G: "Mopopoiken ja mopotyttöjen" vanhemmat paljonko...
Teineillänne kertyy kilometrejä päivässä tai viikossa noin?, Entä paljonko bensaa yleensä kuluu viikossa tai kuukaudessa?, Maksaako itse bensat entä huollot?, Asutteko maalla vai kaupungissa?, Mopo vai skootteri?
Kommentit (7)
Meidän pojalla isopyöräinen mopo jolla hän ajaa noin 500km kuussa. Bensaa palaa noin 20 litraa/kk. Huollot tekee yhdessä isänsä kanssa, niihin ei juuri rahaa kulu.
Poika ostaa bensat itse. Asutaan pienessä kaupungissa.
N.500km/viikossa, n. 20litraa/viikossa, maksaa itse bensat suurimmaksi osaksi, ei maksa itse huoltoja ja asumme maaseudulla kirkonkylässä.
samoin miehellä. Ajetaan päivittäin, mutta kilometrejä en ole seuraillut. Minulla menee noin 5 euroa viikossa bensaan, miehellä vähän vähemmän koska hänen scootterilna syö vähemmän bensaa. Asutaan kaupungissa. Huollot tehdään omalla pihalla (mies tekee) ja se maksaa kenellä rahaa.
Autoa meillä ei ole ollenkaan eikä sellaista tule koska scootterin pito ja sillä ajaminen on PALJON halvempaa.
16 tytöllä on mopoauto jossa käy koulussa ja kavereiden luona. Vanhemmat maksaa bensat ja huollot.
jakaa mainoksia,on sekä mopo,että skootteri.kaupungissa asutaan.bensaa kuluu paljon ja kilometrejä tulee satoja viikossa
Maalla asutaan, ei kauheasti kuluta. Lähinnä ihan asiointimatkoja tekee. Meinisikö joku 20/ kk. Tuskin ainakaan enempää, mies nuo tankkaamiset yleensä hoitaa ;) Huollot hoidetaan omassa pihassa, ja me vastataan mahdollisista varaosahankinnoista. Kilometrejä en osaa arvioida, ehkä 50? tuskin enempää..