Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen laiska plösö jos ei jaksa jousta puolimaratonia?

Vierailija
21.06.2010 |

Tai ylipäänsä harrasta juoksua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kahden askeleen jälkeen aivan kuollut, mutta jumpissa voisin jumpata vaikka 3h putkeen!

Vierailija
2/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sen tiesitkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

autuaaksi tekevä juttu. Kukin tyylillään, ja on niissä harrastelijamaratoonareissakin aika plösön näköisiä (vaikka ilmeisen kohtuullisessa juoksukunnossa)

Mutta kyllä terveen ihmisen pitää pystyä ainakin kävelemään reippaasti se 20 km, jos on pakko. Muuten on tosi huonokuntoinen.

Vierailija
4/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi 21

Vierailija
5/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekniikka kusee, voi pilata jalkansa (esim. polvensa) pahimmassa tapauksessa loppuiäkseen. Aikaisemmin miehen kanssa hälkättiin, mun polvi kipeytyi TOSI pahasti päiväkausiksi, mies mursi nilkkansa (lastassa yli kuukauden) kun kompastui alamäessä kiveen. Hullun hommaa. Jumppa tai pyöräily ovat paljon suositeltavampia lajeja.

Vierailija
6/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla jossain toisessa asiassa laiska plösö.

Esim. moni tuntemani maratoonari ei käy töissä ollenkaan, eikä oikein viitsi hoitaa lapsiansakaan.

Huom. Ei harrastaminen ole ahkeruutta vaan huvia :D. Työnteko on ahkeruutta ja maratonjuokseminen nk hyödytöntä eli huvittelua. Tämä on minun mielipiteeni.

Vierailija
7/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

120kg:lla tai tehdä penkkiä satasella? Tai nostaa jalkaa kattoa kohti?

Vierailija
8/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään, vauhtihan se ratkaisee. Jaksan täysmaratoninkin, mutta on kyllä ihan hemmetin tylsää hölkätä niin pitkään. Pitäisi olla joku romaani mukana. Tai käsityö ehkä. Ristisanatehtäviä?

Vierailija
9/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. läskisyys, kouluttamattomuus, työttömyys, työn karttelu ovat plösöyden merkkejä. Ja juokseminen on omaa aikaa eli itsensä hemmottelua ainakin äideillä joilla on omia lapsia.

Vierailija
10/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. läskisyys, kouluttamattomuus, työttömyys, työn karttelu ovat plösöyden merkkejä. Ja juokseminen on omaa aikaa eli itsensä hemmottelua ainakin äideillä joilla on omia lapsia.

joten olen plösö?

Vierailija
11/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole mikään ahkeruuden tai laiskuuden mittari. Mutta ei se myöskään ole yhtään sen vaarallisempaa kuin oikeastaan mikään muu liikunta, jossa on tarkoitus ihan hengästyäkin.

Vierailija
12/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan työn karttaminen. EI viitsi tehdä töitä, mutta juoksee maratonin = PLÖSÖ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi