Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan järjetön ikävä tänään leirille lähtenyttä esikoista!

Vierailija
21.06.2010 |

Vaikka noi kaks vanhinta ottaa yhteen sarvet kolisten jotain sata kertaa päivässä, mutta kyllähän ne sit leikkiikin keskenään...

Tänä aamuna vein esikoisen leirille (1 yö) ja nyt mä kuolen ikävään! Mä en millään malttais vartoa, että saan ton poitsun unille, kun koko helkkarin päivä on matkusteltu lentokoneilla, laivoilla ja junilla Etelänavalta Popcornimaahan ja takaisin. Nähty Nipsu, nukkumatti ja sata muuta tyyppiä matkan varrella. On leivottu jotain 8 näkymätöntä kakkua näkymättömistä lukemattomista ainesosista. Oltu rokkikonsertissa ja sateenkaarilaaksossa onkimassa näkymättömällä ongella näkymättömiä kaloja.... Huh!! Mä olen ihan poikki ja naatti!

Siis onhan se hienoa, että lapsella on mielikuvitusta sen verran, ettei tarvitse koko päivänä leikkeihinsä edes yhden ainutta lelua, mutta kun äiti ei jaksa ;) En vaan raaskinut kauheen napakasti sanoakaan...

Siinä mä sitten kuopus kainalossa matkustin milloin mihinkin ja rikoin "kananmunia" "kulhoihin" samalla kun hämmensin liedellä sapuskaa jne jne jne.

Huomenna saa onneksi vanhimman tenavan kotiin... Oikeastaan mä odotan jo innolla, että pääsen leikkimään "vain" erotuomaria ja tyttö hoitaa nää leipomukset sun muut... :P

Jos sitä veisi vaikka tuon satusedän välillä hammaspesulle ja nukkumaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tarvitko piikaa passaamaan itseäsi, kun äiti ei oikein jaksa?

Vierailija
2/8 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tarvitko piikaa passaamaan itseäsi, kun äiti ei oikein jaksa?

Liian monimutkaista tekstiä vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi kun sais noi kaikki lähetettyä jollekin viikon leirille..

Vierailija
4/8 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisruksiaan. Et edes päivää jaksa olla äiti. Ei voi olla totta.

Vierailija
5/8 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhempi on siis leirillä. Kuopuskin varmasti ikävöi siskoaan, jos normaalisti kokoajan leikkii sen kanssa. ja ripustautuu tietty sinuun. Kannattaisi varmasti antaa välillä huomiota ihan molemmille erikseen, ja tosiaan isompi saattaa myös välillä väsyä pienemmän jatkuvaan puhetulvaan...t.isosisko

Vierailija
6/8 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä se, joka ekana kyllästyy sisarensa intoon leikkiä yhteisleikkejä ja haluaa olla toisinaan yksin. Ja sit mulla on kimpussa esikoinen, joka ulisee, kun "veli ei taho leikkii enää mun kaa"

Et koita täs nyt sit...

Leikkivätkö äidit oikeasti päivät päästään lastensa kanssa?? Kai sitä joskus jotain muutakin tarttis tehdä...?

Vierailija
7/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuota, pakkoko sitä on leikkiä koko päivä. jospa lapsesi hoitaisivat ihan itse sen, vaikka sisar onkin pois.

luuletko että koulussa tai päiväkodissa opettaja leikkii koko päivän sun muksun kanssa, kun sisko ei ole paikalla?

nyt potkaise persuuksille lellipoikaa. leikkiköön ihan itse.

Vierailija
8/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähänkö taas on mammoilla taas huumorintaju hukassa.. *huoh*

Mistä näitä pms-oireita piisaa?