Miten tyytyväinen olet rintoihisi?
Mulla tällä hetkellä kokoa C tai D, pykälää alempana kuin ennen ja kinteydestä ei enää tietoakaan mutta lättänät eivät onneksi ole eivätkä edes pahasti riippuvat. mies kertoo joka päivä että on hulluna niihin joten kai sitä mun myös täyty olla tyytyväinen :)
Kommentit (25)
ei ole silikonit. Eivät näe muut kuin oma mies paljaita rintojani, näkevät tietenkin tarpeeksi puseron, bikinien ym. alta, että osaavat arvostella. Aikuinen nainen olen, sanoin sen rupsahtamisjutun sen takia, että muuten kateelliset tulee haukkumaan - yritin siis kompensoida. Ja kyllähän sitä pakostakin 20v:n jälkeen rupsahtaa, jonka iän siis olen jo ohittanut kevyesti. Ja uskon joo, että monikin haluaisi nähdä kuvia :-)).
Eli et uskaltanut olla rehellinen. Mutta pointsit sulle, että olet tyytyväinen!
Vielä kun saisi vähän lisää kokoa, nyt on 75d, niin olis 10. Kolmen lapsen imetyksen jälkeen ei yhtään arpia, ei roiku ollenkaan vaikka ei nyt tietenkään mitenkään pystyt ole, mutta kiinteät ja pyöreät ja vaaleanpunaiset nännit. Tykkään, et paljon kauniimmat kuin ennen lapsia, kokoakin on tullut 2 kuppikokoa lisää.
Kuppikoko mulla on tosin 75DD. Mullakaan ei arpia, eivät roiku. Eivät tosin ole aivan niin kiinteät ja pystyt enää kuin ennen lapsia, mutta edelleen siis yllättävän kiinteät ja ei pysy kynä alla ;D
Mulla oli tällaiset rinnat jo ennen lapsia.
Eli siis ysin vähintään antaisin.
Vielä kun saisi vähän lisää kokoa, nyt on 75d, niin olis 10. Kolmen lapsen imetyksen jälkeen ei yhtään arpia, ei roiku ollenkaan vaikka ei nyt tietenkään mitenkään pystyt ole, mutta kiinteät ja pyöreät ja vaaleanpunaiset nännit. Tykkään, et paljon kauniimmat kuin ennen lapsia, kokoakin on tullut 2 kuppikokoa lisää.
Asteikolla 0-10, 4. Muuten hyvät mutta kun ne on niin PIENET.
Kauniit ja hyvänmuoiset, täydelliset jos olisi d-kuppi. Mutta kun on 70aa-a.
Viestini on valitettavasti tullut sinun viestisi jälkeen ja toki voit rakastaa rintojasi. Ap.een aloitukseen vastasin ja sinun viestisi kertovat todellakin sen, että et muuta rakastakkaan kun niitä rintojasi.Selvä blondi kyseessä ja näköjään kolahti, kun piti oikein erikseen vaustekseni mainita.