omat hääsi vrt victorian häät
millainen olo sinulla on häitä katsoessa-
olitko itse yhtä onnellinen ja rakastunut häissäsi vai
toivoisitko että olisit ollut yhtä onnellinen ja rakastunut?
ellet ole naimisissa, vastaa millainen päiväsi olisi, jos menisitte nykyisen kumppanisi kanssa tässä kuussa naimisiin.
Kommentit (9)
Ja mikä parasta, olemme yhtä onnellisia vielä nytkin, 12 vuotta myöhemmin. Mies katsoi hääohjelmaa ehkä hopa enemmän innoissaan kuin minä, ja halimme ja pusimme sohvalla :)
Häät sinänsä olivat (hah hah hah hah, ei oikeasti voi verrata) meeeeelkoisen paljon mitättömämmät kuin prinsessalla. Kirkossa mentiin kyllä mekin naimisiin :)
minusta meillä oli "juhlallisemmat" asut kuin noilla. Oma pukuni prinsessamaisempi ja miehellä pukuna 1750-luvun aatelisen asu (eli vähän niiden "hoviherrojen" asun näköinen). Ja mun laahuskin oli about samaa kokoa kuin Victorialla. Eli ei ainkaan asujen kohdalla tullut "alemmuuskompleksia". ;o)
Ruokapöydässä mies juuri sanoi, että voittettaisiin lotossa, niin mentäisiin uudelleen naimisiin vähän isommalla joukolla. Lapset saisi toimia morsiusneitona ja sulhaspoikina
Ruokapöydässä mies juuri sanoi, että voittettaisiin lotossa, niin mentäisiin uudelleen naimisiin vähän isommalla joukolla. Lapset saisi toimia morsiusneitona ja sulhaspoikina
Kirjoitin, että olemme olleet ensi vuonna naimisissa 10 vee ja hetkeäkään en ole katunut tuon miehen naimista
ainoastaan hääparin rakkautta ja onnellisuutta.
ap
että meidätkin vihki pappi. =) Tietysti oltiin ja ollaan edelleen rakastuneita mutta jos katsotaan pelkästään ulkoisia puitteita heidän ja meidän häissä.
häissä oli hienompaa. Hih.
Mentiin naimisiin pienessä puukirkossa, joten ei ollut kyllä ulkoisista puitteista kyse kun tuon sanoi.
Ei mitään kaavoihin kangistumista ja virallisuutta.