Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: "Mopopoiken ja mopotyttöjen" vanhemmat paljonko...

Vierailija
21.06.2010 |

Teineillänne kertyy kilometrejä päivässä tai viikossa noin?, Entä paljonko bensaa yleensä kuluu viikossa tai kuukaudessa?, Maksaako itse bensat entä huollot?, Asutteko maalla vai kaupungissa?, Mopo vai skootteri?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla asutaan, ei kauheasti kuluta. Lähinnä ihan asiointimatkoja tekee. Meinisikö joku 20/ kk. Tuskin ainakaan enempää, mies nuo tankkaamiset yleensä hoitaa ;) Huollot hoidetaan omassa pihassa, ja me vastataan mahdollisista varaosahankinnoista. Kilometrejä en osaa arvioida, ehkä 50? tuskin enempää..

Vierailija
2/7 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalla isopyöräinen mopo jolla hän ajaa noin 500km kuussa. Bensaa palaa noin 20 litraa/kk. Huollot tekee yhdessä isänsä kanssa, niihin ei juuri rahaa kulu.

Poika ostaa bensat itse. Asutaan pienessä kaupungissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.500km/viikossa, n. 20litraa/viikossa, maksaa itse bensat suurimmaksi osaksi, ei maksa itse huoltoja ja asumme maaseudulla kirkonkylässä.

Vierailija
4/7 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin miehellä. Ajetaan päivittäin, mutta kilometrejä en ole seuraillut. Minulla menee noin 5 euroa viikossa bensaan, miehellä vähän vähemmän koska hänen scootterilna syö vähemmän bensaa. Asutaan kaupungissa. Huollot tehdään omalla pihalla (mies tekee) ja se maksaa kenellä rahaa.

Autoa meillä ei ole ollenkaan eikä sellaista tule koska scootterin pito ja sillä ajaminen on PALJON halvempaa.

Vierailija
5/7 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 tytöllä on mopoauto jossa käy koulussa ja kavereiden luona. Vanhemmat maksaa bensat ja huollot.

Vierailija
6/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Vierailija
7/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakaa mainoksia,on sekä mopo,että skootteri.kaupungissa asutaan.bensaa kuluu paljon ja kilometrejä tulee satoja viikossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme