Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö seksistä lähetyssaarnaajassa? Mikä avuksi siihen kun ei tunnu oikein miltään?

Vierailija
21.06.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetyssaarnaaja on mun mielestä ihan kiva asento, varsinkin silloin kun ei riitä energiaa mihinkään urheilullisiin hydrauliikkasuorituksiin. Eihän se pelkkä hydrauliikka juuri miltään tunnu juuri missään asennossa, mutta siksi kannattaa ottaa omat sormet avuksi ja ainakin mulle lähestyssaarnaaja tarjoaa ihan hyvän ylettymisasteen.

Vierailija
2/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein helpoiten. jos ei sitten takaa ja ite hieroo vaikka klittaa, ei siis ihan koira asenossa koska tarviin painetta =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä Kokemusta on.

Vierailija
4/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole kyse miehestä (testattu useampia). Mulla vain on sellaisen muotoiset paikat, että lähetyssaarnaajassa mikään oiva alue ei stimuloidu, eli olo on kuin gynellä. :D Jos haluaa kokeilla jotain, niin kannattaa laittaa tyyny tai pari pepun alle.

Vierailija
5/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaihtais asentoa?

Vierailija
6/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikissa muissa asennoissa, paitsi ratsastus. Koska SE ei tunnu miltään.

Suosittelen sellaista, että nainen on päällä SELÄLLÄÄN ja mies stimuloi kädellä työntöjen ohessa!

Vierailija
7/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyynyt pepun alla tai jalat miehen olkapäille auttavat jo kummasti.

Mulla nykyisen miehen kanssa lähetyssaanaajakin ihan ok, mutta kyllä noi edellämainitut asiat lisäävät nautintoa kummasti.

Asento välillä ihan ok, mutta ei todellakaan sopisi mulle ainoana asentona tyyliin peiton alla ja pimeässä.

Jos ei nuo keinot auta niin miksi siinä asennossa pitää sitten olla jos ei tuota nautintoa?

Jos mies haluaa lykkiä edestäpäin niin nousee polvilleen ja mene sinä kyljelleen ja miehenouoleinen jalka pystyyn, jo rupeaa tuntumaan ;)

Vierailija
8/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis eikö vois ajatella että vaihtais asentoa?

Jospa se on sellainen, jonka on jostain syystä pakko saada olla aina lähetyssaarnaajassa :-D. Tällaisesta yksilöstä on kokemusta; oli huonoin seksikumppanini elämäni aikana ja ihmisenä muutenkin sellainen, että kuvottaa ajatella ikinä koskeneeni häneen pitkällä tikullakaan.

Vierailija
9/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinkin vain niin, että olemme molemmat polviseisonnassa. Siinä sitten saa samalla hieroa itse klitorista (tai voi sen mieskin tehdä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi