Minun lapsella on punaisen-kellertävät silmämunat :(
Mikä sitä voi vaivata? Punertavuutta on ollut jo jokin aikaa, olen toivonut että se menisi ohi mutta ei nähtävästi.
Kommentit (12)
yleensä jos silmät ja iho kellertävät on maksassa jotain häikkää.
Pitää huomenna verrata omaan ihoon. ap
ja vika on silloin maksassa. Heti aamulla soitat lääkäriajan.
Mutta vie sinne lekuriin äläkä vertaa mihinkään. Ihan vain lapses vuoksi.
muutamia sekunteja näissä sairausasioissa. Lapsi on virkeä ja reipas ja polkee pyörällään tuhatta ja sataa, tuskin se nyt ihan kuoleman kielissä on, niin että pitää hätäpäivystykseen lähteä. ap
Vai vain keltaisuus? Siis verisuonia paljon silmissä. Ihmettelee ap. Eikä tarvi repiä pelihousuja, kai tässä on lääkäriaika varattava.
mikä voi silmissäkin näkyä hiussuonien katkeiluna ym. En ole lääkäri ym, joten älä ota ihan satasella.
Voi olla silmätulehdus tai sitten se on synnynnäistä myös jokin hiekka tai pöluy voi ärsyttää sitä
Ruskeasilmäisillä on usein hieman enemmän väriä siinä valkoiseksi tarkoitetulla alueella kuin muilla.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:32"]Ruskeasilmäisillä on usein hieman enemmän väriä siinä valkoiseksi tarkoitetulla alueella kuin muilla.
[/quote]
No eihän ole :D
kirveleekö? allergiaa? silmätulehdus? Kannattais varmaan lääkärissä käydä. Itse olisin selvittänyt jo ekana päivänä mistä johtuu ja jos ei selitystä löydy niin parin päivän päästä lääkäriin.