Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tästä suunnitelmasta?

Vierailija
20.06.2010 |

Olen tässä jo kohta 10 vuotta elänyt tylsää elämää, ajelehtinut, ei ole ollut mitään suuntaa, ei tarkoitusta eikä päämäärää eikä mitään mikä innostaisi tai motivoisi. Elämä on tuntunut ikäänkuin "lusimiselta" että apua, hamaan hautaan tätä yhtä ja samaa ajelehtimista, rutiineja päivästä toiseen, tylsää elämää.

No, nyt olen tässä viime aikoina saanut päähäni lähestulkoon hullun idean, joka todella motivoi, antaisi elämälleni VUOSIKSI tiivistä tekemistä, ahkerointia, yrittämistä, itsensä ylittämisen tavoittelua, todella haastetta. Ehkä jopa liikaakin, en vielä tiedä. Onnistumisprosentti on kepeästi arvioituna maksimissaan 20% luokkaa ja silloinkin todella on nähtävä vaivaa.

Toisaalta mietin että onko ihan hullua alkaa tuollaiseen, kun lopputulokseen pääsykin on noin helkkarin epävarmaa vaikka ylittäisinkin itseni, mutta sitten toisaalta mietin, että mitäpä minulla on hävittävää (jos ei jonkinmoista stressiä, perhe-elämän -toivottavasti lievää- kärsimistä ja vapaa-ajan vähyyttä lasketa). Voin luovuttaa koska tahansa, jos oikeasti siltä tuntuu, ja palata takaisin ajelehtimaan tylsään elämääni lopun iäkseni.

Ja jos taas onnistun, siitä koituu paljon hyvää joka vaikuttaa luullakseni erittäin positiivisesti loppuelämääni monella elämän osa-alueella.

Ja taas mikäli joskus huomaan, ettei se kuitenkaan ollut vaivan arvoista, no, se on sitten kuitenkin kokeiltu, ei tarvisi harmitella, että "entä jos silloin olisin yrittänyt...?"

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis multa meni nyt ihan ohi, että mikä se sun suunnitelmasi nyt sitten on?

Vierailija
2/2 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

(no sen verran voin kertoa, että kyse ei ole mistään laittomasta eikä mistään mikä vahingoittaisi toisia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän