Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tempakan vauva oli tänään hesarissa, lehden mukaan Alliisan laskettu aika on maaliskuussa.

Vierailija
07.10.2005 |

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvää että molemmilla on ongelmia!

Vierailija
62/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti teille.

t. palstalainen, joka on niin onnettomasti kytännyt, että koko kuuluisa Tempakan vauvan syntymä oli ihan jäänyt huomiotta... :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavallinen, opistoasteen käynyt ylioppilas ja miehellä on yliopistokoulutus terveydenhuolto alalta.

Kumpikaan meistä ei hyväksy homoutta, minä pidän sitä jopa inhottavana, mutta emme huutele mielipiteitämme ympäriinsä. Vastaan kyllä suoraan jos joku kysyy. Luulen, että jos joku ystäväni kertoisi olevansa lesbo ja kysyisi mielipidettäni/" hyväksyntääni" sanoisin asian niin kuin se on. Olisi sitten hänen asiansa päättää haluaako mielipiteestä huolimatta olla ystäväni. Vaikea kuvitella kenenkään ystävistäni tulevan meille kotiin kylään samaa sukupoulta olevan partnerin kanssa, siinä punnittaisiin ystävyyttä.

Vierailija
64/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pullossa eläneempi ihminen, sitä suvaitsemattomampi ja kapeakatseisempi hän on, näin karkeasti ottaen. Toki on poikkeuksia kaikkiin suuntiin, mutta pääsääntö on tämä.

Vierailija
65/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka eivät lue tätä huonotasoista palstaa ja ilmoita joko kiihkeästi inhoavansa homoseksuaaleja tai niitä jotka kannustavat ja hyväksyvät tämän? Eivät ole huonosti koulutettuja, mutta eivät huippukoulutuksen saaneitakaan. Tällä palstalla esiintyvät ääripäät kummastakin päästä!

Vierailija
66/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tosi suloinen oli teidän tyttönne! Pääsin nyt vasta käsiksi päivän lehteen, kun pojat on unten mailla :)

Vierailija
67/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempakka ja aliisa onneksi teille nykyisestä vaavista ja tuleva´sta.

vaavista. Piste.

Vierailija
68/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaupahoinvointi on kyllä seurausta raskaushormonien runsaasta määrästä. On tutkittu, että mikäli raskauspahoinvointi on voimakasta, on keskenmenon riski pienempi kuin sellaisella, jolla pahoinvointi on lievää tai sitä ei ole lainkaan.

Onnea Tempakka ja Alliisa:)!. Jotenkin naurettavaa että 2000-luvun ihmiset ovat noin ahdasmielisiä kuin tässä pinossa!

Vierailija
69/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja huhhah hei jeesustelijoille. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä mutta ei toisen loukkaamiseen.

Keep up the good work girls! Rakkaudella ne vauvat kasvaa :)

Vierailija
70/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin tyhmyytesi.

Vierailija
71/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te tuomitsijat voitte päästää tuollaista tekstiä näppiksiltänne edes nimettöminä nettiin? Ja pliis älkää puhuko " meistä heteroista" , sillä todella moni hetero ei todellakaan halua kuuluta teidän porukkaanne.

Onnittelut Tempakalle ja Alliisalle perheenlisäyksestä.

Vierailija
72/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja argumentointia, jossa kritisoidaan lapsen hankkimista sillä perusteella, että sitä joskus kiusataan -> lapsen ei kannata siis syntyä, jos joku tonttu sattuu joskus kiusaamaan. Voi hyvät hyssykät.

Vierailija
73/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kaikkein säälittävimpiä. Ei voi kuin ihmetellä, mikä meni pieleen.

Vierailija
74/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on todella typerää porukkaa taas liikkeellä!!

Vierailija
75/94 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ne nyt kilpaa vakuuttelevat olevansa rasisteja " vaikka voissa paistais" , ihan kuin se olisi jokin meriittikin. Ehkä heille sitten..?

Tuo, että sateenkaariperheiden lasten on tutkimuksissa todettu eroavan heteroperheiden lapsista vain hieman suuremman suvaitsevaisuuden suhteen on tosiaan ainoa ero, mikä tutkimuksissa on havaittu. Ei minun mielipiteeni. Tutkimuksia on tehty pilvin pimein ja ne, joita tutkimusten objektiivisuus kovasti kiinnostaa, voivat tutustua niihin vaikka osoitteessa http://pre20031103.stm.fi/suomi/pao/julkaisut/paosisallys221.htm.

Ikävä kyllä olen huomannut, että suurimmaksi osaksi kielteisesti suhtautuvilla ei ole todellisuudessa mitään halua ottaa asiasta selvää. Siksi on aika turhaa tuhlata heihin aikaansa, kun senkin ajan voi käyttää johonkin mukavaan =)

Koitamme kyllä pitää tarkasti mielessämme sen, että vuoden, kahden eikä kolmenkaan ikäinen ole vielä ISO ihminen. Ja kummallekin vauvalle riittää syli, kun molemmat äidit ovat kotona. Peräänkuuluttaisin silti myös naisparien oikeutta perhesuunnitteluun.

Mitä koulutukseen tulee, niin olen huomannut, että pääpiirteissään koulutus ei ratkaise tällaisissa asioissa vaan sydämen sivistys. Sitä ei saavuteta millään koulutuksilla, jos siihen ei rahkeita ole.

Ja kiitos, minunkin mielestäni vauvamme on tosi suloinen tapaus ;)

Vierailija
76/94 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt, molemmat saa olla kotona! Toinen kotihoidontuella, toinen äitiyspäivärahalla. Kumpikaan ei rasitu mitenkään kohtuuttoman paljon, kun on kaksi vanhempaa molemmilla lapsilla KOKO AJAN!

Kyllä mun täytyy myöntää, että tuollainen tilanne olisi aivan huippu! :) Meillä kun mies tekee kymmenen tunnin päiviä oman firman kanssa, ja ensi keväälle on useampi työreissu, ja minä jään kotiin vastasyntyneen ja puolitoistavuotiaan kanssa...

Mä en jaksa tuohon rasismi -keskusteluun ottaa kantaa mihinkään suuntaan, lienee ihan turhaakin kinastella turhasta :)

Tempakan vauva kyllä oli hurjan söpö! Onnittelut teille vain molemmista vauvoista (jo maailmassa olevasta sekä maailmaan keväällä tulevasta). :)

Vierailija
77/94 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen lain puitteissa toinen vanhemmista ei voi olla hoitovapaalla toisen ollessa äitiyslomalla. Ja joissain pykälissä katsotaan Alliisa minun synnyttämäni lapsen vanhemmaksi, toisissa taas katsotaan, ettei heillä kahdella ole _mitään_ tekemistä toistensa kanssa. Lait kun on säädetty siitä olettamuksesta, että on olemassa vain heteroperheitä, niin eivät oikein istu tapaukseemme.. Jollain konstilla täytyy jäädä kotiin, esim. virkavapaata voi anoa tällaisessa tilanteessa, mikäli on vakityöpaikka.

Vierailija
78/94 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freud on kuollut ja kuopattu.

Vierailija
79/94 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin esittäisin vielä ajatuksen siitä, että onko lapsen saaminen ihmisen (tai naisen tässä tapauksessa) subjektiivinen oikeus?

Kahden naisen " pariutuminen" siis lapsen saaminen yhdessä on luonnontieteellinen mahdottomuus - miksi se pitäisi lääketieteellisin keinoin mahdollistaa? Miksi yhteiskunnan (lain voiman) pitäisi sallia / hyväksyä se?

En koe todellakaan olevani " rasisti" tms. muuta - minulla on muutama hyvä biseksuaali ystävä, asia ei siis ole kauttaaltaan vieras tai sellainen jota kohtaan olisin sokean ennakkoluuloinen. Ja silti esitän tämän kysymyksen.

Tempakkaa en tahdo millään muotoa loukata, ainoastaan ja vain herättää (asiallista) keskustelua tästä aiheesta.

Vierailija
80/94 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallinen keskustelu on OK, mutta muistuttaisin, että on helppo keskustella tuosta asiasta " teoreettisella tasolla" , kun se ei kosketa omaa henkilökohtaista elämää millään tavalla kuin olla se, jonka elämänoikeuksia siinä ruoditaan. Homoseksuaalin osalta sellaisen keskustelun käyminen on aina loukkaavaa.

Luonnollisuus-argumentti on outo. Maailmassa tehdään lääketieteen voimin kaikkea sellaista, mikä ei tapahtuisi luonnostaan - syöpäpotilaat parantuvat, lapsia ja äitejä voidaan pelastaa sektiolla, heteroparien lapsettomuusongelmia ratkaistaan lääketieteen keinoin.

Lesbous ei sinällään liity naiseuteen siinä mielessä, etteikö lesbo olisi edelleen biologinen nainen. Minä henkilökohtaisesti miellän lapset ja äitiyden liittymään nimenomaan naiseuteen, en lesbouteen.