Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nälkä on Olen tänään syönyt nämä, mitä sinä?

Vierailija
09.04.2010 |

Mulla on kova nälkä. Olen tänään syönyt pienen lautasellisen puuroa, yhden leivän, jonka päällä oli kaksi siivua edamia ja kaksi siivua kurkkua, kupillisen teetä, kupillisen kaakaota ja mangon.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt aamulla banaanin (lapsi tosin söi siitä osan), kaksi perunaa ja lammaspaistikastiketta. Lisäksi olen juonut useita kupillisia vihreää teetä ja nyt aion hakea jääkaapista myslijugurtin.

Vierailija
2/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kananmunan, sammiollisen maitokahvia, kaksi hapankorppua, kaksi vatajan nakkia, kurkkua, tomaattia, maapähkinöitä ja jätskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- palautusjuoma treenin jälkeen

-purkillinen tonnikalaa ja kasviksia ja puoli purkkia raejuustoa

-kullanrapea kalafile ja paljon keitettyjä porkkanoita ja raejuustoa

Vierailija
4/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kuppi kahvia, viipale paahtoleipää voilla ja hunajalla sekä tuoretta ananasta.

Lounaaksi kaksi ruileivänviipaletta juustolla ja salaatilla sekä kupillinen sienikeittoa.

Illalla tehdään porsaanfilettä täytettynä mozzarellalla ja aurinkokuivatuilla tomaateilla ja pinaatilla, leivitetään ja uppopaistetaan.

Vierailija
5/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 isoa kuppia maitokahvia, 1 näkkileipä, 1 keksi.

ohos, oikeesti pitäis kirjoittaa aina mitä suuhunsa laittaa, vois oppia aika paljon. Ei mun ruokavalio ole aina näin ankea. Tänään vaan on ollut kiireitä.

Vierailija
6/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 mandariinia

4 isoa kahvikupillista rasvattomalla maidolla

1 pala tummaa (70%) suklaata

Vierailija
7/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaksi kuppia kahvia maitotilkalla, banaani.

Lounaaksi kaksi isoa Tuplaa.

Välipala kupillinen kahvia

Aikainen päivällinen: pala eines-lasagnea.

En syö joka päivä näin, herkkuja harvoin. Tänään ikävä kyllä lounas lipsahti ohi ja oli pakko nostaa verensokeria kiireesti ja sattui sit olemaan kahden Tuplan tarjous... :D

Vierailija
8/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounas; tai siihen aikaa syöty aamupala.. puuroa mustikoilla ja vadelmilla, iso kuppi maitokahvia, yhden siivun ruispalaa pestolla ja 1/ karjalanpiirakkaa.. sängyn kokoamista..

v

äli palaks; iso kuppi maitokahvia kaks sekaleipä viipaletta (aikapieniä kyl tosin oli) -keijulla (30%) saalatilla, punasipulilla, paprikalla, viinirypäleillä ja fetalla höystettynä.. asioilla juoksemista ja taas sängyn kokousta..

sit kohta pinaattikeittoa (pirkka), kanamunaa, vettä ja ruispalaa

ilalla; itsetehtyä pitsaa pala

Vierailija
9/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 2 mukillista mustaa kahvia.

Vähän myöhemmin 2 Weetabixia, banaani ja maitoa.

Lounaaksi kanafile, vihreää salaattia tomaatilla ja sipulilla, hiukka runsaalla basilikalla maustettua riisiä lisukkeeksi.

Tunti sitten kuppi kahvia.

Iltapalaksi kait kuppi teetä ja yksi leivänsiivu.

Siinäpä nuo syömiset tältä päivää.

Vierailija
10/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaffaa ja pari sipsiä, päivällä jaffaa ja vähän enemmän sipsejä. Iltapäivällä eineslohikeitto, jaffaa ja sipsejä. Jaffaa ja sipsejä.

Toivun elämäni rajuimmasta oksennustaudista eikä mikään muu maistu ku jaffa ja sipsit. Lohikeittokin meinas tulla samantien ylös, mutta korjasin tilanteen ottamalla ison huikan jaffaa.

Vierailija
11/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse siis laihiksella, ja olen syönyt:

aamupalalla kahvia, leipä, juusto, kurkkua

välipala jogurttia ja fitnessmuroja

ruoaksi riisiä ja kanaa kerma-aurajuustokastikkeella,

ja äsken 2 ruisleipää, kinkkua, juustoa kurkkua!

Tällaisilla syömisillä olen laihtunut 3kk 10kg, lasken painonvartijoiden pisteitä!

Vierailija
12/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: puuro, näkkäri, maito, omppu

11: J-lihakeitto, leipää, maito

14: ..pulla

17: kanavokkia, riisiä, maitoa, leipää, lakua

ja illal viel iltapalaks jotain leipää ja hedelmiä ja ehkä sipsejä

Vierailija
13/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen tänään syönyt poikkeuksellisen vähän, koska illalla on tarkoitus herkutella. Aamulla kaksi banaania ja iso kourallinen sekalaisia pähkinöitä + kahvia kevytmaidolla. Päivän mittaan olen syönyt neljä viipaletta ruisleipää+levitettä+juustoa ja lisää pähkinöitä ja maitokahvia. Hiukan on nälkä, mutta kestän sen kun mietin, mitä hyvää huomenna laittaisin.

Vierailija
14/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla maitokahvia ja 2 leipää lisukkeineen (juusto, kurkku, tomaatti)

lounas: perunoita ja kalaa

välipala: päivälliseksi tehtyä lasagnea

päivällinen:liikaa tätä samaa lasagnea

kohta kupponen kahvia

illasta ei voi tietää, nyt ei tule kokkausohjelmia illalla, niin ei ehkä tule kovin paljoa syötyä.

Vierailija
15/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, arizonan hain ja että se oli maukasta. :P

Vierailija
16/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse siis laihiksella, ja olen syönyt: aamupalalla kahvia, leipä, juusto, kurkkua välipala jogurttia ja fitnessmuroja ruoaksi riisiä ja kanaa kerma-aurajuustokastikkeella, ja äsken 2 ruisleipää, kinkkua, juustoa kurkkua! Tällaisilla syömisillä olen laihtunut 3kk 10kg, lasken painonvartijoiden pisteitä!

Minä laihdutin viime keväänä 15 kiloa ja senkin jälkeen jatkoin suht' kevyellä linjalla. En kertakaikkiaan tarvitse mitään välipaloja pullakaffeista puhumattakaan.

Toki joskus tulee mässäilytä enemmänkin, mutta normaalipäivinä syön vain 3 kertaa.

Vierailija
17/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kupillinen muromysliä, maitoa, viinirypäleitä, muutama kuivattu taateli, teetä.

Lounas: katkarapusalaatti, maitoa

Välipala: Omena

Päivällinen: Kasvissosekeitto, karjalanpiirakka, maitoa, tomaatti, kurkkuviipaleita, jälkkäriksi sacher-leivos

Iltapalaksi syön varmaan ruisleipää ja jugurttia ja vähän turkinpippureita... ehkä yksi siiderikin :)

Vierailija
18/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että se on täysin yksilöllistä. Mun on pakko syödä 3 tunnin välein: muuten pamahtaa migreenikohtaus päälle. Ne välipalat voi olla jotain ihan pientä esim. banaani tai rasvatonta rahkaa/raejuustoa. Vaikka syön usein, niin olen tosi hoikka.

Vierailija
19/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainoinen vähän pyöreä. Vaatekoko 40. tässä tämän päivän syömiset ja ihan normipäivä ollut.

aamu: 2 paahtoleipää toinen juustolla, toinen kinkulla, keksi, teetä

lounas: Thai ruokaa pieni annos riisiä ja possukastiketta sekä kevätrulla ja vihanneksia.

välipala: kahvia, 2 keksiä ja minipala omenapiirasta (2x3cm)

päivällinen: Mac Donalds kanasalaatti ja omenapiirakka.

Illalla varmaan vielä teetä ja pari leipää, karkkiakin mieli tekee. Yleensä kyllä kotiruokaa, täään oli siten poikkeuspäivä, mutta määrät samoja suunilleen.

Vierailija
20/30 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: 1pizza, 2 lasi kolaa, viineri, kahvia

Lounas: Kebab annos, 3 lasia kolaa, 2 juustohampurilaista, pulla, kahvia

välipala: 3 mars patukkaa, kahvia

Päivällinen: Juuso-pekoni-vuoka, 4 lasia maitoa, kakkua, kahvia

Nyt mässään irtokarkkeja ja kolaa.

Iltapalaksi otan varmaan pannukakkuja ja hoddogeja. Namnam