Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut 5 v korviani myöten ihastunut varattuun mieheen,

Vierailija
22.06.2010 |

ja nyt aion tehdä aloitteen hänen suuntaansa.

Ihastus ei ole mennyt pois, vaan viiden vuoden jälkeenkin hän vie edelleen jalat altani kun hänet tapaan. Olemme alkaneet välittää toisistamme, se näkyy päälle, ja sen ovat myös muut huomanneet.

Aion nyt tehdä aloitteen siitä huolimatta että hän on naimisissa ja perheellinen mies. Olen pahoillani. En pidä tekoani mitenkään vähäteltävänä vaan tiedän että se on moraalisesti väärin. :-( Onneksi hänen lapsensa ovat sentään jo melkein aikuisia.

Ihastus ei hellitä, sitä näyttää olevan molemmilla osapuolilla, elämässä on joskus tilanteita jolloin on toimittava niin kuin sydän sanoo.

Tässä siis puolustuspuheenvuoroni.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että saat pakit ja mies kuitenkin on lojaali laillisesti vihitylle vaimolleen ja perheelleen, kuten on aikanaan julkisesti luvannut.

Vierailija
2/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole ihan terveen ihmisen elämää. Pahoittelen.

Ja sen jälkeen: hanki elämä, enkä tarkoita 10-vuotiaan prinsessaleikkielämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu, jossa on pettäjän tarina kolmesta eri näkökulmasta. Pettäjämies, vaimo ja toinen nainen kertovat tarinansa.

Vierailija
4/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vastaava tapaus, mutta vain 3v. nyt tilanne on molemmin puoleista. molemmat ollaan perheellisiä.

Vierailija
5/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö kuitenkin olevasi esimerkiksi työelämässä rationaalinen ja ajatteleva toimija?

Vierailija
6/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun hienoa.

Vierailija
7/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kuten koet välttämättömäksi. Pääset ainakin siitä omasta sisäisestä paineestasi. Toivon, että mies vastaa sinulle asiallisesti ja voitte pohtia mikä on seuraus. Ehkä hän torjuu sinut, ehkä joutuu eron partaalle.

Vierailija
8/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio siis tehdä seksuaalista aloitetta, vaan aion tehdä aloitteen yhteydenpitoon välillämme, että tutustuisimme tämän miehen kanssa paremmin.

Minulla on tästä silti huono omatunto, koska tiedän, että vapaa-ajan tapaaminen kahdestaan voi johtaa muuhunkin. Todennäköisesti johtaakin.

Olen avoin ajatukselle että olisimme vain ystäviä (nyt olemme tuttuja/kavereita). Kyllä sekin riittäisi minulle. Siinä mielessä ei haittaa jos "saan pakit" ja kunnioitan hänen päätöstään.

Haluaisin todella että ihmiset hoitaisivat eron ensin ja sitten vasta alkaisivat suhteisiin muiden kanssa. Näin minä tein oman avioliittoni kanssa taannoin.

Olen todella miettinyt tätä asiaa ympäri ja ämpäri. Eniten pelkään omasta puolestani, en heidän perheensä puolesta.

ap

Vierailija
9/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt ei johda mihinkään hyvään. En voisi koskaan tehdä noin. Todella törkeää miestä ja hänen perhettään kohtaan. Ei tuo ole rakkautta vaan typerää peliä.

Vierailija
10/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sitten vastuu siitä, mitä seurauksia se osapuolille tuo. Jos saat hänen salaisen ystävyytensä tai rakkautensa, oletko onnellinen siitä että sait sen kieroilemalla ja viekkaudella? Joudut epäilemään häntä samasta asiasta loppuelämän, ehkä hän lähtee salasuhteseen jonkun muun kanssa pettäen vuorostaan sinut.

Vierailija
11/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua ei haittaa ollenkaan, jos hajoitat toisen perheen ja kehtaat enemmän pelätä itsesi puolesta. Sairasta..en voi sietää tällaisia ihmisiä! Joskus niiden ihastuksien on vain syytä antaa olla. Tuskin pystyt jättämään sun ja miehen välistä suhdetta vain ystävyyteen, kun kerran olet miestä vuosia miettinyt.

Vierailija
12/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mennään nyt kovasti asioiden edelle, koska mitään suhdetta ei ole vielä ollutkaan, vain kiinnostusta.

Mutta en usko että hän jättäisi perhettään, oli tilanne tulevaisuudessa mikä tahansa, joten siltä kantilta en ole asiaa juuri ajatellut. Uskon että hän on naimisissa oleva mies, jolla on kiintymystä ja halua toista naista kohtaan, mutta perhe menee viime kädessä tällaisten edelle.

Olen huolissani itsestäni. Miten hajalle tällainen suhde repii minut.

KAIKISTA näistä pohdinnoistani huolimatta olen päättänyt yrittää tutustua häneen paremmin, sillä uhallakin, että se repii minuun haavoja. Tämä ihastus on kestänyt niin monta vuotta ja on sen verran voimakas, että en voi olla "katsomatta" tätä loppuun.

Maailma ei ole täydellinen. Viime kädessä se myös on kyseinen mies jonka tehtävä on huolehtia omista avioliittolupauksistaan. Minä olen vapaa ja oman eroni selvittänyt.

ap

Vierailija
13/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi oikeasti sinusta kiinnostunut olisi hän jo tehnyt aloitteen olipa naimisissa tai ei.

Ehkä oma ihastukseksi saa sinut ajattelemaan asiaa, kuten itse sanoit, epärealisesti.

Vierailija
14/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pelkään omasta puolestani, en heidän perheensä puolesta.

ap

tekisit moisen teon? Miten voisit ikinä enää kunnioittaa itseäsi, pitää itseäsi hyvänä ihmisenä?

Vierailija
15/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäki sanoin aikanaan, mut kun ihastuu ei sille mitää mahda.

Vierailija
16/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sitä miten voisin elää tämän asian kanssa, koska en itsekään hyväksy sitä. Olen miettinyt että menisin puhumaan seurakuntamme papin kanssa, jopa ripittäytymään. Olen uskonnollinen. Mies on myös. Tämä riivaa sydäntäni ja se vain pahenee.

ap

Vierailija
17/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos punkkaan asti pääset ja se onkin huonoa. Harmittaako sitten, miten 5v elämästä meni ihan hukkaan ja tuli vielä kaupan päälle nolattua itsensä.

Vierailija
18/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitkin huomata hetken päästä olevasi kurkkua myöten pa...ssa.

Vierailija
19/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä nolaat itsesi totaalisesti miehen edessä jos alat lähennellä häntä yms.

Miltäs sitten tuntuu kun mies pistää välit poikki kanssasi vaan sinun vikittelyn takia? Oliko ystävyyden menettäminen sen arvoista

Vierailija
20/64 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen ihmissuhdetta, ystävyyttä, hurjimmissa unelmissani suurta rakkautta ja avioliittoa. Kyllä minulla on vakavat ajatukset mielessä lähtökohtaisesti.

Ihan pienestä en menisi varatun miehen kanssa jo mainitsemistani syistä. Uskokaa vaan.

Voi olla että hänelle tässä olisi kysymys vain seksistä ja uutuuden viehätyksestä. Todennäköisesti onkin.

Mutta olen nyt päättänyt että otan sen riskin. Joskus on elämässä otettava. Näin se vain on.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan