Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janina Vilén - kuka se on?

Vierailija
20.06.2010 |

kaikki näyttävät tietävään, minä en. kuka hän on? mistä hän on maikkarin kuninkaallisten asiantuntiaksi valittu???

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kyllä todellakin, tämä on se Jari Vilén, joka sopivasti "sai" diplomaatin pestin, kun kävi ilmi että älli ei riittänyt gradun tekemiseen ja olo Suomessa olisi käynyt vähän tukalaksi. Ilmeisesti puolueen jäsenkirja riitti pätevöittämään diplomaatiksi ja tasokas vaimo lähti mukaan. Hieno juttu.

Vierailija
2/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai minnepäin on ura nykyään urennut?

Ottaa kyllä ajoittain kovasti päähän olla veronmaksaja! Pitäisikö hakea jonkin puolueen jäsenkirja, voisi sitten pyrkiä vaikka suurlähettilääksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki näyttävät tietävään, minä en. kuka hän on? mistä hän on maikkarin kuninkaallisten asiantuntiaksi valittu???

Vierailija
4/28 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin lähetys oli muutenkin täysin ala-arvoinen, surkea, mauton! Jouduin vähän aikaa katsomaan, Ylen uutisten aikana. Käsittätöntä, että tällaisia "ei mitään" tyyppejä päästetään/otetaan tällaiseen lähetykseen. Muka "asiantuntijoina" kommentoimaan.

Ylen lähetys oli hyvä.

Vierailija
5/28 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin katsoin ylen uutisten ajan maikkaria, ja kiitos uutisten näkin mitä maikkari tarjoaa... mikä mahtoi olla kohderyhmä? BB-asukkaat??

Vierailija
6/28 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhee ääni ja typerät jutut!

Vierailija
7/28 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kuninkaallisen joskus tavannut. Sehän varmaan Maikkarilla riittää jo asiantuntijuuteen.

Olen tämän Janinan vuosia sitten jotenkin tuntenut, pyörittiin samoissa kaveriporukoissa. Aika räväkkä pakkaus. Olin aika ihmeissäni kun päätyi naimisiin Vilenin kanssa.

Vierailija
8/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen mielenkiintoista on, miten maikkari toteutti teknologisesti tämän hienostuneen ex-suurlähettilään rouvan puheen real-time muuntamisen "korsoksi".

"niinku tota, inhquu - mä silleen niinku diggaan tota rojalistista juttuu"

Vierailija
9/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen laihanluikku tusinahiiri.

Minä kestin tasan neljän sanan verran... "Laivat on kivoja".

Vierailija
10/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja sittemmin eroaan) vihreiden eduskunta-avustaja. En muista kenen kansanedustajan avustaja oli.

Vierailija
11/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina Andersonin ex-avustaja. Ennen Viléniä hän seurusteli Jussi Kekkosen kanssa, joka on Kokoomuksen puoluetoimistolla töissä.

Vierailija
12/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei oikein pääse mihinkään näköjään...

Vierailija
13/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän koki kokonaista kaksi vuotta (2007-2009) Unkarissa eli en nyt kamalasti asiantuntijaksi kehuisi...

Maikkari on selvästikin halunnutkin räväyttää ja kilpailla sillä linjalla Ylen kanssa.

Vierailija
14/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli lähinnä tunne, että ovat yrittäneet saada jonkun kovan luokan edustusrouvan kommentaattoriksi siinä onnistumatta, ja tyytyneet sitten paremman puutteessa tähän Janinaan...

Lola kommentaattorina oli mielestäni pohjanoteeraus.

Janina todennäköisesti suhtautuu saamaansa palautteeseen "ymmmärrän, että esiintymiseni herättää tunteita"-tyyliin.

Vierailija
15/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esittänyt kovan luokan diplomaattirouvaa.

Lola on tietty mainostanut samalla sitä Maikkarin omaa ohjelmaa, mutta eihän hän siinä ole ollenkaan tölvivä, päinvastoin.

Vierailija
16/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri netistä muistaakseni Eeva-lehden haastattelusta, että vuoden Unkarissa olemisen jälkeen hän palasi jo Suomeen, koska halusi sisältöä elämäänsä.

Vierailija
17/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta siihen jos käytöstavat puuttuvat!

Moukkamaista käytöstä tällä Janinalla.

ja se mekko oli tökerö. Mä mietin,että milloihan se vilauttaa pikkareitaan kun se mekko oli hiukan liian lyhyt tuollaiseen kuvakulmaan.

ja kokonaisuudessaan se Helsingin porukan kommentoinnin olisi voinut jättää pois. Täysin turhaa löpinää!

Vierailija
18/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti kyllä todella roskaväeältä: ääni oli kimakka kuin teinipissiksellä ja sanavalinnat kielivät jostakin vähemmän älykkäästä tapauksesta. Ei tuo pukeutumistyylikään siitä mielikuvasta pahemmin poikennut. Alussa en heti edes osannut yhdistää nimeä ja ihmistä ja kun iltasanomista sen luin, järkytyin! Tällainen ihminenkö sitä on ollut Suomea suurlähettilään puolisona edustamassa? Huh huh!

Ihmetellä täytyy, että tällainen Janina V:n edustama naistyyppi vetoaa noinkin korkealla politiikassa vaikuttaviin, ja kerta toisensa jälkeen näköjään. Tai no, onhan näitä ollut muitakin: Vanhanen ja Ruusunen, Kanerva ja lukemattomat bimbot...

Vierailija
19/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka näyttää kantensa valinneen, vaikka ero olisikin tullut. Meinasin pudota tuolilta hänen ja Lolan kommenteista.

Vierailija
20/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen gradunsa plagioineen Vilénin? Vakka näyttää kantensa valinneen, vaikka ero olisikin tullut. Meinasin pudota tuolilta hänen ja Lolan kommenteista.

Bingo. Juuri sama Jari Vilén kyseessä. Hih. En muistanutkaan tuota gradu -hässäkkää. Vakka tosiaan on näyttänyt kantensa valinneen: aikamoiselta kiipijältä tämä ex-rouvakin vaikutti.

Alkaa pikkuhiljaa murenemaan se vähäkin usko poliitikkoihin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi