Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hih hih, näin kaupungilla keski-ikäisen naisen jolla oranssit crocsit ja oranssit sukat,..

Vierailija
29.05.2008 |

pitkä hame, oranssi paita ja oranssi laukku...Tosi tyylikästä, ei kai nyt tuon ikäinen voi crocseissa kulkea varsinkaan keskustassa, sopii lapsille ja pihalle siis nuo kengät, mutta tuo yhdistelmä oli kaiken kaikkiaan uskomaton.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaasassa kyllä saa naiset käyttää muitakin kenkiä kuin korkkareita. jopa keskustassa näkee crocseja.

on ap:lla pienet huolet ku pitää toisten kenkiä stressata.

t. 26v. äiti, jolla usein jalassa pinkit crocsit

Vierailija
22/27 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan lapsilla ne on ok tai aikuisilla mökkikenkinä. Suomalaiset ei monikaan omista tyylitajua, ei hajuakaan mitä laitetaan minnekin päälle. Kun joku on muotia, sitä pidetään satoi tai paistoi eikä pätkääkään mietitä sopiiko se juuri minulle lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan lapsilla ne on ok tai aikuisilla mökkikenkinä. Suomalaiset ei monikaan omista tyylitajua, ei hajuakaan mitä laitetaan minnekin päälle. Kun joku on muotia, sitä pidetään satoi tai paistoi eikä pätkääkään mietitä sopiiko se juuri minulle lainkaan.

Olen samaa mieltä! Suomessa vallitsee pukeutumisen suhteen lähes täydellinen, kyseenalaistamaton pragmatismi sekä pukeutumisessa että rakentamisessa. Esteettisyydellä tai tyylikkyydellä ei ole merkitystä palvotun _käytännöllisyyden_ rinnalla. Monella tuntuu olevan "varma käsitys" siitä, että kaunis ja esimerkiksi siro (esim. kengissä) tarkoittaa automaattisesti epämukavaa, ja että kaunis pukeutuminen automaattisesti tekee naisesta trendipellen tai esineen.

Voin sanoa, etten itse seuraa "muotia" ja hankin vaatteita/kenkiä varsin harvoin. Mutta kun ostan tai hankin, panostan todella siihen, että asu on näköiseni. En ole missin mitoissa (kaukana siitä) tai muutenkaan pinnallisen maineessa (voiko "huuhaahumanisti" olla?), mutta valehtelematta: minut on useamman kerran jopa pysäytetty kaupungilla ja vaatetustani on kehuttu. Tuntuu mukavalta (vaikkei tietenkään ole itsetarkoitus). Tuntuisi tosi surulliselta valita vaatteet vain "mukavuuden" nimissä ja unohtaa tällä tekosyyllä persoonalliset värit, kuosit, mallit, ekologisuus ja muut vastaavat asiat. Minun pukeutumisessani esteettinen ei myöskään ole epämukavaa - en harrasta kireitä farkkuja tai piikkikorkoja. :)

Vierailija
24/27 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vallitsee pukeutumisen suhteen lähes täydellinen, kyseenalaistamaton pragmatismi sekä pukeutumisessa että rakentamisessa.

Siis piti sanomani, että Suomessa vallitsee lähes täydellinen... Tuli yks "pukeutumisen suhteen" liikaa. :)

Vierailija
25/27 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jalkavaivaisena 42 vuotiaana naisena valitsen aina ne parhaiten jalkaan sopivat jalkineet, enkä välitä trendipellejen mielipiteistä.

Vierailija
26/27 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me oikeesti "hotit" jakseta kiinnostua toisten releistä..

Vierailija
27/27 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n näkemällä tädillä oli vaikka jalat kipeät/väsyneet. Crocksit ovat silloin ehdottomat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme