ja ilmeisesti miehensä rinnakkais-platinaa (tuskin maksaa 500-1000 egen vuosimaksut kortista itse, huom) keskustan Stockan eräällä meikkitiskillä jonkin aikaa sitten. Huomasi että vilkaisin niitä, niin alkoi heilutella niitä korttejaan ja laukkuaan vielä villimmin ja näkyvämmin siinä :D Ajattelin vain huvittuneena että voivoi, jos tuo on jonkun elämän sisältö ja kohokohta, niin siitä vain.
[/quote]
en tiedä kaikkien pankkien puolesta, mutta platinum kortti on ilmainen yksityispankki asiakkaille. Mutta siellä on myös monta sellaista asiakasta jotka maksavT vuodessa noin 3000€, jotta ovat yksityispankki asiakkaita. Ei siis oikeasti rikkaita, maksavat että saavat esittää siitä :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:22"]
Eräs bloggaaja heilutteli Vuittonin laukkua, Stockan mustaa korttia ja ilmeisesti miehensä rinnakkais-platinaa (tuskin maksaa 500-1000 egen vuosimaksut kortista itse, huom) keskustan Stockan eräällä meikkitiskillä jonkin aikaa sitten. Huomasi että vilkaisin niitä, niin alkoi heilutella niitä korttejaan ja laukkuaan vielä villimmin ja näkyvämmin siinä :D Ajattelin vain huvittuneena että voivoi, jos tuo on jonkun elämän sisältö ja kohokohta, niin siitä vain.
[/quote]
en tiedä kaikkien pankkien puolesta, mutta platinum kortti on ilmainen yksityispankki asiakkaille. Mutta siellä on myös monta sellaista asiakasta jotka maksavT vuodessa noin 3000€, jotta ovat yksityispankki asiakkaita. Ei siis oikeasti rikkaita, maksavat että saavat esittää siitä :D
[/quote]
sori, iPad vaihtaa automaattisesti sanoja, mutta asia varmaankin tuli selväksi. Piti vielä lisätä että nykyään kun kortteja ei edes anneta suoraan myyjille, vaan kaikki tehdään itse, missä vaiheessa kukaan edes huomaa tai ketään kiinnostaa katsoa millä kortilla maksat?! Itsensä imartelua kuvitella että ketään kiinnostaa :)
Mun miehellä on musta Amex,taidan olla parempi ihminen kuin te ;-)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:17"]
Mun miehellä on musta Amex,taidan olla parempi ihminen kuin te ;-)
[/quote]
Ja mun vaimolla on hyvät tissit (ei ole synnyttäjä) taidan olla onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:29"]
Täällä kun kellään ei tunnu olevan minkäänlaista kohteliaisuussuodatinta päällä niin palstan seuraaminen on jokseenkin viihdyttävää ja silmiä avaavaa.
[/quote]
Jep jep..nyt kun olet siinä jauhanut paskaa aikasi niin mene nyt vaikka onanoimaan ja jätä tämä palsta stockmannin exclusive-kortti keskusteluun. Avaat vaikka uuden ketjun sille kortillesi ja juttelet siellä monologia.
[/quote]
Ei kiitos ole tarvetta onanointiin eikä avata omaa ketjua kortilleni sillehän voin jutella ihan livenäkin, mutta kiitos ehdotuksestasi. Halusin vain korjata harhaluulon että musta Amex on titaania ja kommenttiini joku sitten katsoi tarpeelliseksi todeta että valehtelen.
[/quote]
Laitapa kuva kortista "Terkut AV:lle"-lapun kanssa, niin voidaan jatkaa aiheesta.
Ai niin, ethän sinä "jaksa vaivautua". Sama juttu aina, kun joku väittää netistä revityksi myöhemmin paljastuvia bikinikuvia omakseen.
[/quote]
Ei kai nyt kukaan ole niin torvi että postaa kuvan luottokortistaan nettiin vain todistaakseen jollekin urpolle puhuvansa totta!
Kortti händyyn niin että numerot on piilossa. Viereen lappu, käsin kirjoitettu: "Terveisiä vauvapalstalle 31.1.2014". Tätä kuvaa ei tulla näkemään. ;)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2010 klo 10:55"]
Siinä on pankkikortti, joten voin maksaa exclusive-kortilla kaikkialla. Siitä näkee, että olen parempi asiakas. Master card on siinä tietenkin myös.
ap
[/quote]
Aahahaa :D Mulla oli tuo sama kortti (exclusive, master), kun olin persaukinen opiskelija! Ennen exclusiven sai vaan jos osti sikana stockalta, kun stockan tilikortti lopetettiin ja sen yhteyteen tuli master, alkoivat kaikki luotto-ostokset kerryttää stockan pisteitä.
Eli persaukisin = eniten luottokorttia käyttävä saa eniten pisteitä ja siten exclusiven! Esim. itsellä oli tuolloin kk-tulot 900e/kk ja velkaa masterissa 1500 :D
Että sellane parempi ihminen!
Haluisin ton kirtin vaan siksi, että voi parkkeeraa ilmatteeksi 1h keskustaan.
Mullapa on Osuuspankin kortti. Ja siinä kissan kuva.
Joo, on meilläkin, emmekä asu edes paikkakunnalla, jossa on Stockmann. Tulee raja tosiaan niistä muista ostoista, vaikka usein Helsingissä käydessä toki parkkeerataan ja myös ostellaan jotain. Mutta ihan tavisjuntteja ollaan, eli meidän kanssa samaa kastia olet asiakkaana. :)
Ja sitten jäämme mielenkiinnolla odottamaan kysymyksen tarkoitusta.... ;)