Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seefferit on jalostettu niin rumiksi ja epäterveiksi?

Vierailija
19.06.2010 |

Ihana rotu pilattu.. >:(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauksia kylläkin saatta olla jos ottaa väärästä suvusta koiran,mut löytyy kyl ihan terveitäki koiria.

Kyl mä tiedän rumempiakin koiria,niinku jotku ällöttävät karvakasa pikku räksyttäjät tai joku mopsi...HYI YÄK!!!!

Vierailija
2/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja varmaan tarkoittaa niitä näyttelylinjaisia, todella luisuperäisiä, esim. http://www.karvakedon.fi/img/SPK/A_Arkipiru_3.jpg tai http://go2.wordpress.com/?id=725X1342&site=agenttiuutiset.wordpress.com… . Munkin mielestä nuo on ihan kauheita, eikä mitään tekemistä oikean, käyttölinjaisen sakemannin kanssa. Pystyyköhän tämäkään (http://i7.photobucket.com/albums/y285/smoothtar/baburic.jpg) koira edes hyppäämään? Takajalat ihan onnettomat rimpulat. Tämä sentään näyttää koiralta, jolla jotain tekeekin http://www.opaasi.fi/outokummunkennelseura/vanhat/sallikajaani.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin uskon AP:n tarkoittavan noita luisuperiä, jotka ovatkin todella järkyttävän näköisiä. Olispa kiva nyt kuulla joltakin kasvattajalta tai näyttelytuomarilta, joka suosii tuota linjaa, että mikä helvetin pointti siinä on?

Näin vähän aikaa sitten tuollaisen luisuperän, ja kyllä se surkealta näytti.

Vierailija
4/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä järkeä jalostaa koiria jotka ei pysty just mitään tekemään. Ootteko nähneet videoita noitten luisuperien luonnetesteistä? Ihan älyttömän arkoja ja säikkyjä löytyy joukosta, ja nuo on kuitenkin tarkoitettu suojelukäyttöön. Noitten kasvattamisesta pitäis tehdä eläinsuojelurikos, mä en usko että noitten on hyvä olla.

Vierailija
5/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän rotua tarkoitat vai etkö osaa kirjoittaa?

niin kyllä sä otat niitä huomattavasti AP:ta enemmän. Muut tuntuvat kuitenkin tajunneen, mitä hän ajoi takaa, sun piti kaivaa tämä tippunut ketju ihan sen takia, että saat vittuilla.

Ja jos alkaa vittuilla toiselle kirjoittamisesta, niin kannattaa itse varmistaa, että oma kirjoittaminen on reilassa. Tuo sun kysymys on nimittäin malliesimerkki kömpelöstä kielestä. Kun käytät konjunktiota "vai", olisi parempi, että kysymyksen molemmat osat olisivat samanlaisia (esim. molemmat olisivat -kO-kysymyksiä). Toinen vaihtoehto olisi kirjoittaa esim. "Mitähän rotua tarkoitat? Vai etkö osaa kirjoittaa?" tai "Mitähän rotua tarkoitat, vai etkö kenties osaa kirjoittaa?" Jos minä päättäisin vittuilla jollakin näin, kirjoittaisin kuitenkin: "Mitähän rotua mahdat tarkoittaa? Etkö kenties osaa kirjoittaa?"

Vierailija
6/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä täältä.

Vierailija
7/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä sä otat niitä huomattavasti AP:ta enemmän. Muut tuntuvat kuitenkin tajunneen, mitä hän ajoi takaa, sun piti kaivaa tämä tippunut ketju ihan sen takia, että saat vittuilla.

Ja jos alkaa vittuilla toiselle kirjoittamisesta, niin kannattaa itse varmistaa, että oma kirjoittaminen on reilassa. Tuo sun kysymys on nimittäin malliesimerkki kömpelöstä kielestä. Kun käytät konjunktiota "vai", olisi parempi, että kysymyksen molemmat osat olisivat samanlaisia (esim. molemmat olisivat -kO-kysymyksiä). Toinen vaihtoehto olisi kirjoittaa esim. "Mitähän rotua tarkoitat? Vai etkö osaa kirjoittaa?" tai "Mitähän rotua tarkoitat, vai etkö kenties osaa kirjoittaa?" Jos minä päättäisin vittuilla jollakin näin, kirjoittaisin kuitenkin: "Mitähän rotua mahdat tarkoittaa? Etkö kenties osaa kirjoittaa?"

:=DDDDD

Vierailija
8/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sitten osu ja uppos jonkun luisupersesakemannin omistajaan. :=DDDDD

Mä oon kirjoittaja nro 5, ja mulla ei ole saksanpaimenkoiraa, vaan corgi. Analysoipa mulle nyt kohta kohdalta, MISTÄ päättelet, että mä jotenkin tässä ihannoin luisuperäsakemannia, ja MIKÄ "osui ja upposi".

Kanssapalstailijat saavat osallistua myös analyysiin, kiitos!

Vierailija
9/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveemmän tappelun kuin imetysfasistit konsanaan. Ihan noinniinkun neuvoksi kokeneelta palstailijalta. :=D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi